Als je 16 of 18 aug je eisprong hebt gehad zal het iets te vroeg zijn voor zwangerschapssymptomen denk ik zo. Want je eitje moet zich nog innestellen of gaat zich nu pas innestellen (als hij bevrucht is) maar je weet maar nooit . Het is even afwachten
Thanx dames! Ik ga vol goede moed weer naar de volgende ronde. Wil dan ook ovulatietesten gaan gebruiken. Welke raden jullie aan? Die van sensitest?
Dat wilde ik niet lezen SJ! Een witte test. Wat erg voor je. Toch nog een beetje hoop houden want je bent ook niet ongesteld. Ik snap dat je even down bent en het even wil aankijken om naar de huisarts te gaan. Misschien einde vd week toch wel doen dan. We leven allemaal erg met je mee. Ik voel mij deze ronde anders dan anders, heel rustig en relaxed en weet niet meer wie het vroeg maar ik droom ook al nachten heel levendig. Vannacht ook over dat ik zwanger was. Ik hoop het zo 😍 Vandaag de lijst dus officieel van start. Spannende week! Succes voor iedereen en sterkte voor de dames op rood!
Ik heb deze ronde hele goede ervaring met sensitest. Zodra ik een streepje zag ben ik 2x per dag gaan testen en heb knaltest gezien. Samen met temperaturen gaf het mij veel rust.
Wij gaan de volgende ronde ook voor het eerst aan de ovulatietesten. Heb een beetje zitten googlen en mij lijkt die nieuwe digitale van clearblue wel wat. Iemand toevallig ervaring mee? Ik vertrek 7 september voor 5 dagen naar spanje zonder mijn man. En als vandaag ongesteld word (NOD vandaag, vanochtend negatieve test) dan zit ik precies mijn vruchtbare dagen in spanje! (Denk ik) Bad timing!
Bedoel je de digitale die 4 vruchtbare dagen meet? Die heb ik voor de sensitest gebruikt en bevalt heel erg goed. De prijs is wat minder maar ik kon 2 maanden doen met 1 verpakking.
Ik heb testen op eBay gekocht. 20 stuks en gelijk zwanger. Ik heb mijn piek goed kunnen vinden daarmee.
Jaa die bedoel ik Goodlife dank je wel! Ik mag officieel op rood. De teleurstelling ben ik weer een heel eind te boven. Ben blij dat ik vandaag ongesteld ben geworden zodat mijn cyclus netjes 28 dagen heeft geduurd. Succes voor alle aankomende testers! Ik blijf nog even volgen hoor
Ja..echt vreselijk! Heb nog een sprankje hoop...maar het kan nooit goed zijn! Hoop vior jou op een positieve test!
Vervelend voor de dames die naar rood gaan! Geef niet op volgende ronde weer een kans. Vandaag is m'n NOD maar nog niks te bekennen. Wel beetje vervelend gevoel rechts in mijn onderbuik. Dit is de eerste ronde voor ons en heb eigenlijk nooit opgelet hoe ik me voel voordat ik ongi wordt. En bij mijn eerste zwangerschap was het eerste ronde al raak dus kan het ook niet vergelijken. Blijft spannend....ik heb niet meer getest omdat ik de laatste keren steeds negatief teste en m'n LF tot aan me Nod maar 9 dagen is dus misschien duurt het bij mij wat langer. Heb wel het gevoel zwanger te zijn.....bij de eerste voelde ik het ook op een of andere manier. Heel verhaal dames succes deze komende dagen ben benieuwd....!!
Dag dames, Ik lees wel mee, maar zal niet meer te dikwijls reageren... Vandaag een zware ochtend/voormiddag en nu ontzettend moe! Komende dagen ook heel druk met werken.. Blijf wel volgen hoor! Mijn duimen draaien overuren voor jullie!
Irritant zeg SJ86! Snap dat je nu mss een beetje zit van "als ik dan ongi moet worden, liever gelijk!" Morgen ff ha bellen? Niet zo'n leuke aanvulling, maar volgens mij moest beebje nog op rood. Ik kon vanochtend niet slapen, toen tóch maar weer getest, witterdewit. Na n paar uur wel n heel vaag streepje, denk n indroger. Voel me wel extreem vaag, maar dat heb ik al zo vaak gedacht dus ik denk dat ik een deze dagen wel ongi word. In m'n hoofd hou ok t daar maar op, komt de teleurstelling wat minder hard. Hoop ik.
Nog even snel voor ik dadelijk de zetel in duik... Het is niet meteen een pendel, maar iemand die op basis van je naam en geboortedatum etc. kijkt wat ze aanvoelt bij je... Ze zei me dat ze het cijfer 2 heel duidelijk zag, wat voor haar wilde zeggen dat ik ofwel 2 kindjes krijg ofwel een tweeling (en dan een jongen en een meisje). Om eerlijk te zijn was dat van jongsaf mijn grootste wens... Van elk eentje en misschien zelfs een tweeling. Alhoewel ik goed besef dat het héél zwaar is 2 kindjes tegelijk. Goede vrienden van ons hebben prematuur een tweeling gekregen, die 2 meisjes hebben eigenlijk nog altijd veel zorg nodig. Ze zijn goed en kunnen mee met de rest, maar er is nog niet duidelijk hoeveel achterstand ze mogelijk hebben of niet. Edit: Mijn grootmoeder is deel van een eeneiige tweeling, maar ik dacht dat enkel twee-eiige tweelingen in de familie erfelijk zouden kunnen zijn langs vaders kant... Afwachten maar!
Dames op roze gefeliciteerd! Dames op rood balen Sj86 wat ontzettend k*t zeg! Hier nog steeds roze/rood bij afvegen maar zet niet door. Heb zelf zoiets van kom maar op nu dan is het in ieder geval duidelijk dat dit keer een gemiste kans is ( cyclus van 14 dagen )
Lieve lieve meiden..... ik ben bijna heel de middag bezig met teruglezen... hahahaha. Ik kan niet op iedereen reageren.... Hele dikke zoen voor alle meiden die hun menstruatie hebben gekregen.... Echt waardeloos.... Duim voor snelle mooie positieve testen voor jullie! SJ.... Tjonge meid... Kan me goed voorstellen dat je je waardeloos voelt. Vraag me echt af wat het kan zijn zo..... bah....! En als het dan echt negatief zou zijn, dan moet ook maar vlug je menstruatie komen lijkt me. Want dit is om gek van te worden...... Dikke knuffel voor jou! En ik duim nog steeds hoor! Meris en DNM: Hahahaha..... tweelingen..... wauw! Dat zou ook bijzonder zijn. Sammie: Nog geen menstruatie, dus hoop!!!!! Ik duim super hard voor je! Ik voel me verder goed, gelukkig niet veel kwaaltjes, alleen wat vermoeid. Maar ach, dat geeft me een reden om af en toe even lekker te luieren
Ik gebruik die digitale smileys van Clearblue, wel duur maar werkt perfect. Streepjes turen is voor mij niet weggelegd.