NOD lijst 23 t/m 30 september 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Asuka, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Haha ja inderdaad.

Ik heb de vraag ook al bij ovulatietesten gesteld, maar ook hier nog maar even:
    Ik wil vandaag gaan starten met ovulatietesten voor de eerste keer (nu cd 12), omdat ik wat meer duidelijkheid wil over mijn cyclus. Ik heb hier 8 testen liggen van sensitest. Redt ik het daarmee of moet ik meer bijbestellen?
    En op welk moment van de dag kan ik het beste testen? Ik had gelezen beter niet met ochtendurine, maar met urine later op de ochtend. Maar kan het bijvoorbeeld ook begin van de avond? Dan hoef ik het niet op mijn werk te doen.

2. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Wat ik heb gelezen is dat je het beste met urine tussen 10.00 en 16.00 kan testen (geen idee waarom, het staat geschreven :p)

Wat ik ook gehoord heb is dat je dagelijks op hetzelfde tijdstip moet testen, en als de test donkerder begint te worden je zelfs 2x per dag moet/kan gaan testen.. Dus ik denk niet dat je het dan redt met 8 als je een week dagelijk test en een dag of 2/3 2x per dag..

Ik heb ze nog nooit gebruikt, zit erover te twijfelen of ik het ga gebruiken. Het wordt dan helemaal zo'n 'moetje' voor mn gevoel.

De eerste is ook 'spontaan' gelukt. Dus denk dat ik nog een paar maandjes wacht voor ik het ga overwegen :)

3. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere

Hoi iertje ik las dat je je druk maakte over de liesbreuk van je man....mijn man heeft ook een liesbreuk gehad en we hebben nu een gezonde dochter van 14 maanden:) dus lekker positief blijven en gwn klussen:)

4. Iertje

Iertje Bekend lid

16 aug 2015
    632
    3
    18
    Dankje voor je berichtje! Dit stelt wel wat gerust ☺️
    De eerste klus is geklaard dat er nog vele mogen volgen hahaha

5. sharontjh

sharontjh Actief lid

11 mei 2013
    388
    2
    16
    kinderverzorgster in een kinderdagverblijf
    willebroek
    Volgens mij is er iets fout gelopen met mijn ov test. Te weinig urine?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      9 KB
      Weergaven:
      2
  6. Fauna

Fauna Bekend lid

22 sep 2011
    661
    34
    28
    Vrouw
    Kantoor
    Omg BoZ
    Die is niet goed gegaan, zou een nieuwe doen. Succes :)

Ik ga vanaf maandag (CD 11) weer met ovulatietesten beginnen.
    Iedereen is nu op zijn eisprong aan het wachten hihi

7. sharontjh

sharontjh Actief lid

11 mei 2013
    388
    2
    16
    willebroek
    Ik zit nu op CD 9 voelde al wat steken dus dacht laat ik eentje doen. Probeer vanavond nog eens

8. Fauna

Fauna Bekend lid

22 sep 2011
    661
    34
    28
    Vrouw
    Kantoor
    Omg BoZ
    @ sharontjh; Op welke dag heb je meestal een positieve ov test? Ik meestal pas rond cd 15/16/17 maar 1 x al op CD 12. Ik voel altijd steken in de folliculaire fase maar ik denk dat dat komt omdat ik endometriose heb. Rond mijn ovulatie (ongeveer 3 dagen lang) heb ik altijd behoorlijk veel pijn dus dan weet ik dat mijn zeker dat er iets gebeurt daar hihi.

9. sharontjh

sharontjh Actief lid

11 mei 2013
    388
    2
    16
    willebroek

Geen idee ik denk rond dag 20 want dan zijn de steken weg
    Het is nu de eerste maand dat ik ga testen met ovulatietesten

10. j010

j010 Bekend lid

27 apr 2015
    691
    186
    43
    Vrouw
    010
    Hoi ladies,

Mag ik bij jullie op de lijst?
    J010, 30 jaar, 1e kindje, ronde 12 en nod 28 sept.

Zal niet zo veel reageren ben ik bang. Zit er even doorheen. Nooit gedacht in een 12e ronde terecht te komen. Huisarts zal nu de volgende stap worden :(.

Iedereen succes deze maand. Hoop op veel roze.

11. Asuka

Asuka Niet meer actief

NOD lijst 23 t/m 30 september 2015 ♥

23. (2)
    Inky85, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 (2e ronde na mk)
    Appelboom, 31 jaar, 1e kindje, ronde 22 (1e na mk/bbz)

24. (6)
    Goldsword, 26 jaar, 2e kindje, ronde 4
    Nath94, 24 jaar, 1e kindje, ronde 7
    Jdk, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5
    Fauna, 31 jaar, 2e kindje, ronde 17
    Annekeruiter85, 30 jaar, 2e kindje, ronde 14
    Puppy28, 30 jaar, 1e kindje, ronde 9

25. (1)
    Jannn, 30 jaar, 3e kindje, ronde 4

26. (2)
    Sassiekaa, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2
    Mom2be92, 23 jaar, 2e kindje, ronde 5

