Ik lijk ook wat te zien als ik op de foto klik, maar durf het niet met zekerheid te zeggen! Ik denk gewoon nog even afwachten Dora, hoe moeilijk dat ook is. Wellicht nog te weinig HCG?
Ik ga ook nog van niet teveel uit hoor... Ik zie wel wat morgen of overmorgen komt... Zondag nod, dus als ik ongesteld moet worden, moet ik het vandaag of morgen toch gaan merken... Voorlopig neem ik aan dat er niks te zien is. Anders zou ik misschien weer te teleurgesteld zijn als ik rood spot. Bedankt om mee te turen! Jouw temperatuur ziet er trouwens ook wel goed uit hé!
Pffff wat duren die wachtdagen tot nod toch lang... Hopelijk blijf je goed plakken kleintje... 1 dag voor NOD geloof ik...Zou het dan nu wel goed gaan?
Ik snap het Dora! Lijkt me een goede instelling! Zo sta ik er zelf ook in! In principe zou de spotting zich wel moeten laten zien vandaag of morgen, maar wie weet heb ik dit keer een langere LF. Of is mijn eisprong toch drie dagen later geweest of wil moeder natuur me dit keer een keer een menstruatie zonder bruinverlies geven. En zo gaat het nu de hele tijd door in mijn hoofd ! Allemaal redenen bedenken dat ik toch nog ongesteld ga worden.... Ergens zou ik morgen wel willen testen, maar mocht het wel langere LF zijn of latere eisprong, dan ben ik wellicht heel teleurgesteld. Dus denk dat ik gewoon ga (af)wachten? Edit: wat een mooie test Kippetje! Ik wens je een fijne en onbezorgde zwangerschap toe!
Dankjewel allemaal!!!!! Ik krijg de foto helaas niet geupload.... Mijn symptomen waren pijnlijke borsten, wit gele afscheiding, 3 dagen geleden roze afscheiding, beetje afwezig zijn, beetje misselijk, beetje buikpijn.... Maar voornamelijk de pijnlijke borsten en puistjes en pukkeltjes op vreemde plaatsen... En hoge temp.
Lief van jou Lace! Het was met mijn 3e urine ongeveer, wel om 9u ongeveer. Ik heb eigenlijk al geen hoop meer. Ik weet dat je lichaam je voor de gek kan houden maar zo erg?? Moet me er maar bij neer leggen. Hopelijk heb jij snel een mooie test! @ suze mooie test hoor meid absoluut geen twijfel en zo te zien geen indroger. Succes morgen!
WAUWWW GEFELICITEERD!!! Ik denk dat ik na mijn vakantie ga tempen en ga kijken wanneer mijn eisprong precies is, ik denk hem altijd wel te voelen maar wel goed om te kijken of het echt zo is. Mijn cyclus is nu namelijk 33 dagen, ben nog maar 3 maanden met de pil gestopt dus wel goed om te kijken hoe het gaat. Ik vroeg mij trouwens af; ik heb best wel een heftige menstruatie momenteel; echt veel helder bloed. Tampons zitten binnen 4 uur echt vol. Dit is voor mijn doen niet normaal.. Zou het kunnen zijn dat er toch wel iets is gebeurd in mijn baarmoeder? Dat het daarna mis is gegaan? Dit is de eerste keer in mijn hele leven dat ik echt onveilige seks heb gehad tijdens mijn eisprong.. Dus eerste keer dat er ooit een kansje op zwangerschap is geweest. Voor het tempen; is rectaal niet de meest betrouwbare manier? We hebben wel een oorthermometer maar heb daarbij het idee dat die niet heel betrouwbaar is...
Jee Jennifer, super! Gefeliciteerd! Zo wordt de lijst nog wel aardig roze... Die is trouwens bijna niet terug te vinden...en ik ben ook echt een nerd, ik zou niet weten hoe ik dat ding kopieer en post...iemand?
Klopt Ingii. Zie mijn stukje in eerder bericht: Verder: je menstruatie kan per maand verschillen. Heb je een positieve test gehad? Als je die niet hebt gehad, denk ik gewoon dat je een keer een zwaardere menstruatie hebt.
Nee geen positieve test gehad, maar rondom die periode ook niet getest. Ahja, nu ik met de pil ben gestopt is het sowieso allemaal weer anders. Even wennen weer Ohja dat stukje heb ik denk over het hoofd gezien. Dankje! Voor nu heb ik even geen vragen meer!
Gefeliciteerd Jennifer! Ben benieuwd jaar je test als t lukt! Dora sorry meid ik zie niets, maar ben n slechte tuurde. ... Hopelijk heb je morgen of overmorgen meer duidelijkheid ik duim voor je meid! Kippetje wauw wat een mooie tedt zeg!! Dat wordt lekker genieten. Gefeliciteerd!
Ja nieuwe zwangeren! Gefeliciteerd! Hier kun je mee kletsen! http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/588612-1-t-m-15-mei-2016-mamas.html Dora! Oh hoop zo dat ze oplopen! Spannend
gefeliciteerd jennifer. dora, ik zie geen streepje, de upload van foto's zijn altijd slecht hier. hopelijk is het raak. jammer meiden op rood.