Eindelijk komt er na veel bruin helder rood bloed hier vrij, dus denk dat ik op rood mag Duurde ff maar goed.
Hmm ok.... toch fijn he.... duidelijkheid..! Succes in de volgende ronde. Misschiem treffen we elkaar in dezelfde NODlijst.
Ja idd een lange cyclus voor mijn doen. Vorige keer was mijn langste cyclus 25 dagen. Vraag me wel af wat die 11 dagen roze en soms wat rood met afvegen is geweest dan...
Pfff dames, wat moeten jullie lang wachten op meer duidelijkheid! Hopelijk weten jullie snel meer! @Tyrah: Fijn, dan kan je nu eindelijk weer van 0 beginnen!
Hihi ja.... ik wil heel graag blijven meelezen voor de overgebleven dames..die anders helemaal alleen achterblijven... maar nu reageren alleen de "rode" dames...hihihi
Hi Bella, Ik ben zelf ook nu 8 dagen overtijd, heb dit nog nooit gehad. Ik heb gisteren nog getest en ook negatief. Ik voel ook niet echt een menstruatie aankomen, heb wel superpijnlijke borsten. Heb je normaal gesproken ook een regelmatige cyclus?
Hier ook nog geen nieuws, helaas. Dag 41, negatief getest en geen signalen van een naderende ongesteldheid. Moe word ik ervan!
Ik kan verder... vanmorgen een enorme bloeding gehad! Erge rugpijn wat ik normaal nooit heb! Mamani klopt altijd 28 dagen.. nooit over tijd alleen destijds met mijn miskraam.