NOD lijst 23 t/m 30 september 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Asuka, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iertje

Iertje Bekend lid

16 aug 2015
    632
    3
    18
    Visualizing Changes in Your Cervical Fluid (Cervical Mucus)
    Deze site kreeg ik hier een keer ik vond het ideaal

2. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Ik was bang voor een indroger door de verhalen hier, maar de sensitest geeftvook een licht streepje, en die blijft normaal omo wit bij me..

Spanning!

3. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Goedemiddag,

@zwangere vrouwen, alvast gefeliciteerd!
    @nog niet zwanger vrouwen, spannend en veel succes met klussen.

@Mezelf, moment we hebben een paar dagen geen zin in vrijen. Maar we hadden alleen afgelopen 11 en 12 september wel geklust. Daarna geen zin meer..
    Een paar dagen kreeg ik elke x gevoel mijn borsten als zenuw en ook even jeuk. Vannacht t/m nu is mijn rechtse kant beetje insteken. Verder krijg ik even koud gevoel en ook waarschijnlijk beetje stress.. Ik wil niet stress hebben voor wat!!

Ik neem waarschijnlijk zw test mee op vakantie, want mijn nod is op 25 a 27 sept. We zijn vakantie op 25 sept t/m 2 okt. Spannend hé?

4. Iertje

Iertje Bekend lid

16 aug 2015
    632
    3
    18
    Ik heb volgende week zondag mijn NOD ik hoop zo op een positieve test.. Wij gaan 6 oktober op vakantie en mocht het niet raak zijn deze periode vallen mijn dagen in de vakantie.. We hopen natuurlijk zwanger op vakantie te gaan en anders zwanger terug te komen

5. Safoura

Safoura Actief lid

6 aug 2015
    110
    0
    16
    Ik heb de verleiding weerstaan! Ik wilde een test halen , stond er al mee bij de kassa maar heb het toen toch terug gelegd. Zaterdag is mij nod maar zoals ik al eerder zei heb ik al enorme last van menstruatie verschijnselen. Ben vandaag ook de hele dag misselijk..

Maar ik ga niet eerder dan zaterdag testen.. als de rode duivel nog niet is geweest!

6. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Knap van je!! Ik stond er gisteren mee in mijn handen 😂 maar ook terug gelegd, heb totaal nog geen zin.
    Ik weet niet wat ik er van moet denken. Gisteren opeens weer rekbaarslijm dus vandaag toch maar weer gedaan. Maar dan is m'n nod dus ook veel later 😁

7. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Nog even een berichtje van mij...
    Hier zit ik nu ongeveer 8 dpo (banner klopt niet helemaal, dus nog 6 dagen tot nod!). Voorlopig weinig gevoeld... De voorbije dagen her en der wel eens een vaag klachtje. Maar omdat ons zaadonderzoek niet zo schitterend was, verwacht ik er ook niet teveel van... We zien wel!

Hopelijk toch veel roze op de lijst binnenkort!
    Wanneer gaan er hier mensen testen? De eersten kunnen al bijna! :)

8. Moeke1983

Moeke1983 Actief lid

17 jun 2015
    241
    0
    0
    Fulltime mama/huishoudster/manager/voetveeg en ik
    in mijn eigen wereld
    Spannend allemaal hoor meiden!

Ik weet bijna zeker dat deze 1e ronde een onvruchtbare ronde is geweest iig met het klussen :( en een man die me afwees ivm ziekzijn tijdens vruchtbare week dus ik wacht mn ongi gewoon helaas af:(

Hij staat op de 24ste maar ik heb een gevoel dat ie eerder is...zit nu op cd 19 en ik had voor mijn dochtertje een cyclus van tussen de 24 en 26 dagen erg kort dus:$:(

Heb al wel veel PMS klachten blegh en het gevoel dat er een olifant op mn onderbuik staat bah!

Ik ga iig duimen voor de meiden die hun best gedaan hebben met klussen enzo! Mn pleisters liggen klaar (voor mn dumen dus ;) )en de kaarsjes staan gereed hoor dames!:p

9. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    Hoi dames mag ik ook meekletsen? Ik heb als t goed is tussen 25 en 27 september mn nod, ik ga uit van een cyclus tussen de 26-28 dagen. Heb in augustus een currettage gehad en ben eind aug voor t eerst weer ongesteld geworden.

Vind t allemaalspannend maar denk wel dat deze ronde niet raak is, heb sinds gisteren gespannen borsten en nu steken en krampen in mn buik en merk aan mn humeur dat mn menstruatie eraan komt...

Dus nu hier maar ff van me afschrijven..l😉 tja je moet wat he!

Al veel dames hier die de testen niet hebben kunnen weerstaan?

10. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Tuurlijk mag dat Meisje,
    Ik ga voor je duimen dat het toch raak is. De symptomen die jij noemt kunnen ook van een zwangerschap zijn.
    Ik heb vanmorgen de eerste test gedaan, kon niet langer wachten. Heb 25e mijn NOD. Hij was helaas negatief. Is ook wel erg vroeg, dinsdag nieuwe kans.

11. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ik heb 25e ook mijn nod en ga dinsdag ook testen 😃

12. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Spannend Jann, heb je al (veel) symptomen?

13. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    Hier ineens net op de bank een stevige steek in me lies ,
    Maar ja zal wel weer niks zijn. Na 13 rondes Vertouw ik me lichaam voor geen meter met symptomen !! Helaas ! Dit is de eerste maand dat ik het eindelijk allemaal een beetje los kan laten en dan nu 6 dagen voor nod begin ik toch weer onzeker te worden !
    Stom lichaam ook soms .
    Ff klagen 😁

X x

14. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Eigenlijk niet want ben er deze maand niet mee bezig.
    Ik ga dan uit van m'n kotste cyclus, kan ook zijn dat ik een cyclus heb van 36 ( langste) dan is mijn nod voorlopig nog niet

15. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38

Spannend he!!😁😁😁😁 ik ga proberen niet te testen voor vrijdag. Mede omdat ik denk dat t toch niet raak is..
    Laten we hopen dat ik dat ga volhouden😈

16. Su1986

Su1986 Lid

21 aug 2014
    52
    0
    6
    Ik heb vanochtend getest. Helaas was de test omowit. Morgen of overmorgen nog maar eens proberen.

17. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Jammer!!!!

18. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    Balen Su1986.... Hoop dat t morgen of overmorgen wel een mooi streepje oplevert!!

Hier nog steeds menstruatieachtige krampen en gevoelige borsten. Maar ik ken mijn lijf en ik weet dat t me ook goed voor de gek kan houden. Als je iets heel graag wilt dan ga je jezelf ook aanpraten dat er symptomen zijn...

19. Ddtje

Ddtje Bekend lid

12 sep 2015
    747
    384
    63
    Goedemorgen dames,

Ik denk dat mijn nod later is dan ik dacht, want mijn ei was ook later. Mijn nod is dan op 2 oktober. Ik weet niet hoe het precies werkt hier, moet ik dan naar een andere lijst?

@dames die gaan testen: heeeeel veel succes!!!
    @ dames die ook op het wachtbankje zitten: nog even volhouden

20. Fauna

Fauna Bekend lid

22 sep 2011
    661
    34
    28
    Vrouw
    Kantoor
    Omg BoZ
    Ik vrees dat mijn ongi er al aankomt, net wat licht roze verloren :(
    Hopelijk zet het niet door.

Spannend voor iedereen weer. Hoop echt op een roze lijst!:)

Deel Deze Pagina