Nee klopt pimpelmeesje, alleen is dit de test van een paar dagen terug die je hebt gezien en vandaag heb ik een nieuwe gedaan en die is spierwit....
Ooh dan snap ik t beter ja... Das wel irritant! Nu ik er over nadenk; toen ik vroeger een keer met de pil stopte (niet voor zwangerschap) heb ik dat ook een tijdje gehad... Bij mij duurde dat vrij lang, steeds 2 weken niet en dan dik een week wel ongesteld. Alleen dat is natuurlijk al superirritant, los van zwanger worden.. Mss huisarts advies vragen? Bij mij stelde ie toen voor om 1 keer n flinke dosis menstruatie-opwekkend hormoon te geven, soort morning-afterpil, om de boel weer op de rot te krijgen. Maar toen duurde t wel al wat langer
Hallo allemaal.... Daar ben ik weer een keer! Hier is niks veranderd. Geen test meer gedaan nu.... wel war bijgehaald. Dus nu mijn broer heeft verteld dattie vader wordt... wil ik ook zo snel mogelijk duidelijkheid. Heb een predictor early en 2v5 van kv gekocht... Wat is wijsheid...wie denkt met me mee?? (Even kort voor wie wel wil reageren..maar het verhaal niet weet. Vanaf vorige week vrijdag hele lichte tuurstreepjes. Donderdag en vrijdag zijn de strepen beter zichtbaar. Vanmorgen was de streep lichter.) Dora ...dankje... ik ook!! Lief van je Tyrah
jaaaaa en afgaande van je nickname ga ik er vanuit dat je ook van het jaar 90 bent ? ik in ieder geval wel !
Ik weet niet wat je nod juist is.. maar morgen de early proberen? Wij twijfelen tussen morgen en overmorgen...
Ik hoor over predictor early veel slechte verhalen met name dat ze vals positief vaak zijn. Ik zou kV nemen...
Lief molensteen. Die ga ik morgenochtend ook maar doen..maar die lijntjes liepen af..dus ik dacht dat de predictor early missch een goed idee was
Ik testte vorige ronde negatief op predictor early en dag later positief met kv. Denk niet dat ze veel van elkaar verschillen. Las inderdaad ook verhalen dat ie vals positief kan zijn, maar ook verhalen dat hij inderdaad vroeg positief test en dan ook echt zwanger. Succes SJ!
En fijn dat er goede ervaringen zijn met de testjezelf-casettes! Ik ga er morgenochtend 1 proberen. Als die dan ook negatief is, houdt ik even op met testen en wacht ik het paar dagen af.