Ik denk dat ik morgenochtend maar weer ga testen. Ben zo zenuwachtig of het deze ronde gelukt is.... Zit nu in ronde 7 van de mmm (totaal ronde 14 ofzo) en gebruik clomid. Eind augustus een HSG gehad dus zou nu extra vruchtbaar moeten zijn. Zal dus wel een tegenvaller worden als 't niet lukt deze ronde
Ik ga morgen ook testen, nog wel heel vroeg maar ben zo benieuwd :s Heb deze ronde in tegenstelling tot de vorige ronde nauwelijks symptomen dus verwacht ook niet dat ik een streepje zal zien.. maar dan kan ik het ook alleen maar meevallen als het wel zo is
De spanning stijgt dames. Ik mag pas volgende week testen, voel zelf helemaal geen spanning dit keer of het moet nog komen. Maar ik lees mee en vind het super spannend. Succes dames!!!
Ik ook 😠 Ik ga nu pas volgende week dinsdag weer testen. Vind het zo zonde van m'n testen. Heb ze nu ook niet meer in huis. Vrijdg pas m'n nod met een cyclus van 30 dagen dus kan nog alle kanten op. Vind het ook een beetje zonde dat ik nu al getest heb omdat ik er deze maand helemaal niet mee bezig was. Ik dacht opeens O ja. Vrijdag kan ik testen ☺️
O nee he 😠😠 dat heb ik ook altijd vlak na dat ik getest heb. Lijk wel Of dat je lichaam het gewoon vast houd 😝
Hier ook negatief, werd hartstikke misselijk wakker dus dacht ik ga toch maar weer een gokje wagen. Wat doet je lichaam toch altijd weer leuk mee he!
Helaas ook hier omowit. Wel gedroomd dat ik positief teste met de actiontest. Heb er 2 van liggen dus doe er morgen gewoon 1. Haha