Lace, fijn dat je even meedenkt! Ik probeer het dan maar naast me neer te leggen. Ik denk dan alleen dat ik helaas niet meer in deze NOD-club hoor, maar ik wacht het nog even af. Wel jammer, want het is hier wel heel fijn!
SJ86: wat een onzekerheid zeg al zo lang. Heb je nog geen buikpijn/ het gevoel dat je ongi gaat worden? Anges86: Gefeliciteerd!! Suze29: Respect dat je het volhoudt, dat zou ik niet kunnen dogs84: welke dipsticks gebruik je? Ik heb met de meeste soorten geen goede ervaringen. Je kan ook eens een andere test gebruiken of heb je dat al geprobeerd? Lala90: ik denk toch dat je nog even moet afwachten, je zit nog voor je nod dus het kan nog verschillende kanten op.. Jdk: jammer, ik hoop dat je volgende ronde raak is.
Hi, mijn test geeft geen kruisje, hij zou bij zwanger een streepje moeten geven (het is een Duitse test). Ik zie wel een heel licht streepje en mijn man ook...maar nog zoooo licht, maakt me onzeker!!
Een streepje zie ik sowieso! Wanneer is je NOD? Morgen nog eens testen? kimmy, ga ik doen, wachten.... vind het aleren wel verwarrend. Morgen heb ik mijn NOD en dan test ik zaterdag nog wel een keer.
Een licht streepje is ook zwanger Maar ik zou afwachten totdat hij oploopt want ik lees in meer gevallen dat de volgende dag ineens omowit wordt getest.
NOD is zaterdag, dan doen ik die ochtend een CB (zwanger of niet zwanger) en dan ga ik vervolgens meteen op vakantie voor 2,5 week...dat zou betekenen geen wijntjes of biertjes...dus als het niet zo is, dan is het een schale troost dat ik op vakantie lekker een borrel kan drinken
Dames... Ik heb gisteren avond seks gehad. Toen ik daarna naar de wc ging kwam er wat rozig slijm uit... (sorry voor de details) iemand een idee wat dit was???? Nu is het weg trouwens....! Ik was niet zeker over mijn ovulatietest, het kan dus ook zijn dat ik vandaag niet 14 dpo ben, maar 10 dpo... Help!!!! Hihi
Dit is de test van gisteren en er onder de test van vanmorgen. Die test van gisteren is dus niet binnen de tijd afgelezen die van vanmorgen wel toen ik de foto maakte. Ik weet niet of het op de foto ook goed te zien is maar ik zag vanmorgen wel een wat duidelijker streepje. Maar hij is nog steeds niet super duidelijk.. denken jullie dat ik al op roze kan of is dit nog te vroeg?
Het is inderdaad op de foto (nog) bijna niet te zien! Ik zou even twee dagen wachten en dan toch nog een keer testen, misschien zelfs met een CB digital die aangeeft hoe lang je zwanger bent. Op basis van je tests denk ik dat je voor je NOD zit, toch? Duim mee voor je!
Nee ik heb mijn nod al gehad, gisteren of eergisteren. Ik snap ook niet waarom de testen maar niet echt oplopen Gaat al 6 dagen zo dat ik een tuurstreepje zie.. Ik hoop niet dat het toch iets verkeerds betekent
Hee dames, Dit is nou toch iets raars? Heb een CB test gedaan en dit komt er uit... Ooit iemand geweest die dit had of ervan gehoord? Er staat 1-2 maar ook de 3+ licht iets op...vreemd?? Liefs Kippetje
Hier is mijn menstruatie aan het doorkomen!!! Zat in mijn onderbroek en telkens bij het afvegen... Mag ik op rood!!! Yesss. Meiden die zwanger zijn: gefeliciteerd! Meiden in de wacht: hoop dat je zwanger bent! Meiden met tuurtestje(s) hoop dat ie oploopt. Ga even kijken of er al een nieuwe NOD lijst is. Ben zó blij, cd 32 en ongi dat is toch nog redelijk op tijd! Ga door naar de volgende ronde, kom wel nog kijken hier hoor wat er verder voor verrassingen gebeuren op roze bijvb! toitoitoi meiden!
Super Tyrah, zou met volgende cyclus elke dag een ovulatietest doen vanaf dag 10. Dan moet je je ei wel kunnen vinden!
Kippetje, je HCG Level is waarschijnlijk op een hoogte die normaal gesproken op het kantelpunt tussen 2 en 3 weken zit?? Zou geen andere verklaring kunnen bedenken...
Hmm lijkt me niet zo te zijn, als ze op een kantel punt zit dan verwacht ik eerder 2-3 en 3+ te zien ; niet 1-2 en 3+ . Ofwel 1-2 en daarachter lichtjes 2-3.. Je kan altijd bellen naar clearblue om het hun te vragen trouwens.
oja...je hebt idd gelijk JdK...vaag zeg..... ik ben vandaag een beetje misselijk...maar misschien zit dat gewoon tussen mn oren omdat ik vanmorgen een heel licht positieve test had
Nee ga niet meer ovulatie testjes gebruiken en ook niet tempen. Ga gewoon nu vanaf dag 7 of 8 om de dag oefenen/babydansjes voor een tijdje om de dag doen en dan kijken. Het geeft me namelijk stress die testjes! Maar errugggg fijn dit ja!