27. (8)
    Asuka, 25 jaar, 1e kindje, ronde 10
    Trutje89, 23 jaar, 1e kindje, ronde 13
    Iertje, 24 jaar, 1e kindje, ronde 4
    Dora26, 27 jaar, 1e kindje, ronde 9
    Repeltje, 21 jaar, 1e kindje, ronde 11
    Dogs, 30 jaar, 2e kindje, ronde 14
    Guusje1987, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2
    Cins, 33 jaar, 1e kindje, ronde 8

28. (5)
    Sharontjh, 23 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Jaleisha, ? jaar, 5e kindje (3e uit eigen buik), ronde 6
    Kimmy89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 4
    Tesss, 35 jaar, 1e kindje, ronde 16
    J010, 30 jaar, 1e kindje, ronde 12

29. (1)
    Prins03, 27 jaar, 2e kindje, ronde 4

30. (0)

Datumloos. (3)
    Lijntje00, 26 jaar, 1e kindje, ronde 22
    Arendje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 24 (2e IUI)
    Tyrah 30 jaar, 1e kindje, ronde 2

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 28

Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1),Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!

12. Asuka

Asuka Niet meer actief

yeah j010, ik snap je gevoel, alleen heb ik het gevoel van 'het gaat mij toch minstens anderhalf jaar duren dus laat deze rondes nou maar opschieten'

Deze ronde gaat het gewoon voor een hele hoop meiden hier worden. Wedden? :)

13. kimmy89

kimmy89 Actief lid

9 aug 2015
    408
    48
    28
    Ik hoop echt op een hele roze lijst!!

14. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik hoop het ook! Er zijn hier ook weer heel wat dames die al heel lang bezig zijn! Het is hen gegund!

15. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @j010: Ik snap je gevoel hoor... Jij zit wel wat verder dan mij, maar ik had ook nooit gedacht dat het zolang zou duren...
    Mijn vriend is 17 jaar ouder dan mij, dus voor hem wordt de tijd ergens een beetje 'dringen'. Hij wil geen oude papa zijn.
    Gisteren hebben we een zaadonderzoek binnen gedaan. Moet nog op de volledige uitslag wachten (waarschijnlijk begin volgende week), maar de eerste cijfers klinken niet veelbelovend, toch wel onder het gemiddelde. Dus dat jaagt me toch ook al een beetje schrik aan...

Ben deze maand ook nog niet zo actief als anders, maar ergens wil ik er ook wat minder mee bezig zijn.. Gewoon omdat het confronterend en pijnlijk wordt dat het maar niet wil lukken. Ik gebruik nu al even ovulatietesten en ik temperatuur, dus ik denk dat ik deze maand die testen eens overboord ga gooien en gewoon afwachten wat mijn temperatuur doet. Als mijn eisprong dan geweest is kan ik gaan aftellen naar mijn nod. Dan weet ik toch ongeveer wanneer hij geweest is en wanneer ik ongesteld zou moeten worden.
    Ovulatietesten waren voor mij eigenlijk een 'houvast' om te zien wanneer mijn ei was en hoeveel dpo ik dan zou zijn... Maar anderzijds heeft het ook nog geen zwangerschap opgeleverd ;)

Er zijn in deze lijst heel wat dames die écht al héél lang bezig zijn... Ik hoop echt dat er veel dames op roze zullen mogen in deze lijst! En als er nog een plekje vrij is, wil ik zelf ook wel eens op roze gaan ;)

16. j010

j010 Bekend lid

27 apr 2015
    691
    186
    43
    Vrouw
    010
    Tnx dora, kimmy en asuka voor de lieve woorden. Denk dat we allemaal wel een keertje een dip hebben. En ik heb de mijne nu. :)

Hoop voor jullie dat het deze maand raak mag zijn! Toch wel weer spannend :)

17. sharontjh

sharontjh Actief lid

11 mei 2013
    388
    2
    16
    willebroek
    Na mijn mislukte ov test van deze morgen om 19u een andere gedaan. Deze ziet er al veel beter uit. De zoektocht kan dus beginnen

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,9 KB
      Weergaven:
      3
  18. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Hoop indd ook op een mooie roze lijst, zeker voor de dames die al zo lang aan het wachten zijn!

Succes met de ovulatietesten sharontjh.

Ik heb de afgelopen 3 dagen ook ovulatietesten gedaan. Vandaag cd 14, lijkt ie wat op te lopen. Heb alle dagen rond 10-11u getest. Denk dat ik vandaag ook een tweede keer wil testen. Of is dat nog niet nodig? Willen jullie even meekijken?

Hierbij de foto:
    Bekijk bijlage 472390

19. sharontjh

sharontjh Actief lid

11 mei 2013
    388
    2
    16
    willebroek
    Ze lopen inderdaad mooi op
    Vooral de laatste begint al redelijk donker te worden, misschien voor de zekerheid straks terug eentje doen, je weet maar nooit

Ik zit vandaag op cd 10 en denk dat ik vandaag een dagje ga overslaan aangezin hij gisteren niks aangaf

20. Asuka

Asuka Niet meer actief

Ik zou ook even een tweede doen Inky, :)

Deel Deze Pagina