Nod-lijst 23 t/m 31 Augustus 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door water27, 23 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cins

Cins Actief lid

13 mei 2015
    281
    1
    16
    Amersfoort
    Meiden, wil jullie vast even succes wensen met eieren zoeken en ook al vast (beetje vroeg) succes aan de eerste testers straks!
    Wij gaan er lekker drie weken tussen uit morgenochtend! Ik verwacht rond volgend weekend mijn ei en NOD rond de dag dat we terug komen van vakantie (komt dat even goed uit!). Denk niet dat ik in de tussentijd hier veel te vinden zal zijn, wil alles even lekker los laten 3 weken...

Nonma, veel succes! Hoop dat het allemaal goed uit pakt voor je! En in dat geval uiteraard: van harte gefeliciteerd!

2. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ik zou vanavond of morgenvroeg ook nog gezellig maken

3. Doetie

Doetie Bekend lid

26 sep 2011
    554
    33
    28
    Vrouw
    Friesland
    Nonma wat spannend. Begrijp je twijfels helaas heel goed.
    Hoop dat alles positief mag uitpakke. Ben benieuwd naar je test morgen.
    Maar als ik het goed begrijp zou je dan 6 weken zijn?
    Heb je helemaal geen menstruatie gehad?
    Deed je ook ovutesten?

Meid zal voor je duimen!

Voor de positieve ovu testers. Lekker knuffelen!!

4. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Ja.... dat is ook waarom we het gisteren nog maar effetjes een keertje extra hebben gedaan. Ga zo testen.. en denk dat het vanavond dan nog effetjes voor de zekerheid gezellig gemaakt moet worden ;) ... Is dan wel drie keer achter elkaar... maar goed.. baat het niet, dan schaadt het niet :)

5. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Zo spannend zeg Nonma. Ik snap je onzekerheid. Hoe is je temperatuur dan? Als die ook nog steeds hoog is is dat ook een bevestiging. Of temp je niet?

6. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Noujaaa.... we dachten net...voor de zekerheid toch nog maar een derde dag achter elkaar...ga ik net testen (wel druppie teveel volgens mij) lijkt ie weer zo donker als gisterochtend! Pff..onduidelijkkk

7. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Door klussen en testen dus

8. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Ja...maar ik wil ook niet "te vaak" doen met als risico dan de zaadkwaliteit verminderd! Denk dat het bij een positieve test morgen toch nog even een keertje "moet". Issie lager, dan hou ik er naar een dagje tussen...

9. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Dan nu vanavond en zondagochtend... Moet zat zijn

10. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Is net al gebeurd.. voor het plaatsen van mijn berichtje ;) ..
    Dat was dag 3 op rij, dus beter is het wel om nu denk ik sws te wachten tot zondag..

11. evy3000

evy3000 Actief lid

20 sep 2014
    352
    17
    18
    NULL
    NULL
    Dames. Geen idee of er nog iemand wakker is maar heb een vraag.

Sinds eerdergister begon er weer wat meer slijm te komen bij het afvegen. Vanmiddag steken links onder in de zij, vanavond helderop meer slijm. Betekend dit dat mijn ei is gesprongen of nog gaat springen? Kunnen dit tekenen zijn van een eisprong? En zo ja, wanneer kan ik dan het beste aan de klus gaan. We hebben het gister erg gezellig gemaakt, maar ik heb vanavond niet zo'n zin. Haha!

12. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#

Je gebruikt dus geen ovu testen maak ik uit je verhaal op... Lastig te zeggen kan ook een groeiend eitje zijn wat de krampen veroorzaakt... Helder slijm duidt op je vruchtbare periode zodat de zaadjes goed kunnen zwemmen dus het lijkt me wel een teken dat hij snel zal springen... Succes met klussen:)

13. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Morning,

Even een update... Gisteravond had ik mezelf overtuigd dat het niet waar kon zijn... Je leest vrij veel verhalen over kv2x5 testen die positief uitslaan als reactie op ovulatie, dus ik dacht dat dat het was... Toch zojuist de clearblue test gedaan en zie hieronder... 1-2 weken... Ik snap er echt geen f&ck van...😳 ik ben er ook nog niet gerust op, want 1-2 weken kan eigenlijk helemaal niet... Dus of er is iets mis, of ik ben al veel langer zwanger dan 6 weken... Ik ben echt helemaal van mijn apropos...

14. Goodlife

Ooooh Nonma wat spannend zeg. Probeer het positief te bekijken en zoals de dokter al zei een streep is een streep en deze test bevestigd het ook maar weer. Het kan natuurlijk ook dat je erg weinig hcg aanmaakt en dat daarom de testen niet duidelijk zijn en 1-2 weken aangeven. Ik zou maandag proberen afspraak te krijgen bij vk, wellicht is er wel wat te zien! Bloed je nog? Hoe hoog is je temp? Probeer er echt even je rust in te vinden meid!!

15. spinnekop

spinnekop Actief lid

15 apr 2015
    440
    0
    16
    mijn 2 kinderen
    gennep
    Wat spannend nonma

Wanneer ben je voor het laatst ongi geweest. Misschien late eisprong gehad.

@ evy. Slijm betekent aankomende eisprong. Om de dag sex is prima hoor

16. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Thx ladies!

Ik heb 4 weken terug een posi ovulatietest gehad... 18 dagen terug begon er een bloeding, lichter dan anders, maar genoeg om uit te gaan van menstruatie... Mijn Temp was vanmorgen lager, maar heb bijna 2 uur eerder gecheckt, dat maakt volgens mij wel uit... Hoe dan ook, ik begrijp er geen hout van... Maar voor nu inderdaad maar even aannemen dat ik zwanger ben, want ik lees nergens verhalen over de cb test die vals posi geeft bij ovulatie, dus er zit hoe dan ook hcg in mijn lijf... Weird!
    Nou dan schrijf ik me maar uit deze lijst:)

Heel veel succes, ik kom aan het eind nog wel even gluren hoeveel roze er is? En veel plezier komende week😁😉

17. beebje2013

beebje2013 Actief lid

13 aug 2013
    360
    0
    16
    Nou dit is wel echt zwanger toch! Wauw, gefeliciteerd!!!

18. Goodlife

Die bloeding 10 dagen na je positieve ovulatietest kan dan toch een innestelingsbloeding zijn? Zeker ook omdat ie minder was dan je gewend bent! Ik ga je toch voorzichtig feliciteren hoor! Hou je ons wel op de hoogte? Succes en sterkte met wachten!

19. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Dat is gewoon zwanger hoor. Misschien een bloedtesten bij de ha vragen? Dan kunnen ze t ook zien.

20. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Thx, ik twijfel er inmiddels niet meer aan of ik zwanger ben, maar wel over hoe het kan en of het wel goed zit... Ik voel me wel enorm zwanger nu, misselijk moe etc, nou ja, ik hoop oprecht dat jullie deze week allemaal babietjes maken😜

Deel Deze Pagina