Ingie, met voorkeur een thermometer met 2 cijfers achter de komma (bijvoorbeeld te koop bij Sensitest). Vervolgens élke dag, op hetzelfde tijdstip na minimaal 3 uur slaap. Je doet het ook direct na het wakker worden, dus echt wakker worden - omdraaien - thermometer pakken - meten en dan pas wc/verder slapen etc . Wanneer is je NOD Suze? Misschien toch te vroeg getest? Kijk naar Molensteen, die had eerst ook een negatieve test! Lees net over je streepje! Lastig, is het een duidelijk streepje? Morgenochtend nog maar keer testen denk ik?!
Waaaaah wat leuk!! Wat voor test heb je gebruikt? Ik wil een foto zien!!!!! Heb je manlief al wakker gemaakt?
Ik wil graag een foto plaatsen maar het lukt me niet. Ik kom tot foto uploaden en daarna begrijp ik niet hoe ik dat hier in het topic ingevoegd krijg. Iemand? Mijn nod is zondag lace, dus ik hoop dat ie mooi oploopt! Sorry voor al mijn spam maar ik weet echt even niet wat ik hiermee aandoet. Ik vind het zoooooo spannend! Zal ik ml nu wakker maken? Of zal ik morgen testen en dan kijken of ie donkerder is? Hij moet morgen werken. Als de test donkerder is dan ga ik wat leuks voor hem kopen en inpakken. Ik denk dat ik dat doe. Ik wil t eerst meer zeker weten anders is er vreugde voor niets. En t is echt nog zoooooon licht streepje
Foto kun je toe voegen Door op beheer bijlage te duwen of Door op meer opties te drukken en dan zie je een button met bijlage... Daar kun je je foto uploaden... ben benieuwd
Ja dat is waar. Ik heb het even terug gelezen en de afleestijd is binnen 5 minuten. Ik zat denk ik op 10 a 15 minuten. Shit, vind dit echt zenuwslopend.... Ik vond dat iedereen altijd zo hysterisch deed met lichte streepjes en te laat aflezen en nu doe ik het zelf haha. Ik ben echt even van de kaart, en weet t even niet meer. Kan nu al niet wachten op morgen, dan ga ik nogmaals testen
Oh shit! Net bruin slijm aangetroffen en ik weet dat dat geen goed teken is 😢 temp was nog hoog vanmorgen maar dit voelt niet goed. Heb van de stress een test gedaan en hartstikke negatief. Ik kan het niet geloven want voel mij zo anders dan normaal. Al dagen misselijk en een heel ander gevoel in m'n buik dan normaal, kan het niet omschrijven. Zo verdrietig nu weet zeker dat m'n ongesteldheid er aan komt 😢
En ik neem aan dat dat een rectale thermometer is? Ik vind trouwens het streepje wel duidelijk aanwezig, totaal geen tuurstreep ofzo! Woooow... Spannend zeg!
Dit is gewoon een mooie duidelijke test hoor! Zeker die van de action hebben meer hcg nodig. Je kan vandaag die van de kruidvat halen, 2 voor 5,-. Daar zal je morgenochtend een duidelijke streep op hebben. Kan je daar manlief mee verrassen!
Dat is een goeie meris. Ik heb ook nog kruidvat testen dus dan doe ik die morgen ochtend. Ooohhh ik vind t zoo spannend! Lief dat jullie reageren en meekijken X
Spannend he! Ik vind je test erg hoopgevend! Ik hoop dat je je dag een beetje goed doorkomt... Het duurt nog eeuwen voor het morgenvroeg is Misschien is het handig om vanavond niet teveel te drinken zodat je urine goed geconcentreerd is. Succes!
wat spannend Suze! morgen gewoon weer proberen inderdaad. Ojee meid, dit wordt een hele lange dag....hou vol! Ik moet morgen ook nog een keer, want mijn streepje was ook erg licht, wel binnen de afgelezen tijd. symptomen: gekke pukkeltjes op rare plaatsen bijv. bij m'n sleutelbeen (normaal eigenlijk niet echt last van pukkels), druk op onderbuik al een paar dagen (ongesteldheidsgevoel-achtig), meer plassen en af en toe maagzuur. Misschien ook wel wat meer vermoeid, maar dat is zo'n symptoom wat je jezelf makkelijk kan aanpraten dus die tel ik niet mee Wat ik wel gek vind is dat ik helemaal niks raars voel aan mijn borsten, terwijl dat toch ongeveer symptoom nummer 1 is...
Waauw ik zie hem goed en duidelijk! Ziet er erg positief uit hoor! En het streepje komt er niet voor niets die reageert op hcg! Nu hopen op mooie oplopers! Wat zijn je symptomen?
Mijn borsten, nouja 1 borst, begonnen pas na nod. Ik heb het gevoel dat iemand accupunctuur in mn rechter tepel aan het doen is... Au! Verder aan de borsten zelf merk ik weinig.
Mijn pukkels en puistjes (normaal ook nooit last van) begonnen ook al ver voor nod. Na nod heb ik er niet veel meer bijgekregen, er zitten nu alleen nog veel kleintjes op mn voorhoofd. Maar daar valt een lok haar overheen dus dat valt niet op.
ik kan niet meer volgen!! gisteren te drukke dag gehad Dussseuh zijn er nu nog zwangeren bij??? proficiat in ieder geval ! Hier zit ik op 14dpo ; normaaaaal zou ik vandaag ongesteld moeten worden.. Buiten gisteren en eergisteren een mini beetje spotting (echt weinig, hoogstens 2 druppels) nog steeds niets. Geen krampen ofzo, niets.. Maar had op 13dpo getest, en die was negatief.. dus dat zal nog wel altijd zo zijn zeker ? Stiekem hoop ik dat ze er toch nog niet doorkomen & dan test ik morgen nog eens.. Ben benieuwd!