Oh lastig. Ik vind 6-8 ochtend het donkerst. Zo te zien loopt ie nu af dus heb je vandaag ergens te eisprong toch? Ik heb dit ook een keer een maand gehad en werd er erg onzeker van. Toen maar de smiley testen van clearblue gekocht en dat was fijner. Nu heb ik deze maand toch weer sensitest gekocht (vanwege de prijs) maar geen duidelijke piek is ook niet fijn voor de zekerheid wel door blijven testen hoor.
Oh dat wist ik niet, dat om de dag het beste is. Nou dan zal ik manlief eens instrueren haha. Bedankt voor de tip!
Ben je allang bezig? Als jullie beide gezond zijn, is elke dag ook prima hoor als jullie zin hebben natuurlijk.
Sj86, lastig zeg! Hier ben ik nou altijd zo bang voor.. Ik heb toch maar weer cb met smiley gekocht. Ik zou toch nog maar even door testen voor de zekerheid
Tijdens de vruchtbare periode om de dag. Daarbuiten is het iets minder. SJ86, die van 6/8 vind ik het duidelijkste. Maar heb zelf nooit ovutesten gebruikt, dus aan mij heb je verder niets.
Nu ronde 5. Volgens mij zijn we allebei gezond maar je weet het niet he... Maar echt iedere dag is misschien ook wel weer wat veel van het goede
ik heb mijn ei gevonden ziet er naar uit dat het weer een vroege eisprong is en icm mijn korte lf zijn het wel korte cyclussen zo. hier maken we het gezellig als we zin hebben, soms om de dag soms 2 dagen achtereen. @sj86. het is mogelijk om een piek te missen. dan neem ik de donkerste van de testen en tot nu toe klopte dat steeds bij mij (adv temp en ff)
Herkenbaar bella Deze ronde ook zonder en via slijm en lichaams signalen ws ei gevonden... We wachten het af
Ola, Ik had vanmorgen nog steeds bloederig slijm en op advies van een vriendin even een zwangerschapstest gedaan... En daar was dus een streep.... Het is een licht, maar duidelijk streepje... Dus nu ben ik helemaal in de war... Ben ik zwanger? Is het een miskraam?? Ik heb 2 testen gedaan met middagurine (kV en action) en bij allebei een streep, de Kruidvat duidelijker dan de action... Ik snap er niks van... Rollercoaster...
Morgenvroeg testen dan weet je het zeker. Bloed hoeft niet perce een miskraam betekenen. Maar dan wel even contact opnemen met de vk
Bij mijn zoontje heb ik ook gebloed met 7 weken, maar als het goed zou zitten, zou de test meer moeten knallen toch?? Dan zou ik namelijk op 6 weken zitten ongeveer... Ik voel me wel ineens ontzettend zwanger, kotsmisselijk, maar kan ook Vd spanning komen... Ik heb de dokter gebeld (vk was al dicht) ik word zo teruggebeld, misschien kan ik vanmiddag terecht voor een echo...
De dokter vond het te vroeg voor een echo helaas maar hij zei wel een streep=een streep dus zwanger... Hij kan alleen nog niks zeggen over of het intact is, dus dat moeten we afwachten... Pffff ik ga zo een cb Digital halen en die morgenochtend doen om de termijn te zien... Maar, het kan dus nog alle kanten op... Kan er nog niet helemaal blij mee zijn...
Nonma, vaak is 6 weken idd net te vroeg om echo te maken. Maar mss maandag? Vriendin van me had ook amper hcg bij 5/6 weken, ook bloedverlies en is nu met 2/3 keer bloedverlies per week toch 20 weken zwanger al...
Nonma...wowww!! Wat spannend voor je.... Maar....voorzichtig gefeliciteerd zeg! Topnieuws! Voor de dames die effe hebben meegekeken... ...ik denk zelf ook dat hij gisterochtend het meest duidelijk was... Klussen deden we sowieso al vrij frequent laatste 1.5 week (ma, woe, zat, ma, woe en donderdag voor de zekerheid nog ff)... We hebben m dus vast niet gemist...nu hopen op goede zwemmers!
Dank je ik durf me er nog niet helemaal aan over te geven... Ik vind het zo gek allemaal... Ik ga morgen die digitale doen, als die ook zegt zwanger, dan ga ik het echt geloven... Nu hoop ik alleen maar dat het bloeden ophoudt... Jeetje wat een onzekerheden allemaal... Als ik morgen inderdaad zwanger blijk wacht ik gewoon deze week af en dan volgende week naar de verloskundige dan maar... Blijft nog even spannend...