Ik ben 29... Dit is mijn eerste gewenste zwangerschap. Ik ben als een keer eerder zwanger geweest maar dit moesten we helaas afbreken... Ik gebruikte op dat moment namelijk metotrexaat... En ik rookte marihuana voor de pijn... Ik gebruik nu al 8 maanden helemaal niks en heb ook alles laten controleren en testen en mijn lichaam is klaar voor een zwangerschap nu!!! Ja ik ben ook blij dat de ziekte rustig is, is echt een verschrikkelijke ziekte... Maar goed... Genoeg gepraat over niet zo'n leuke dingen... Hoeveelste ronde is dit voor jou? Bij mij de 4e... Voel jij al symptomen? Hihi
@Jennifer Wij zijn sinds begin maart bezig. Ik denk wel dingen te voelen, maar vraag me af of ze tussen me oren zitten of dat ze daadwerkelijk met een zwangerschap te maken hebben! Heb een aantal keren een aanval van misselijkheid gehad, rommelende darmen en wat gevoelige tepels. Ook heb ik af en toe last van een vaag spierpijn gevoel in mijn onderbuik. Ik durf er niet zo goed op te hopen , want te testen waren de afgelopen maanden steeds negatief. Maar wie weet! Wanneer is jou NOD? Hoop dat het snel raak is voor je!
Ik hoop het ook niet!!! Ik vind het ook gewoon lastig want ik dacht dat mijn NOD zou zijn tussen afgelopen zondag-gisteren... Maarja mijn cyclus is gewoon nog niet heel regelmatig, dus kan best wat langer duren. Aan de andere kant weet ik zeker dat ik mijn eisprong heb gevoeld zo rond maandag 10 augustus...... Gisteren in opwelling de middag getest, maar urine was hartstikke helder, dus negatief... Dus ik ga het morgen maar weer proberen.. Kwaaltjes; rugpijn, hele tijd buik op spanning, misselijk nadat ik wat heb gegeten.. de menstruatiekramp is nu weer weg lijkt het... Die onzekerheid!! Echt respect voor iedereen hier die al maanden mee doen!!! Ik ben nog maar een guppie hierin.. Hoe gaat ie bij jou Jennifer?
Fijn zeg!!!! Mag best een berichtje over jezelf joh, dit topic is er toch juist voor om je verhaal kwijt te kunnen??
@ingii en foxy. Mijn Nod is morgen, maar ik wil vrijdag testen als ik dan nog niet ongi ben geworden hihi. En jij???? Ik heb wat vollere pijnlijke borsten en wat jeukende tepels. Af en toe misselijk. Af en toe steekjes in de onderbuik. Prikkelende ogen en ontzettend moe.... Hopelijk zegt het wat... Oja. En hele levendige dromen die over zwangerschap gaan... Raar he... Voorteken???? Hihi.
Ooh spannend joh! Ik ga morgen gewoon testen, als het weer negatief is.. tsja.. dan snap ik er niks meer van.. haha. Ik droom ook elke nacht over de zwangerschap en het testen, maar ik moet ook toegeven dat ik elke avond voor het slapen gaan echt extreem lig te piekeren erover...
Daar moest ik idd ook aan denken maar durfde het niet te zeggen. Wilde je geen valse hoop geven Balen dat het negatief was meid. Je lichaam moet vast nog even 'ontpillen'
Ik weet niet zo goed wanneer ik het beste kan testen... 31 juli was de 1e dag van mijn laatste menstruatie. Ik ga steeds uit van een cyclus van 21 dagen, aangezien dit steeds het geval was de afgelopen maanden (na verwijderen mirena). Inmiddels zit ik op dag 27. Wat is jullie advies?
hier net het eerste bruine gespot pfoeh seg. Ben er al helemaal down van... 't is toch een aankondiging
Ja dat zal het inderdaad wel zijn en is ook het meest voor de hand liggend natuurlijk haha Vorige keer ook van die korte cyclussen gehad na het stoppen met de pil maar deze gekkigheid is nieuw voor mij
Wat ontzettend balen JDK! Spannend nog even dus, Ingie! Hoop dat het niet doorzet! Hier veel steekjes in mijn buik en wat gevoelige borsten (spier van oksel naar borst ook?). Maar probeer me echt voor te bereiden dat ik morgen wel het eerste bruin zal spotten, net als vorige maand op 10DPO... Ik ben zo bang dat ik als maar een sprankje hoop heb, dat het daarom niet gaat lukken en het meteen de grond in wordt geboord. Ik weet het, klinkt niet helemaal normaal !
Bedankt voor je advies. @Jdk. Balen voor je zeg... Duim voor je dat het in de volgende ronde raak mag zijn!
@Lauva: Dan wordt het zeker spannend als je over tijd bent, vind het ook wel knap dat je nog niet getest hebt! Ik duim! @Traum: Hier heb ik ook al van een week voor nod veel puistjes, hopelijk wil dat iets positiefs zeggen. Heb het ook nog nooit eerder zo vroeg in mijn cyclus gehad! @Agnes: Wow spannend! Ben benieuwd wat je test morgen zegt! @Bella: Hier wordt het ook lang duren, begint ook al te kriebelen om te testen, maar tanden bijten tot vrijdag! Dan zou ik 12dpo zijn. (Als ik het haal, want heb al enkele dagen het gevoel dat ik ongesteld moet worden) @DNM: Fijn dat je toch eerder mag gaan, hopelijk wordt je dan gerust gesteld! @Foxy: Welkom! En ik had ook al lang getest als ik jou was, geloof ik @Lace: Ik duim voor je... Hier ook wel weer bang voor de teleurstelling hoor. Erg hé, dat zoiets fijns zo zwaar kan gaan wegen na een langere tijd? @Dream83: Zonde meid, je had waarschijnlijk toch even een sprankeltje hoop... @Ingii: Neee! Ik hoop dat je ongelijk hebt! Alhoewel ik hier ook een soort voorgevoel heb dat ik ongesteld moet gaan worden. @Jdk: Pfff hopen dat het niet doorzet meid! Of begint je ongi meestal met bruinverlies? Hier ook al 2-tal dagen het gevoel ongi te gaan worden... Voorlopig nog niks gespot, maar vorige ronde kwam het er ook door zonder aankondigingen, dus hopen maar! Wel her en der wat symptomen, maar die heb ik ook al wel meer gehad en toen ook niet zwanger helaas...
Hi Dora, het gevoel dat je ongesteld moet worden kan juist ook betekenen dat je zwanger bent. Tenminste, ik voel echt zo'n druk in m'n onderbuik die ik ook voel als ik net ongesteld ben of bijna moet worden. Maar dat voel ik dan meestal pas op de dag ervoor of de dag zelf. Nu heb ik dat ook al een paar dagen. Heb op dit forum gelezen dat dat bij sommige mensen juist op een zwangerschap uit liep. er is dus nog hoop! Helaas heb ik niet echt andere symptomen (behalve van de week een paar dagen maagzuur), dus vrees ik ook dat het niet zo is.... ik ga ook vrijdag testen!