Echt waar?? Morgen maar weer eens in gaan slaan dan en zondagochtend nog eens eentje wagen. We gaan er voor de zekerheid vanavond nog een keer voor. Dan moeten we zeker op het goede moment zijn als het toch een hele late ei is.
MarLin ik denk ook dat je een zwangerschapstest moet doen hoor. Je hoort hier heel vaak dat ovu testen ook positief zijn als je zwanger bent! Hier vanmorgen toch nog steeds een hoge temp en zit op 12dpo. Normaal wordt ik dan ongesteld, maar nu nog niets van symptomen te herkennen. Wel net wat slijm en bruin verlies. Als mijn temp morgenochtend nog hoog is ga ik morgen testen hoor, kan het nu niet veel langer meer uithouden......
Ha! Nog 1 test gevonden.. alleen dus al geplast een uur geleden en niet met ochtendurine.. ovu test straks dus harstikke positief en ik meen hier nu iets beginnen te zien echt een tuur tuur streepje maar ik kan m ook bedenken natuurlijk. Zien jullie iets?
hihi ik zie wel iets hoor! alleen weet ik dat kv testen tegenwoordig dus ook op een eisprong kunnen reageren hoop het niet voor jou hoor! ik ga duimen!
Omgekeerde wereld hier... ik heb sinds dagen last van men borsten en dat heb ik anders nooit! Ondanks dat ik weet dat we eigelijk geen kans maken op een natuurlijke zwangerschap toch maar getest... Hij lag op de wastafel en ik dacht Yes! Maar hoe dichterbij ik kwam Hoe minder zichtbaar hij werd😂 Pfff dom!
haha ja laten we het hopen.. ik heb geen duimen meer over! Nou durf ik dus niet meer te plassen:x Edit: ze komen en gaan in vlagen.. das wel gek.. normaal is het continu
Gefeliciteerd roze meiden die er bij zijn gekomen! Speciaal dat we rond dezelfde tijd zwanger zijn!! Twijfeltesters: spannend! Ik zie bij alles wel iets hoor, moet ik zeggen. Sterkte met de onzekerheid. Lijkt me onwijs lastig. Meiden in het rood, sterkte. Stom dat het ook niet alleen een teleurstelling, maar ook... you know, ongesteld zijn :S
Ik was vannacht trouwens volledig in paniek. Stressige avond gehad ivm werk en toen ik wakker werd 's nachts totaal geen symptomen meer. Terwijl ik gisteren echt last had van mijn borsten. Is het normaal dat dat fluctueert denken jullie? Hierna ga ik dit soort dingen niet meer in dit topic zetten hoor. Misschien is het confronterend. Maar ik maakte me zo'n zorgen...
Hey Annabeth, wij gaan zo'n beetje gelijk op... ook bij mij komen en gaan de kwaaltjes... Het is en blijft spannend. Ik denk dus dat het vrij normaal is hahaha al zeg ik het niet uit ervaring.
Aan de ene kant wil ik ook heel graag testen.. aan de andere kant wil ik wachten tot dinsdag.. zondag vieren we de verjaardag van mijn zoontje.. en dinsdag is hij echt jarig.. alsof ik wil wachten omdat dat ZIJN dag is..
Marlin, bedankt voor je reactie. Stelt me meteen gerust. Wat leuk zeg! Ook eerste ronde MMM gelukt! (bij mij is het wel ronde 5 maar de vorige rondes hadden geen eisprong/overstimulatie dus die tellen niet). En ook voor de eerste Ik heb overiges een groepje voor 'uitgerekend omtrent juni' bij de zwangerschapsclubs. meiden in het roze: wees welkom.
Ik ga het nu ook krijgen. Zou wel naar de winkel Willen rijden om ze te halen, maar doe het niet!! Maandag ga ik ze halen en dinsdag testen. Jij ook Dinsdag??