Bij mij is even raar gevoel als mijn onderbuik is even anders dan normaal. Ik moet ook elke x naar wc. Verder zie t wel en ook even spannend
Wie weet betekend het dan wel wat 😉. Afgelopen dinsdag negatieve test als ik maandag nog niet ongesteld ben dan ga ik maandag nieuwe testen halen en dan dinsdagochtend weer testen. Vind het zonde van m'n geld en elke keer weer teleurstelling M'n gevoel zeg dat het goed is. Ik ben er zo rustig onder heel raar. Andere maanden werd ik al nerveus als ik wist dat ik een week moest wachten om weer te testen. Vrijdag is mijn nod
Had ik gisteren ook maar niet tijdens sporten gewoon bij het afvegen na het plassen Gisterenavond gewoon op de tablet aan het lezen en werd ineens ook misselijk
Vandaag ongeveer 8dpo en begin mzstvte krijgen van acne dacht ja deze ronde is voor mij een verloren zaak maar toen ik dieper nadacht kwam ik tot de conclusie dat ik dit normaal maar 2 dagen voor NOD heb en heb nog 6 dagen te gaan. Gisteren mijn gaar gewassen en vandaag alweer vettig Deze nacht droomde ik'dat mijn menstruatie was doorgekomen hopelijk is het spreekwoord "de meeste dromen zijn bedrog" bij mij van toepassing Wachten, wachten,, wachten ......
Vandaag is mijn verjaardag!! Ik heb altijd gezegd voor mijn 25ste zwanger te willen zijn en gek genoeg is dit ook zo! Vandaag was mijn test nog donkerder! Mooier cadeau nestaat niet Ik ben zo blij nog even doorzetten tot de echte knalller en dan haal ik een CB met wekenindicator en kan ik zoals het nu staat op roze
Fijne verjaardag gewenst Iertje! Op je laatste test staat trouwens inderdaad een mooi streepje! Dubbel gefeliciteerd! Wat een kado zeg! Ik lees hier voor de rest ook nog wel wat symptomen, spannend! Hier heb ik vanochtend ook nog niet getest. Temperatuur was weer wat gezakt. Hoewel ik nog wel vage klachten blijf hebben zoals misselijkheid, af en toe héél felle steken in mijn rechterlies... Obstipatie is vanochtend ook weer wat beter. Ik wacht het nu gewoon af, zijn er zaterdagochtend geen rode duivels, dan waag ik een testje, maar de hoop is momenteel toch ver te zoeken.
Iertje, dubbel van harte! Wat een prachtig kado! Dora, balen zeg! Hier ook een lichte temp daling (di 37,1, wo 37,0, do 36,9). Ik raak dan ook meteen alle hoop kwijt..... Alhoewel hij nog steeds hoog is, maar toch, zo'n dalende lijn geeft geen moed. Ik wacht ook tot zaterdag, hoop toch wel echt dat we allebei toch een leuke test in handen hebben dan, zou toch wel erg fijn zijn na al die maanden!.....
Ooo...dan heb je wel vroeg een duidelijke positieve test, jeeej!!!!!! Dat is fijner dan onzekerheid zitten tot de NOD. Ik test ook altijd vroeg, maar tot nu toe altijd witte testen bij de vorige keren. Hopelijk dit keer ook positief En Gefeliciteerd!!! Mooi kado!
Ik ben me nog steeds aan het inhouden niet te testen.. hoe langer ik het volhoud om te wachten hoe beter toch.. ik ben nu 11DPO
Eigenlijk mag ik morgen officieel pas testen, maar ik heb het gisteren en vandaag al gedaan. Ik kan het nog nauwelijks bevatten, maar na onze eerste echte reeele poging (na 9 maanden MMM) is het zover: ik ben zwanger!!! Was nog even bang dat het door de pregnyl kwam maar vandaag is het lijntje alweer donkerder. Ik zwenkte sowieso tussen hoop en vrees aangezien ik wel symptomen had, maar dat waren steeds momenten, dus niet de hele dag door. Bovendien leek het juist af te zwakken, aangezien ik natuurlijk in het begin symptomen had van de pregnyl. Maar de twee dingen die me hoop gaven was dat ik de innesteling gevoeld heb (zij het wat hoog, iets onder de navel voor mijn gevoel) op 6DPO en op 11dpo en 12dpo moest ik opeens allemaal kleine boertjes laten. En ik laat bijna nooit boertjes Ik wens jullie net zo veel geluk toe, deze ronde en anders gewoon lekker snel de volgende!
Gefeliciteerd, Iertje en Annabeth.. Mezelf, ik voel me weer niet zo lekker in mijn vel! Maar we gaan morgen gewoon op vakantie naar veluwe....