Het is een 'normale' thermometer, je kunt kiezen voor rectaal, vaginaal of oraal meten. Rectaal heeft de voorkeur, daarna vaginaal. Oraal en via het oor worden afgeraden vanwege de vele schommelingen die deze metingen kunnen geven. Mocht je nog meer vragen hebben, shoot!
Wat spannend ook Lelietje! Mijn symptomen zijn nog niet zoveel.... Wel opeens sinds eergisteren mega vette haren! Ook extra pukkels in hals en op schouders en rommelend buik. Bedankt voor al jullie lieve reacties en het meedenken <3
Suze: ik zie een streepje. Heb je echt pas na 15 minuten gekeken (dus heb je de test bijv. even laten liggen?). Misschien stond het streepje er al iets eerder. Ik zou morgen ook een K2v5 proberen! Oh nee, Goodlife! Ik had echt goede hoop! Maar wie weet is het niets. Wel heel erg balen van de negatieve test, maar die is vast niet met ochtendurine gedaan? Ik hoop dat het nog niet over is voor jou! Maar kan me wel heel goed voorstellen hoe verdrietig je moet voelen ! Ik ga duimen dat het bruinverlies niets betekende, dikke knuffel! Spannend JDK!
Hallo, jullie zullen wel denken, waar blijft ze met de test hihi... Maar vl is nog niet thuis van zijn werk.... Ik wil het graag doen als hij erbij is... Maar ik ben wel al naar de wc geweest en heb nu dus ook al wat gedronken... Wat moet ik doen??? Vanmiddag testen of morgenvroeg? 😚
Je moet 2 a 3 uur niks meer gedronken hebben, dus als je niet al te veel hebt gedronken en nu de komende uren niks meer drinkt moet het wel lukken hoor.
Je had de urine kunnen opvangen en in koelkast bewaren.... Maar als je nu een een lange tijd niks drinkt... Zou het kunnen Afhankelijk welke test je ook gebruitk
Ok dankjewel!!!! Ik ga vanmiddag testen... Dan drink ik gewoon vanaf nu niet meer.... Vind het zo ontzettend spannend.... Ik ben er gewoon zenuwachtig door.... Mijn temp is wel nog steeds 37,1. Dus echt nog hoog.... Pffff spannend!!!!!
@Ingii: Jammer toch hé meid... Maar wie weet komt het er één van de volgende rondes gewoon helemaal spontaan aan! Ik vind het persoonlijk handig de ovulatietesten en het temperaturen... Maar op die manier ben je er ook veel meer mee bezig en gebeurt het klussen misschien niet altijd even 'spontaan'. Het is maar wat je zelf de aangenaamste manier vind. Persoonlijk vind ik het heel handig te weten wanneer mijn ei er ongeveer is. Zonder ovutesten voel ik me onzeker, dus ik blijf ze ook gebruiken. Geniet van je vakantie hoor! @Lace: Knap meid... Hoop dat er vandaag geen spotting doorkomt! @Suze: Zag je voordien écht geen streepje? Deze is toch wel héél duidelijk om een indroger te zijn, niet? Ik hoop dat hij morgen echt meteen duidelijk is! Ik heb er een goed gevoel bij... @Goodlife: Bah zeg, hopelijk zet het niet door... Wanneer is je nod? Hopelijk blijft je temp morgen ook nog mooi hoog! @Jennifer: Spannend meid! Je temp is toch al goed... Ik duim!
Ik heb trouwens ook getest... maar heb de kruidvat gebruikt, omdat ik twijfelde of ik die 'dure' predictor early wel zou gebruiken als ik toch denk ongesteld te worden... Nu zie ik binnen de tijd een héél licht streepje... Kreeg meteen trillende handen! Maar ik begin te denken dat het streepje gewoon op de verkeerde plaats staat. Staat hij niet teveel naar links? Vind 'm precies ook te dun, pennenstreepje? Weet niet of jullie hem gaan zien met de kwaliteit hier, is écht tuur op de foto's, maar hier zie ik hem eigenlijk zonder al teveel turen en het draaien van de test... Durf er niet op te hopen dat het iets is. Heb nog nooit zo'n 'duidelijke' tuurstreep gehad, voordien wel eens een schaduw bij het kantelen van de test, maar als ik er hier recht op kijk, zie ik hem. Twijfel alleen of hij goed staat en durf nog niet te hard in de lucht te springen. In ronde 5 nogmaals zo'n testje gehad, maar nadien toch ook ongesteld geworden... Misschien morgenvroeg nog eens testen met de kruidvat en eventueel zondag de predictor early als ik nog niet ongesteld ben (zondag is nod normaal, vandaag 12dpo). Ik twijfel ook of hij voor 12dpo niet al wat duidelijker zou moeten zijn als het goed zit. Foto's zijn trouwens genomen na 15 minuten, maar zag het streepje al in 3 minuten komen...
Wat een ontzettend goed nieuws Jennifer! Van harte gefeliciteerd! Heb je een mooie test? Die willen we natuurlijk graag zien ! Welke symptomen had jij ook alweer? Waar zie je het streepje zitten Dora, ik ben geen goede tuurder, maar weet nu ook niet waar ik zou moeten kijken! Morgen opnieuw testje doen? Ik duim dat het raak is!
@ Dora: ik zie helaas geen streepje... Maar ik begrijp dat de foto's er op de site niet beter op worden. Morgen weer een testje doen? Ik duim voor je dat het raak is!
Inderdaad, morgen gewoon opnieuw testen... Of tot zondag wachten... Ik weet het niet goed. Zondag is nod, maar heb nu wel schrik om opnieuw te testen... Ik zie nog wel. Foto's zijn trouwens héél onduidelijk hoor, zie het er zelf niet op! Ben weeral bang dat ik het me gewoon inbeeld! Onder het potloodstreepje zie ik het streepje.