Iedereen heeft zijn goed recht om te gaan en denk dat leeftijd idd een goede reden is. En als de ha het "nut" nu nog niet er van had ingezien had ie je naar huisgestuurd met niks.... Prima toch. Ik ben in juni met ronde 7 naar ha gegaan maar puur om mijn Cyclussen te bespreken. Deze waren zo wisselend en eerst altijd 28 dagen gehad... En ik heb ook bloedtest moeten doen en partner heeft potje voor zaadonderzoek meegekregen, Mar zouden na deze Ronde daar in verder gaan
Jeetje! Ik houd jullie echt niet bij SJ: Wat een shitzooi! helemaal niet leuk! hopelijk snel duidelijkheid! Wat een ROOD, dat moeten we niet hebben dames! Ik ga vannacht onder een roze sprei liggen, dan moet het goed komen! Sterkte rode dames, ik duim voor een snelle positieve test voor jullie! Rozen: fijn die positieve testjes Ik ga ook nog 1 keer de cb test doen om te zien of hij dit keer meer weken aangeeft! vorige keer was 1-2 weken, dus dat zou nu wel opgelopen moeten zijn! Ik las iets over een mogelijke miskraam: ik heb zoiets in januari ook gehad, zonder dat ik een positieve test in handen had gehad verloor ik echt een megastolsel (8 cm ongeveer). Ik weet dus bijna zeker dat dit een vroege miskraam is geweest... dan is het ws bij de innesteling al misgegaan... niet leuk, sterkte!
Dames, ik heb vakantie dus heb het niet allemaal bij gehouden. Hier eindelijkeen positieve ovutest dus mag eindelijk op het wachtbankje Ik zal vanavond bij lezen en reageren!
Hi Girls! Tjonge SJ, Leef met je mee! Beebje....... dikke zoen voor jou! Zorg goed voor jezelf! xxxx Sammie... hoe gaat het met jou? HEb jij nog getest?
Relaxmodus uit; Vandaag dus enorme temp dip en vanaf net hele dikke witte afscheiding??!? Herkent iemand dit? Hoop zo op een innesteling. Heb morgen controle afspraak bij gyn ivm langdurige pijnklachten dus ga t gelijk vragen dan. Irritant toch altijd die onzekere periode en al die gekke kwalen die zowel wel als geen zwangerschap kunnen betekenen. Gelukkig hebben we elkaar 😀
ik had dat ook op 5dpo : tempdip 's ochtends ; kwakje keiveel witte afscheiding en een uurtje of 2 later een veeg bloed sindsdan niets meer... O.O geen bloed, geen afscheiding..
Hier 5dpo en ik heb echt een enorme baaldag. Alles gaat verkeerd, heb alleen maar behoefte om onder de dekens te liggen met chocola. Het is ook zulk triest weer
Hoi dames Mag ik ook weer op de lijst? Of is die nog kwijt? kolibri, 7e ronde, 3e kindje. Ik heb de laatste pagina's bijgelezen. Veel rood helaas. Gefeliciteerd aan de zwangeren! Ik ben deze keer wat later met aanmelden omdat ik op vakantie was. Ik ben gisterenavond terug gekomen. Deze maand heb ik geen positieve ovulatietest gehad, ik heb het een beetje laten gaan vanwege de vakantie. Wel had ik mijn gebruikelijke ovulatieklachten dus ik heb wel een idee van de datum. Maar... Afgelopen dagen zo ontzettend veel klachten dat het bijna niet anders meer kan dan dat ik zwanger ben. Veel klachten ook hetzelfde als vorige ronde, toen heb ik helaas een vroege miskraam gehad. Vanwege die miskraam ben ik nu heeeeeel bang. Dit is mijn testje van vanochtend, vermoedelijk 9 dpo. het is wel vaag, maar wel een duidelijk streepje, toch?
Oh ja? Hoeveel dpo ben je nu? Voel je je ook anders? Ging je temp daarna weer omhoog? Mijn afscheiding was echt dik, beetje wax achtig (sorry!) heel apart...
Hoi dames ben ik weer, @taart1611 bedankt voor het vragen. Ik ben vandaag naar de huisarts geweest ivm vit. D tekort checken en meteen bloedtest voor zwangerschap maar die is negatief ben net gebeld. Nog steeds niet ongi ik ben pas twee dagen overtijd maar dacht als ik zwanger zou zijn zou het toch wel uit een bloedtest moeten blijken.....raar maar waar. Blijft spannend. Heeft iemand dit ook een keer meegemaakt?
Ik weet het misschien dom...Maar ik kon de testdrang niet meer weerstaan toen ik in de kruidvat liep... Ik voel me zo niet lekker en dacht gooi er alvast een test tegenaan...En verrek...Er staat een streepje!
@Jdk: Ja, het is vooral mijn vriend zijn leeftijd ook waarom we nu toch al eens gingen informeren... Voor hetzelfde geld kom je in de mmm terecht en ben je nog enkele jaren verder. Maar inderdaad zoals je zegt; een gezond kindje is zou toch wel fijn zijn, daar wil je dan eventueel wel even op wachten. Het is jullie alvast gegund hoor! @Molensteen: Ja, je hebt wel gelijk... Had de huisarts de situatie anders bekeken dan mij of had hij het niet nodig gevonden, had hij me inderdaad gewoon terug gestuurd om af te wachten en verder te proberen tot een jaar. Wel gek dat jullie dan eigenlijk ook 'net op tijd' zwanger geworden zijn Hier gaan we gewoon eerst het zaadonderzoek laten doen als ik deze maand ongesteld wordt. Daarna nog even verder proberen en de resultaten afwachten... en dan zien we wel weer verder van daaruit. Jij was het trouwens toch die veel last kreeg van puistjes hé? Hier ook sinds 2 dagen... vanaf 7dpo ongeveer. En pijnlijke puistjes! Hopelijk zit het goed @JDK: Dat slijm- en bloedverlies klinkt trouwens wel goed hé! Ik duim! @Kolibri: Dat ziet er een mooie streep uit voor 9dpo hoor! Ik hoop met je mee dat het een plakkerd is! @Kippetje: Ja! Ik zie ook een streepje! Hoeveel dpo zit je nu ongeveer? Duim dat ze mogen oplopen!