Of het nu je MS of een innesteling is, 't is sowieso positief want in mijn ogen houdt het in dat je lichaam tenminste IETS doet en dat het lijkt alsof je cyclus toch ergens op gang is gekomen! En moest het je MS zijn dan heb je een zekerheid dat je cyclus zich terug heeft herpakt + dan heb je een richtlijn voor volgende rondes Moest het een innesteling zijn, zou dat supermegafantastisch zijn !
Zo wat veel gekletst weer! Hier nog lang wachten.. pff... Ohw lastig die tuurstreepjes.. Geen bloed is moed he dames.. Al is het makkelijk gezegd Hier nog wat steekjes in mn bm en ontzettend veel hoofdpijn. Ben nog steeds niet fit! Blijven afwachten...
Wow dat jullie al zo lang bezig zijn zeg... Heel veel respect. Ik denk dat ik al veel eerder aan de bel had getrokken. Ik hoop zo dat het snel raak mag zijn voor jullie!
Omg ladies! Ik houd jullie niet bij hoor! Heb teruggelezen, maar weet niet alles meer.. Sj: wat gek! Maar ik zie nog steeds strepen, dus houd moed! Iedere vrouw maakt op eigen tempo hcg aan, mijne gingen ook niet zo snel als dnm... Tuurtestjes: ik denk nu overal wat te zien Testen: het heeft mij wel rust gegeven om niet meer te testen, op een gegeven moment moet je het loslaten. Je bent zwanger en helaas kan het het eerste trimester nog alle kanten op gaan, maar een test veranderd daar niks aan, net kan je alleen onnodig onzeker maken of vals geruststellen... de drang om te testen is er nog steeds, maar ik heb niks in huis, dus dat kan mooi niet Kwaaltjes voor degene die nog wachten op nod: steken in buik en lies, knijpend gevoel in baarmoeder, misselijkheid af en toe. Na nod pas zere borsten, bollere buik, veel lucht, moemoemoe, slecht slapen... Hebben nog meer mensen getest?
Je had toch al een positieve ovu test? Waarom testen sommige dan door? Zodra ik een knaller heb doe ik er nog 1 om te zien of hij afloopt en dan is het klaar... De eerste positieve ovu test moet je aanhouden... Zonde van het geld en de testjes als je door blijft gaan... Ik zit op t wachtbankje... 1dpo hahaha nog 9 dagen wachten voor ik ga testen! Dames zet hem op! En laat die foto's maar komen
Ja klopt dit was dus me eerste test van een paar dagen terug. Maar vandaag heb ik weer getest en helemaal niks te zien.
Lijntje...als dinsdag je NOD is..dan zou ik niet zo teleurgesteld zijn nu al. Het kan nog he!! Sammie..het kan aan mij liggen hoor... maar ik denk dat je de foto's op een manier maakt, waardoor ik toch lijntjes zie. Deze keer dus ook! Ik zie op de foto die je later plaatste ook niks...helaas! Nonma.... langzaam oplopen geeft geen spanning... als ie lichter wordt wel. Tenminste.... zo voel ik dat. En wat je zegt over testen klopt! Ik wil ook na een donkere streep of een positieve CB digital niet meer testen.. maar zo ver ben ik nog niet gekomen Was net al heeeeel verdrietig..... ik dacht: nu is het zeker weer misgegaan! Hoop zo dat ik het mis heb en mijn menstruatie uitblijft.
Hihi dankje voor het meekijken met vl hihi. Maar dit is dus me test van een paar dagen geleden ik ga zo me nieuwe test opsturen van vandaag en daar zie ik helemaal niks terwijl morgen me Nod is....
Dat klopt alleen mijne liep nog steeds niet af en daarom test ik nog plus dat me temp ook nog steeds niet stijgt zolang dat zo is test ik door
Ohja sorry Sammie, dat was jij. Al die namen... SJ ik begrijp het hoor. Klote, dat is het! Maar probeer hoop te houden!
Was rond 10 uur als ik het goed hebt, maar niets meer gespot erna! We wachten nog af, je weet nooit. Maar meestal krijg ik wel altijd gelijk de rode zee... Dank voor je heldere uitleg, fijn dat er toch wat gebeurd he Jdk!
@Meris: Ziet er toch zeker wél goed uit! Met elke dag te testen lopen ze serieus goed op hoor! @SJ86: Ik zou ook proberen tot maandag te wachten om te testen, ben je weer een stukje verder in je cyclus... Begrijp wel dat het moeilijk is die onzekerheid Moest je nu echt nog maar 9dpo zijn, kan er nog vanalles duidelijk worden hé! Voor hetzelfde geld zit je nog verder weg van je nod dan je zelf denkt en komt het allemaal nog in orde... Zeker nog niet te snel panikeren meid! Probeer je gedachten wat te verzetten, hoe moeilijk ook! @Sassiehj: Om eerlijk te zijn lijk ik ook wel een licht streepje te zien... Of is het een schaduw? Zie je zelf écht niks? Zou ook eens proberen met de kruidvattesten, die zijn net iets gevoeliger dan die van action! @Tyrah: Zou inderdaad één van beide opties kunnen betekenen... Blijft nog even spannend! Als je niet de hele maand door je temperatuur genomen hebt, kan het wel een vervormd beeld geven. Proberen elke dag bij te houden op hetzelfde tijdstip hoor! @Lijntje: Je hebt idd nog tijd om positief te gaan testen, maar begrijp dat de moed al even in je schoenen zinkt. Ik hoop intussen nog op een mooie test voor je, maar na 21 rondes lijkt het me inderdaad ook wel goed om eens te kijken of alles in orde is met jullie. Hopelijk hebben jullie geen onderzoeken nodig en ben je gewoon snel zwanger! @Sammie: Op je foto met 2 testen lijk ik op de rechtse ook iets te zien... Maar ik ken de testen niet, dus weet niet goed waar ik moet kijken! Op de laatste helaas ook niet... Hopelijk blijft het allemaal uit en test je de komende dagen weer duidelijker! @Miss Bunny: Super meid!