NOD lijst 23 t/m 30 september 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Asuka, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Safoura

Safoura Actief lid

6 aug 2015
    110
    0
    16
    @jannn, Ik ga uit van zaterdag, ik heb meestal een cyclys van tussen 27/28 dagen maar afgelopen maand ben ik 4 dagen eerder ongesteld geworden.
    Dus normaal zou ik het maandag moeten worden maar ik reken ongeveer op zaterdag dan.

Waren mijn borsten niet voller geworden, en had ik geen last gehad van constante afscheiding en misselijk was ik niet met testen aan de slag geweest.

2. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Datcis toevallig. Is pas eerste keer dat ik zoiets droom

3. Cins

Cins Actief lid

13 mei 2015
    281
    1
    16
    Amersfoort
    Oh meiden wat spannend! Ik heb het een tijdje van me af kunnen zetten (en het hier ook even gemeden) maar nu begint het toch wel erg te kriebelen! Ik zit op 9 dpo en ga nog niet testen, maar wel een erg duidelijke innestelingsdip gehad en pijnlijke borsten, erg spannend dus!
    Ga wel proberen het tot zondag vol te houden. Het bijhouden van mijn cyclus heeft me geleerd dat mijn temp normaal rond 10/11 dpo al weer zakt en dat is morgen en overmorgen. Dus dat eerst maar eens aanzien....

Alle testers heel veel succes, ik hoop op een hoop roze deze maand!

Bijgevoegde bestanden:

4. Ri1987

Ri1987 Actief lid

9 sep 2015
    176
    1
    18
    NULL
    NULL
    vandaag op 11 dpo en ik kon mij niet meer beheersen ik heb net een CB test gedaan en die gaf duidelijk aan niet zwanger Ik had al zo'n vermoeden, ben wel wat misselijk geweest maar dat was eigenlijk alleen in Italië als we boven op een berg reden op van die slingerwegen en ik heb vaker last van wagenziekte. Voor de rest geen enkel symptoom. Dus nu maar wachten op ongi.

5. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    oh mennnn wat een witte testen allemaal!!!!!
    tsjonge.... nou allemaal gewoon te vroeg getest hoor, wij willen roze zien!!!!

6. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0

Over dromen gesproken.. Ik droomde afgelopen nacht zo ECHT.. niet normaal.. Mijn man zou weggaan met een vriend.. gewoon weggaan, hij praatte er heel luchtig over.. En toen zei ik dat ik zwanger was :D Hij zei 'doe maar een test om het te bewijzen'.. dus ik testen in mn droom.. maar heb de uitslag nooit meer voorbij zien komen :D
    Ben benieuwd wat dat te betekenen heeft.. :p

7. Ri1987

Ri1987 Actief lid

9 sep 2015
    176
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Prins03 wat een cliffhanger!

8. Safoura

Safoura Actief lid

6 aug 2015
    110
    0
    16
    Pfff wat een spanning allemaal! Ik droomde een paar dagen geleden dat ik ongesteld was geworden en daarna dat ik bijna moest bevallen maar ik zei tegen iedereen dat het niet kon want ik was niet zwanger!

9. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Goh, wat zonde van die witte testen, hopelijk gewoon te vroeg en over enkele dagen een mooie streep!

@Ri1987: Wat de clearblue test betreft... Die is normaal gezien minder gevoelig dan de kruidvat etc. Dus hopelijk was het daar ook gewoon te vroeg voor!

@Cins: Ook spannend zeg! Hopelijk blijft hij goed gaan!

10. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0

Hahaha nou zeg dat.. Ik hoop op het vervolg vanavond :D

11. Ri1987

Ri1987 Actief lid

9 sep 2015
    176
    1
    18
    NULL
    NULL

Ik hoop het! Mijn ticker klopt niet, de 25e dan is mijn dpo 14. Misschien ben ik inderdaad gewoon te vroeg geweest. Als er geen ongi is eind van de week nog maar eens testen.

12. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Wat een spanning hier.
    Jammer hoor allemaal witte testen. 😢
    Ik ga zo werken tot vanavond
    Haal die dingen voorlopig niet in huis, eerst maar eens overtijd zijn 😉

13. Fauna

Fauna Bekend lid

22 sep 2011
    661
    34
    28
    Vrouw
    Kantoor
    Omg BoZ
    Ik mag op rood :(

Succes dames op het wachtbankje, hopelijk is het voor jullie een goede maand. Dat er maar veel mooie testen mogen komen en de lijst meer roze dan rood mag kleuren.

14. Cins

Cins Actief lid

13 mei 2015
    281
    1
    16
    Amersfoort
    Balen Fauna! :(

@Dora, ja zeker spannend! Dit is de tweede maand met tarwekiemolie en vorige maand was het al raak maar geen plakker helaas.... Hoop dat het dus toch wat goeds voor me doet deze keer!

15. kimmy89

kimmy89 Actief lid

9 aug 2015
    408
    48
    28
    Jammer Fauna :(

Wat een witte testen! :( Hier vanmorgen ook een omo witte test. Maar ik ben ook nog wel erg vroeg (9dpo)

Ik droomde vannacht ook dat ik twee duidelijke strepen zag!! Wat een teleurstelling toen ik wakker werd en zag dat de test wit was :(

16. sharontjh

sharontjh Actief lid

11 mei 2013
    388
    2
    16
    kinderverzorgster in een kinderdagverblijf
    willebroek
    Fauna wat jammer hopelijk volgende maand een roze maand voor jou

17. Mjet14

Mjet14 Lid

8 jul 2015
    12
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, al veel gelezen maar nog nooit actief mee gedaan. Ik las dat je toegevoegd kunt worden aan de lijst, zou iemand dat willen doen? Had me voorgenomen er deze ronde niet te veel mee bezig te houden, maar ben bang dat het bij een voornemen blijft. Je houd het bijna niet tegen om er mee bezig te zijn mijn nod is 29 september. Hoe houden jullie je gedachten rustig?

18. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Dat luk me haast nooit. Alleen als ik niet ga rekenen en klussen als het moet.
    Los laten..

19. Moeke1983

Moeke1983 Actief lid

17 jun 2015
    241
    0
    0
    Fulltime mama/huishoudster/manager/voetveeg en ik
    in mijn eigen wereld
    hallo meiden,

Jeetje wat een hoop witte testen :( echt niet tof!!

Hopelijk zijn jullie gewoon allemaal te vroeg!

Ik denk dat ik qua nod verkeerd heb gerekend want ik zit nu op cd21 en volgens mijn eerdere tellen zou ik dan morgen ongi moeten worden en dat zal niet zo zijn denk ik... dus mijn nod verschuif ik naar de 26ste ik denk dat dat beter is. dan zit ik op een cyclus van 25 en dat klopt meer ik zat altijd tussen 24 en 27 in. ;)

Heb al wel veel last van pms dus het duurt echt niet langer zucht.

Meiden die ongi zijn geworden wel verdorie!! ik zou ff alles inslaan (als je het lust natuurlijk hihi:)) wat je niet mag eten tijdens de zw en nu nog wel en helemaal crazy op dat eten gaan hahahaha :p

Ik heb ook geen testen meer in huis ja ovutesten maar dat is voor de volgende ronde!

20. Iertje

Iertje Bekend lid

16 aug 2015
    632
    3
    18
    Ik ben bang dat ik deze ronde gewoon op rood ga.. Ik zit nu op DPO 9 dus nog even wachten tot zondag

Deel Deze Pagina