Nod-lijst 23 t/m 31 Augustus 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door water27, 23 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Molensteen dat zijn de oude predictors de nieuwe schijnen wel goed te zijn

2. Jennifer1986

Jennifer1986 Actief lid

3 jun 2015
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ahhhh beebje, wat klote zeg.... Jammer, maar op naar de volgende ronde! Sj, je bent gewoon zwanger schat! Wel leuk dat je dat dan samen met je broer bent! Ik zou morgen de early doen en maandag kv? Maar dat is natuurlijk aan jou!
    Ik moet maandag naar de gynaecoloog dus ik test niet ervoor.... Maar ik heb wel puistjes op plekken waar ik ze nooit heb, bv op borst, en aan de binnenkant van mijn lip tegen het tandvlees?! Raar toch.... En op mijn benen ook... Heb ook wat last van mijn borsten....
    Iemand dit ook gehad??? Die puistjes en pukkeltjes???
    Kus voor de schatten op rood... Balen!
    En een vreugdedansje voor de meiden op roze!!!!!
    En voor de meiden op geel, heel veel succes en mijn duimen draaien voor jullie!!!!!
    Dikke kus 😗

3. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Ik heb al weer zonder na te denken de early gedaan. NO stond er..
    Pffff!! Ik ga morgen KV doen en hopen dan maar..
    Mijn hoop begint af te nemen...

4. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48

Wat lief dat jij zo positief bent, maar ik geloof er niet echt meer in...:(

Ben ff kwijt waarom jij naar de gyn moet...

Je hebt indd pukkels op rare plaatsen...haha! Ik ontdekte net een suuuuuuuuperdikke op mijn rug. Helaas kreeg ik die vorige ronde ook voor mijn menstruatie... ben ook doodmoe steeds en mijn borsten voelen zwaarder..maar zijn niet pijnlijk

5. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ja ik kreeg ook al ruim voor nod pijnlijke puistjes op rare plaatsen. Dat was 1 van m'n eerste symptomen.

6. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik heb ook geen gevoelige pijnlijke borsten. Misschien ietsje voller.

7. Inky85

Inky85 Bekend lid

3 feb 2014
    571
    3
    18
    Ohnee! Denk dat ochtendurine beter werkt. Maar snap in jou geval je testdrang heel erg goed!

8. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

😔😔😔 niet leuk! Wat een nare onzekerheid zeg. Ik zou maandag de kv doen en morgen even niets. Sterkte met het wachten!

9. Dream83

Dream83 Actief lid

20 jul 2015
    195
    0
    0
    NULL
    NULL

Bedankt weer voor je reactie. Goed om te weten dat er eventueel iets aan gedaan kan worden. Voor nu wil ik het voorlopig wel gewoon even aankijken en wel volgende maand bespreekbaar maken met mijn gyn. Heb dan toch een afspraak staan.

10. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Morgen het officiële begin van onze lijst 👏🏻👏🏻👏🏻
    Heel veel succes voor alle wachtenden 💗

11. Dream83

Dream83 Actief lid

20 jul 2015
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Tyrah ik heb werkelijk geen idee of het echt mijn menstruatie is maar zo begon het 2 weken geleden ook.

Ik zit nu op dag 13. Geen idee of mijn eisprong al is geweest? Ik temp niet en gebruik geen ovulatietesten.
    Volgens een app zou ik de 15e of 16e mijn eisprong hebben moeten hebben gebaseerd op een cyclus van 20-21 dagen.

12. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Dit idd....

13. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Pijnlijke borsten kwamen bij mij later pas, nu is het alweer een stuk minder, wel zwaar, maar ze gonzen niet meer gelukkig!

Houd moed sj! Ik ben erg benieuwd naar je test morgenochtend!

14. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Goodlife...Nonma en Inky...dankjulliewel! 😙

15. Jennifer1986

Jennifer1986 Actief lid

3 jun 2015
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sj, heel veel geluk!!!! Ik moet naar de gynaecoloog omdat ik een paar dagen geleden ontzettend pijn aan mijn eierstok had... Dus krijg ik een inwendige echo. Mijn borsten zijn niet echt pijnlijk, meer irritant hihi. Hopelijk betekenen de puistjes en pukkeltjes en de borsten wat positiefs!!!! Ik heb ook telkens als ik wat gegeten of gedronken heb een beetje zuurbranden, heb ik normaal nooit... Maar ik weet uit ervaring dat je lichaam je ook flink in de maling kan nemen... Maar dat puistje aan de binnenkant van mijn lip vind ik nog het vreemds, plus de 2 grote pukkels op mijn borst...

16. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48

+ 1

17. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48

Oh ja..dat was het! Sorry *schaam* schaam* ... ik kon het ff niet meer terug halen! Succes!

Ennn...dankjewel!!

18. Sassiehj

Sassiehj Lid

15 nov 2014
    40
    16
    8
    NULL
    NULL
    Hier ook geen pijnlijke borsten. Misschien iets voller inderdaad (maar dat kan ook door ongesteldheid komen). Ik heb wel een onderbuik die bezig is en veel boeren laat ik! Maarja zwangerschapssymptomen zijn voor iedereen anders. Ik heb een vriendin die bij 4w+1 dag wist dat ze zwanger was en die begon pas iets te voelen na 6 weken. We zien het wel.

19. Jennifer1986

Jennifer1986 Actief lid

3 jun 2015
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja dat klopt wel sassiehhh, sommige voelen het vroeg,andere laat...
    Geeft niet sj hihi... Er word hier ook zo veel gekletst hihi... Ik vergeet ook vaak wat er allemaal gezegd word... Wel gezellig allemaal dat geklets he...
    Ik ga nu, en morgen kijk ik pas savonds weer... Zal wel veel moeten bijlezen hihi...
    Voor iedereen een hele fijne avond! Slaap lekker allemaal en tot morgenavond!!!
    Geniet van het weer ☀ morgen! 😘 ❤ 😘

20. lijntje00

lijntje00 Actief lid

3 jul 2014
    331
    0
    0
    Op de rechter zie ik een streepje?

Deel Deze Pagina