Iedereen met roze heel erg gefeliciteerd en geniet vooral lekker van jullie zwangerschap Ik kan ook op rood Tis em weer niet deze maand... Ach we gaan gewoon weer "vrolijk" verder met ronde 13.. Alleen nu even 2 cyclussen rust om goed te kunnen hoe of wat.. Zeker ook omdat het niet op de natuurlijke manier allemaal gebeurd.. Denk dat daar ook wel een hoop in zit dat het daarom even duurt.. Ach maar hoe dan ook.. Het komt allemaal goed! Ik blijf hier natuurlijk wel buurten als dat mag Degenen die nog moeten wachten... Heel veel succes! Hoop echt dat het voor jullie deze ronde raak is!
2 dagen geleden een vaag streepje, en nu moet ik ook weer enorm goed turen wil ik iets zien.. Als ik er licht achter schijn staat ie er toch echt maar moet m wel schuin houden of enorm goed kijken. Wat denken jullie voor een zwangerschap zou die al duidelijker moeten zijn na 48 uur toch? Bekijk bijlage 474913
Ik heb nog 3 van de die dipsticktestjes. Ik ga woensdag en vrijdag nog testen, vrijdag met nog een cb erbij. Donderdag of vrijdag is mijn nod....als het goed blijft gaan en vrijdag de cb uitsluitsel geeft, kom ik ook gezellig bij het forum.
Bedankt allemaal! Misschien overbodig, maar wil m toch delen! De streep wordt wel minder zichtbaar door uploaden.. maar toch duidelijk denk ik
Wow wat gaaf!!! Gefeliciteerd .. Heerlijk meid. Wat een lieve reacties hier. Super bedankt. Wil nu 2 maanden rustig aan gaan doen. Ik wil nl niet in de zomervakantie bevallen. September trouwt er iemand in de familie en wil ik ook graag mee. Ik heb een cyclus tussen de 28 en 36. Ik zit nu op 33. Dus veel kans is er niet meer hoor denk ik
@jannn ja heel gek.. Net nog een van de action gedaan. Het kunnen toch niet allemaal valse streepjes zijn ? Ze zijn op de een of andere manier wel zichtbaar of niet? Bekijk bijlage 474936
Lijkt inderdaad wel heel ergens in de verte iets te zien. Misschien morgen ochtend testen? Ochtend urine is natuurlijk wel geconcentreerder en geeft wellicht een duidelijkere uitslag.
Heb ze even bij elkaar gelegd. Sorry dat ik zoveel upload ik snap er alleen helemaal niks van! Bedankt voor de reacties! Echt super lief! Bekijk bijlage 474940