Gezellie hier! Meiden ik wens iedereen ook een zeer vruchtbare ronde toe. En wie op vakantie gaat:geniet en kom maar uitgerust terug!
Ik begin over een dag of 7 met ovu testen... Vorige maand op dag 14 een knaller gehad... Ik ben vorige maand 2x gaan testen op het moment dat hij iets donkerder werd... Dus elke dag rond 21 uur en toen hij iets donkerder werd de volgende ochtend getest en had toen meteen een knaller, die zelfde avond was het streepje alweer onwijs licht dus heb precies goed getest... 14 dagen later helaas ongi geworden, dus wel alles netjes volgens het boekje gehad... Nu op naar ronde 3! 3x is scheepsrecht zeggen ze dus ben benieuwd... Miss moet ik wat minder op t forum komen,, maar het is hier ook zo gezellig hahaha Dames een hele fijne avond en succes met ovu testen en tempraturen de aankomende periode! 💋
NOD lijst 23 t/m 31 augustus 2015 23 augustus: (5) Amm, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3 Siesa, 31 jaar, 1e kindje, ronde 5 Spinnekop, 44 jaar, 3e kindje, ronde 6 GijsB, 33 jaar, 1e kindje, ronde 5 Puupje, 21 jaar, 1e kindje, ronde 7 24augustus: (2) Voetstap, 35 jaar, 2e kindje, ronde 45 Tyrah, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 25 augustus: (3) Lauva, 29 jaar, 1e kindje,ronde 2 Lijntje00, 26 jaar, 1e kindje, ronde 21 Beebje2013, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 26 augustus: (3) Mizz Bunny, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 SJ86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 Nath91, 24 jaar, 1e kindje, ronde 6 27 augustus: (5) Jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 Adriana, 29 jaar, 2e kindje, ronde 21 Doetie, 29 jaar, 2e kindje, ronde 9 Nonma, 32 jaar, 2e kindje, ronde 9 Jdk, 24 jaar, 1e kindje, ronde 4 28 augustus: (3) Jessiee, 29 jaar, 1e kindje, ronde 13 Lace, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 Bella28, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 29 augustus: (2) Goodlife, 33 jaar, 2e kindje, ronde 7 Cins, 33 jaar, 1e kindje, ronde 7 30 augustus: (4) 83angel, 32 jaar, ? Kindje, ronde 2 Kippetje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 5 Suze29, 30 jaar, 1e kindje, ronde 14 Sharontjh, 23 jaar, 2e kindje, ronde 2 31 augustus: (4) Lallie4, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1(na miskraam 16 weken) Mirte85, 30 jaar, 1e kindje, ronde 16 Dora26, 27 jaar, 1e kindje, ronde 8 Mariahh, 24 jaar, 2e kindje, ronde 12 Datumloos: (3) Water27, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4 Molensteen, 31 jaar, 2e kindje, ronde 9 Nenp, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 Buiten de lijst: (0) Totaal: 34 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel).
Dankjewel Lace en de andere damesdie mij een fijne vakantie hebben gewenst! Suze het klopt dat ik dan in de verkeerde NODlijst sta...dat zei ik namelijk zelf ook al... Komt doordat ik geen regelmatige cyclus heb en juist heeeel onregelmatig... mocht ik nou morgen ofzo wel de LHpiek meten, dan zou ik een cyclus van een dag of 28-30 hebben. Niet echt verwacht, aangezien het gemiddelde zo'n dag of 40 is! Goodlife ik blijf zeker gewoon hier kletsen... je weet het nooit helemaal zeker vooraf...dus ik ga dan in de NODlijst waarvan ik denk dat dat bij mijn cyclus aansluit....als het dan toch niet klopt...jammer dan!
Ja sj86 lekker blijven kletsen hoor. Ik zit ook in 2 lijst op datumloos. Geen idee wat het gaat doen. Al heb ik het gevoel dat ik in deze lijst goed zit
Ik heb ook datumloos want ws deze week me ei al dus nod ergens 16-22 aug mss wel... Maar goed klets wel overal mee hahah Snap niks meer van me lijf... Ws weer een 25 daagse cyclus
Welkom nieuwe meiden! Het wordt (helaas) al steeds drukker. Hoop dat deze gezellige boel een hoop roze mag opleveren. Sinds gister terug van vakantie. Na 3 weken weg nu nog een week thuis genieten. Inmiddels de ovu testen in huis dus we gaan volle moed ronde 9 in. Meiden veel geluk deze ronde en geniet ook van de babydansjses.... 😊
NOD lijst 23 t/m 31 augustus 2015 23 augustus: (5) Amm, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3 Siesa, 31 jaar, 1e kindje, ronde 5 Spinnekop, 44 jaar, 3e kindje, ronde 6 GijsB, 33 jaar, 1e kindje, ronde 5 Puupje, 21 jaar, 1e kindje, ronde 7 24augustus: (2) Voetstap, 35 jaar, 2e kindje, ronde 45 Tyrah, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 25 augustus: (3) Lauva, 29 jaar, 1e kindje,ronde 2 Lijntje00, 26 jaar, 1e kindje, ronde 21 Beebje2013, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 26 augustus: (3) Mizz Bunny, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 SJ86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 Nath91, 24 jaar, 1e kindje, ronde 6 27 augustus: (5) Jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 Adriana, 29 jaar, 2e kindje, ronde 21 Doetie, 29 jaar, 2e kindje, ronde 9 Nonma, 32 jaar, 2e kindje, ronde 9 Jdk, 24 jaar, 1e kindje, ronde 4 28 augustus: (3) Jessiee, 29 jaar, 1e kindje, ronde 13 Lace, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 Bella28, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 29 augustus: (2) Goodlife, 33 jaar, 2e kindje, ronde 7 Cins, 33 jaar, 1e kindje, ronde 7 30 augustus: (4) 83angel, 32 jaar, ? Kindje, ronde 2 Kippetje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 5 Suze29, 30 jaar, 1e kindje, ronde 14 Sharontjh, 23 jaar, 2e kindje, ronde 2 31 augustus: (5) Lallie4, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1(na miskraam 16 weken) Mirte85, 30 jaar, 1e kindje, ronde 16 Dora26, 27 jaar, 1e kindje, ronde 8 Mariahh, 24 jaar, 2e kindje, ronde 12 puppy28, 30 jaar, 1e kindje, ronde 8 Datumloos: (3) Water27, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4 Molensteen, 31 jaar, 2e kindje, ronde 9 Nenp, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 Buiten de lijst: (0) Totaal: 35 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel).
