Vanuit Mallorca even vlug bijgelezen maar natuurlijk niet veel onthouden na al die pagina's 😊😊 ik weet suze nog; meid van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Oh en Doetie jij ook! Lace wij liepen echt gelijk op ik ben ook 1-9 ongesteld geworden. SJ; "fijn" dat je nu wat duidelijkheid hebt, althans als je menstruatie echt doorgebroken is. Succes met afwachten. Ik ga weer verder in de chill modus. Succes meiden en alle nieuwe zwangeren die ik vergeten ben van harte gefeliciteerd! Voor de meiden op rood tot in de volgende ronde! Groetjes!
Hier is het echt over en uit hoor...helder rood bloed gespot vanmorgen en het is ook wat meer inmiddels....succes voor de dames op blauw... op oranje en nog op zwart! Hopelijk kleuren er nog wat roze ...😊
Hier vandaag dag 26! Nog geen rood te bekennen maar na gisterochtend ook niet meer van dat slijm.. Heb dus nog steeds geen idee welke kant het op gaat en of ik nu pas mijn eisprong heb gehad? Zou dan betekenen dat ik op een cyclus van ongeveer 39 dagen uitkom. Ik ga nu in ieder geval zo'n 14 dagen afwachten en mocht ik niet ongesteld worden dan pas een test er tegenaan gooien.
Iemand die mij kan helpen? Ik doe nu al 3 dagen ovulatietesten, maar normaal is mijn eisprong pas volgende week maar vind de testjes al donkerder of vorige maand als ik ze vergelijk, kan dit?
Hoi. Donkerder zegt niets. De twee streepjes moeten én even donker (of teststreep donkerder) én even breed zijn!
tbtje...wat vervelend! Waar zit je nu in je cyclus?? Dream... idd! Duidelijkheid is wel fijn... alleen ineens een hele lange cyclus. Ik denk wel dat die van jou nou ook lang is ja! Spannend hoor... Bella..wat een onduidelijkheid! Hoever ben jij nu in je cyclus?? Estelle...dat zegt idd niks zoals Lala zegt... streepjes moeten minimaal even donker zijn....succes!!
Heb je al getest Bella? Of wanneer voor het laatst? Sorry, heb niet alles kunnen bijlezen van de laatste dagen En heb je kwaaltjes, van een aankomende ongi of zwangerschap? Duim voor je!