Goedemorgen, Mijn zoontje heeft waarschijnlijk opnieuw snotverkouden, pff.. Nu ik ben ook waarschijnlijk beurt. Mijn neus is soms even natte druppels en wou zakdoek snotteren. Mijn linkse kant doet wel even pijn als lijkt t op beetje lucht. Als ik lig zijkant recht dan ook beetje pijn als steken. Verder moet ik nog afwachten tot nod.. Overmorgen gaan we heerlijk op vakantie...
Wat heerlijk, een steeds duidelijkere streep! Ik ga dit weekend ook maar eens even langs de groente afdeling en snuffelen aan de bloemkolen.
Iedereen met roze van harte gefeliciteerd! Wat heerlijk! Ik denk dat ik toch ongesteld ga worden. Ik heb bijna geen afscheiding meer en heb nog steeds last van menstruatie pijn. Gister ook super emo met huilbui nadat ik mijn kopje thee op grond had laten vallen. Ik denk dat ik dan deze maand een rustmaand doe en volgende maand begin met temperaturen. Ik weet niet hoe dat werkt dus dat kan k deze maamd dan uitpluizen! Andere dames nog even geduld en succes!
Ik vind het doodeng en hartstikke spannend! Vooral omdat net zo vroeg is en mijn NOD moet komen.. Wil echt niet ongi worden 😶 Temp is nog steeds hoog
Gefeliciteerd roze dames! Ik mag op rood, gisterochtend negatieve test en eind van de dag zette de ongi in.
Ik heb sinds vanmorgen zo'n pijn in mn bovenbenen.. echt niet lekker.. Gisteren veel witafscheiding en nu niet meer.. Borsten zijn gevoeliger.. Weet echt niet wat ik ervan moet denken deze maand.. NOD is op de verjaardag van mijn zoontje.. zou toch een leuk verjaardagscadeau zijn
Gefeliciteerd dames in het roze!! Ik mag op rood helaas. Wel veel last van klachtjes gehad (o.a. misselijk, maagzuur, pukkels, emo..) en daardoor afgelopen zaterdag al getest en er was zelfs een streepje te zien. Het heeft helaas niet zo mogen zijn. Op naar de volgende ronde!
en gefeliciteerd iertje! die van de action hebben heel veel hcg nodig dus ik denk dat je een dansje mag doen Ik zit nu op cd22 en voel al wat vervelen dus ik denk dat het niet meer lang gaat duren eer de rode draak binnen vliegt Hoop dat er meer op roze gaan!!! duim nog steeds
Cassette Zwangerschapstest (2 stuks) Iemand bekend met deze test? Zij ze gevoelig? Kan het niet echt vinden..
dat hoop ik ook van harte iertje! Hier weer wat raars, een posi ovu test... zw test gedaan en die is omo, ik geloof dat mn cyclus echt van de wappie is.....afwachten dan maar
♥ NOD lijst 23 t/m 30 september 2015 ♥ 23. (4) Appelboom, 31 jaar, 1e kindje, ronde 22 (1e na mk/bbz) MarLin1305, 36 jaar, 1ste kindje, ronde 1 in MMM Paard, 30 jaar, 1e kindje, ronde18 (zi) MoederWensje, 22 jaar, 1e kindje, ronde 7 24. (8) Goldsword, 26 jaar, 2e kindje, ronde 4 Nath94, 24 jaar, 1e kindje, ronde 7 Jdk, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 Fauna, 31 jaar, 2e kindje, ronde 17 Annekeruiter85, 30 jaar, 2e kindje, ronde 14 Puppy28, 30 jaar, 1e kindje, ronde 9 Su1986, 29 jaar, ?e kindje, ronde 7 25. (5) Jannn, 30 jaar, 3e kindje, ronde 4 Blupje86, 28 jaar, 1ste kindje, ronde 1 (na bbz) Ri1987, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6 Annabeth, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 (na lang wachten) Big Wish, 35 jaar, 1e kindje. ronde 3 26. (3) Sassiekaa, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Mom2be92, 23 jaar, 2e kindje, ronde 5 Safoura, 31 jaar, 1e kindje, ronde 3 (na mk) 27. (8) Asuka, 25 jaar, 1e kindje, ronde 10 Trutje89, 23 jaar, 1e kindje, ronde 13 Iertje, 24 jaar, 1e kindje, ronde 4 Dora26, 27 jaar, 1e kindje, ronde 9 Repeltje, 21 jaar, 1e kindje, ronde 11 Dogs, 30 jaar, 2e kindje, ronde 14 Guusje1987, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Cins, 33 jaar, 1e kindje, ronde 8 28. (5) Jaleisha, ? jaar, 5e kindje (3e uit eigen buik), ronde 6 Kimmy89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 4 Tesss, 35 jaar, 1e kindje, ronde 16 J010, 30 jaar, 1e kindje, ronde 12, Rietje86, 29 jaar, 1e kindje, 1e ronde EstelleA, 25 jaar, 1e kindje, ronde 4 29. (2) Prins03, 27 jaar, 2e kindje, ronde 4 Ddtje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 Mjet14, ? 30. (2) MamavanHayden, ? jaar, 2e kindje, ronde 28 Alisha, ? jaar, 2e kindje, ronde 1 Datumloos. (2) Lijntje00, 26 jaar, 1e kindje, ronde 22 Sharontjh, 23 jaar, 2e kindje, ronde 3 meisje26, rond 1 na mk Moeke1983, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 Totaal: 38 Zwanger (2), Ongesteld (5), MMM (2),Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!