Hi meiden, heb mezelf op de lijst erbij gezet. Heel erg veel succes deze ronde, en hopelijk wordt dit een minder rode lijst dan 1 t/m 7 aug.
Hee meiden, ik wil ook graag meeschrijven hier! Ik zag al wat bekenden uit de vorige nod lijst helaas maar wel gezellig! Ik ben Annenas, 27 jaar dit is ronde 3 voor ons 2e kindje en mijn nod is 30 augustus dus pas net nog op deze lijst
ik kom zoooooooooooot :x eerst gisteren een onbeschofte, ontactvolle ex-team-manager die doodleuk kwam vragen of ik al bevallen was. Moest ze de rekensom gemaakt hebben had ze kunnen inzien dat het niet in orde was .. en vandaag zijn de duivels precies al weer vertrokken?! Ik heb normaal minstens 4 dagen mijn ms, voorafgegaan met 3 dagen spotting en nog wat erna ook. Nu 2 dagen spotting en 3 dagen ms en 't is gedaan >.> ik word zelfs achterdochtig van mijn ms nu ! grrrrrrrrrrrr
Zo wat een onbeschofte teammanager zeg, die heeft zich hopelijk kapot geschaamd. Lastig wat betreft je cyclus. Hopelijk kun je wel je ei vinden
Mijn huisarts zei dat ik na 6 maanden inderdaad naar de huisarts mocht. Ik zat toen al in de zevende ronde. Hij zei dat alles wel goed moest zijn dus een doorverwijzing naar een gynaecoloog vond hij nier nodig. Wel mocht ik een maand lang aan de pil gaan om alles te resetten. Wonderbaarlijk werd ik een dag nadat ik uitgerekend had moeten zijn ongesteld na een cyclus van 28 dagen weer dus ik heb een beetje hoop dat de boel weer een beetje normaal gaat lopen.
Kan iemand mij alsnog op de lijst zetten? Vermoedelijke Nod is 23 augustus, ronde 8, derde kindje. Ik ben 30 jaar trouwens.
Hey dames! had gister en vandaag een knipperende smiley met de ovulatie testen van clearblue, hopelijk heb ik mn eisprong morgen, want dan is mijn mannetje thuis!! Hij is chauffeur dus ik kan er nooit op rekenen wanneer hij thuis is. :S Staat er ook een bepaald aantal dagen voor wanneer je ongesteld moet worden na je ovulatie? (sorry als het een domme vraag is!)
De ene heeft een LF van 10 dagen en de ander van 17 dagen... Het is dus per persoon verschillend... Bij de meeste vrouwen is de LF 14 dagen... Maar het wil dus niet altijd zo zijn... Je kan het goed in de gate houden met ovu testen.. Zodra die positief zijn is je eisprong binnen 12-36 uur reken 36 uur en dan + 14 als je dan ongesteld word heb je een LF van 14 dagen...
dankje voor jullie reacties. ik gebruik de ovulatie testen van clearblue, die rekent 4 vruchtbare dagen, als de smiley knippert heb je een hoge vruchtbaarheid en als ie niet knippert dan heb je je ovulatie binnen 24-48 uur. Nou knipperde de smiley gister en vanmorgen, dus dan hoop ik dat mn ovulatie morgen komt, ga morgenochtend nog een testje doen..Spannend!! Als mn ei dan morgen zou zijn, betekend dan ook dat mn NOD 19 aug is, heb ik al ff uitgerekend dus eigenlijk ben ik dan een lijst te laat..maar ach het kan ook nog later komen natuurlijk!!
Ben vanavond alleen thuis.. mn kleine mannetje slaapt en dacht nog even terug hoe snel ik zwanger was van hem en voor mijn gevoel t nu zo lang duurt (maart gestopt).. Hoop voor iedereen op een mooie rose lijst!