Nod-lijst 23 t/m 31 Augustus 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door water27, 23 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Ik kon niet meer wachten had zulke vage symptonen:)

7 dpo heel heel vaag tuurlijntje
    8 dpo lijntje duidelijker en mooi roze

2. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Mijn test van gisteravond

Bijgevoegde bestanden:

3. kimmy89

kimmy89 Actief lid

9 aug 2015
    408
    48
    28
    Haha ja helemaal als je al die positieve testjes hier voorbij ziet komen heb je zin om ineens te testen :p

Mooie test! :D Je kan echt wel op roze hoor, zo duidelijk!

4. kimmy89

kimmy89 Actief lid

9 aug 2015
    408
    48
    28
    Ik zie zeker een streepje! Maar ik zou testen met ochtendurine, heb je vanmorgen ook getest?

Dit is mijn test van vanmorgen. Al 5 dagen zie ik een licht lijntje, maar hij loopt niet op. Gezien mijn symptomen denk ik wel dat ik zwanger ben. Toch raar dat hij maar niet oploopt.

Bijgevoegde bestanden:

5. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Traum: Goh, dan heb je wel héél vroeg getest hé meid! Maar kan het mij wel inbeelden hoor ;) Hopelijk lopen ze mooi op!

@SJ86: Pfff die kwellende onzekerheid blijft dus duren... Wou je huisarts ook geen bloedtest doen dan? Duurt toch lang nu hoor...

@Kippetje: Ziet er mooi uit meid!

@Kimmy: Heb je al 5 dagen zo'n licht lijntje? Klopt je nod volgens je banner? Want zou toch ook moeten gaan oplopen dan hé!

@Tyrah: Toen ik stopte met de pil heeft het 41 dagen geduurd vooraleer ik ongesteld werd... Dus afwachten maar geloof ik! Heb je nog ovulatietesten gedaan?

6. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Ik ben een echte avondtester Kimmy heb zonet test gedaan en dan is streepje lichter, had dat de laatste keer ook in de morgen en middag amper streepje te zien en in de avond al een stuk duidelijker.

Ik zie bij jou ook een streepje, misschien een andere test proberen kijken hoe deze reageert?

Ik haal vanmiddag zelf de predictor early.

7. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Klopt Dora, kon mijzelf niet meer inhouden:D

8. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Hoi Dora, ja maar waar komt het bruin vandaan en het is weinig. Net weer ienieminie op wc papiertje en 1 sliert met licht bruin erin?

Nee ovulatie testjes ben ik voorbij al een klein poosje. Op mijn zwangerschapstestjes zie ik streepjes (lichte).

9. sharontjh

sharontjh Actief lid

11 mei 2013
    388
    2
    16
    kinderverzorgster in een kinderdagverblijf
    willebroek
    Ooh dat wist ik niet bedankt :) mijn eerst was vanaf ronde 1 al raak dus heb geen flauw idee op welke symptomen ik moet letten ...

10. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Tyrah mijn eerste keer wachten op natuurlijke menstruatie heeft ook 40 dagen geduurd en loop nu nog met een 40 dagrn cyclus en ben al vanaf april van de pil af dus hou er rekening mee dat als je straks wel je eerste eigen menstruatie te pakken heb je niet meteen ontpilt ben en t allemaal nog steeds lang kan duren kijk naar mijn cyclussen

Dit is niet om je te ontmoedigen of je de grond in te trappen hoop dat t bij jou sneller gaat is gewoon advies en je voor te bereiden mocht t dus wel langer duren

11. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dames op roze gefeliciteerd
    Rode dames veel succes in volgende ronde!

Hier gisteren echt gevoel van ongi en nu vandaag totaal niet raar:( ik test vrijdag pas weer eens

12. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Ik zit echt onder de puistjes 3 op me kin 1 naast me lip 1 op me neus dit nog nooit gehad rond eisprong iemand een idee?

13. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Dank je wel voor de info Kim2306.
    Hoort dat beetje bruin er dan gewoon bij dan?

14. Lauva

Lauva Lid

20 jul 2015
    38
    39
    18
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Roze meiden, gefeliciteerd!!!
    Rode meiden, balen!! Hopelijk wel op roze in de volgende ronde!

Hier 1 dag na NOD, al is dat bij mij geen 100% zekerheid. Met vriend afgesproken om pas zaterdag te testen..... Zitten pas in tweede ronde en ik voel mijn eisprong door krampen. Dat was ongeveer twee weken geleden.. De afgelopen twee weken licht in mijn hoofd geweest, rommelende darmen, trekkend gevoel rond mijn navel en witte afscheiding. Nu alleen lage rugpijn en beetje witte afscheiding. Ik weet niet wat ik kan verwachten, in ieder geval nog geen symptomen dat ik ongi ga worden.... Ik blijf ondertussen meelezen!

15. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Ja heb ik ook gehad hoort allemaal bij je lichaam moet t nu zelf overpakken en heeft daar tijd voor nodig

16. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Tyrah: Het zou kunnen, is nu eenmaal bij iedereen anders... De ene heeft het, de andere weer niet. Zou kunnen dat het komt omdat je menstruatie toch op gang aan het komen is, dat je tussentijds soms wat bloedverlies hebt... Ik heb het zelf nooit voorgehad, maar het zou kunnen.
    Test je nog dikwijls met zwangerschapstesten dan? Want voordien had jij ook al dikwijls streepjes hé...
    Ontpillen kan lang duren, dus ik volg Kim2306 een beetje... Wees een beetje voorbereid dat het niet persé allemaal snel op gang komt. Bij mij is dat wel gebeurd, maar nogmaals, ieder lichaam is anders.
    Hoop alvast dat je snel duidelijkheid hebt!

@Kim2306: Hier ook steeds puistjes rond mijn ovulatie en tegen mijn nod... Ik had het vroeger nooit, maar sinds ik met de pil gestopt ben, kan ik mijn cyclus bijna op mijn gezicht aflezen ;) Zal wel met de hormonen te maken hebben veronderstel ik.
    Hier ook al enkele dagen last van meerdere kleine puistjes... Dus mogelijk zit mijn ongi er aan te komen. Hopelijk niet natuurlijk! ;)

17. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Wat spannend zeg! Ben je al langer van de pil af? Ik duim voor je!

18. Lauva

Lauva Lid

20 jul 2015
    38
    39
    18
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Dank je! Ja, al ruim een jaar van de pil af. Idd spannend :D

19. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Puistjes: Hier altijd rond ovulatie en een dag voordat ik ongesteld wordt. Nu had ik een week later alweer puistjes, was hier dus een teken dat het weer raak was, had het de laatste keer bij MA ook.

Lauva, dat jij het zolang vol kunt houden kan mij nu al niet beheersen met testen. Geen bloed geeft moed.

20. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63

Heb het ook voor het eerst me vorige cyclussen geen last van gehad

Deel Deze Pagina