Fauna... o jee.. hopelijk niet!!!!! Idd spannend.. hier sinds gister nog steeds turen, ben te ongeduldig om er 48 uur tussen te laten zitten.. Uch onzekerheid..
Blegh jezelf lekker in de watten leggen met alles wat je niet had gemogen als ze je wel zwanger was! dat doe en deed ik altijd maar balen blijft het
Pfff zonde meid... Bekom maar even goed en hopelijk meer succes in de volgende ronde! Jammer dat de lijst al zo rood moet starten
Fauna hopelijk niet Paard Oohnee wat spijtig Ik zit vandaag op 4 of 5 dpo en heel veel witverlies, spannend ....
Balen voor iedereen die ongesteld is geworden Ik ben nu 7 DPO.. en voel eigenlijk nog vrij weinig.. in tegenstelling tot voorgaande maanden.. Ik voel dat mijn borsten wat meer 'aanwezig' zijn. Ik voel ze echt zitten zeg maar.. en de zijkanten voelt wat spierpijnachtig.. Verder af en toe kleine steekjes random in mn buik (rechts, links, midden) en nog steeds koud.. heel koud.. Blijft spannend, maar kan het wel wat meer loslaten ofzo.. nog een weekje wachten.
@jann. Zo was ie gisterochtend maar ik weet niet heb echt t gevoel dat t niks is. Of ik durf niet meer te hopen.. kan beiden. Vanaf vanochtend last van me boobs.. maar heb ik altijd in de week voor ongi. Heb ik normaal zelfs eerder. temp omhoog vanaf vanochtend. Maar toch zegt iets me dat t niet zo mag zijn.. teveel mee bezig geweest i guess...
Had vanochtend nogmaals getest, misschien hopende verschil te zien.. maar niet offcourse... mevr. ongeduld... nu ga ik 2 dagen wachten.. dan nog een x test.. en anders zien we wel wat nod doet.... :S
@Jaleisha: Daar zie ik toch ook een streepje zonder te moeten turen hoor, hopelijk worden ze snel donkerder! Hier lijk ik al een week grieperig... Veel spierpijn, hoofdpijn, last van keel, oren, hoest en snot... Maar het komt er maar niet door, gaat al een hele week op en af. Zal nu ongeveer 9dpo zijn (banner klopt niet vanwege vroeg ei). Krijg nu ook wel licht zeurende buikpijn en rugpijn, dus dat voorspelt niet veel goeds... Al wil ik stiekem toch wel een beetje hopen dat het raak is!
Misschien had je het al gemeld maar van welk merk zijn deze testjes? Ik had namelijk vorige maand redelijk goed zichtbare streepjes op de uiterst gevoelige test van zwanger en kids en ben later gewoon ongesteld geworden. Ook deze maand weer mee getest (heb er nog een paar in huis) en zag ook deze maand een licht streepje. Wil je niet ontmoedigen maar voor een teleurstelling behoeden. Hoop van harte dat je testen gaan oplopen meid.
Goedemiddag, @Jaleisa28, hoop dat over 'n paar dagen later word je wel positief worden.. @mezelf, ik heb nog even last van mijn liezen en borsten spanning. Verder moet ik afwachten tot mijn nod..
Ik ziet m! En 2 x vals positief dat bestaat niet. Ik ga morgen testen maar heb nog helemaal geen drang terwijl ik de voorgaande maanden gek werd van het wachten. Morgen is nog wel 3 dagen voor nod zou met gemak tot vrijdag kunnen wachten. Maar morgen toch stiekem testjes omdat ik er nog 1 in hij heb.. Stel je voor dat het wel zo is ....
Van zwanger en kids idd... Had nog wel sensitest er ook bij gebruikt en die gaf ook een licht streepje.... Zou het kunnen dat je iets anders hebt gedaan of gegeten gedronken 1 dag dat je test erop reageert... het lijkt me namelijk heel sterk als 2 testen zomaar even duidelijker als normaal zijn.. en dan beide weer terug bij af.....
Gezellig! Niks aan om opeens in een ander groepje te gaan kletsen als je hier juist net gewend ben 😀