Hoi Nonma, ja het is een kv test 2v5. Ik denk dat de cb met indicatie veel meer hcg nodig heeft moet nog even wachten op een nog donkerder streepje denk ik?
Nonma, ik snap niet dat ze je niet meteen een echo hebben gegeven. Alhoewel dat misschien nog niet zo heel veel zegt op dit moment. Toen ik in december plots positief testte twee weken na mijn "vermoedelijke" menstruatie heeft de dokter mij meteen door gestuurd want ik bloedde en uiteraard wilde ik weten wat er gaande was. Ik heb zelf de verloskundige gebeld, verhaal uitgelegd en een kwartier later kon ik al terecht voor een echo. Gewoon eisen. Je wilt niet in onzekerheid zitten. En anders zelf naar de verloskundige bellen en je verhaal uitleggen.
Het was helaas ivm vakantie niet mijn eigen huisarts, de vk was al dicht vrijdagmiddag... En zij gaan misschien uit van een termijn van 3/4 weken...nou ja hoe dan ook, ik zal tot morgen moeten wachten... Ik heb nog 2 testen, die kan ik morgenochtend nog doen... Spannend Tyrah: ik weet niet zo goed van cb, mijn kV test was ook heel licht en de assistente zei een streep is een streep... Dus dan zou de cb test het ook moeten oppikken...
Tyrah, wanneer was je begonnen met een zwangerschapstest? Ik zie steeds een zelfde streepje. Volgens mij had deze allang moeten knallen of niet?
Hoi Water27, al zeker 2 weken ofzo geleden. Het knalt niet dus wat kan het zijn denk je Water? Want ik zie hem duidelijker in het echt dan op de foto en van die test van gisteren?
Een streep is een streep maar heb al weken deze lichte streep alleen lijkt ie nu iets donkerder zijn te worden... Misschien he moet ik eens langs de ha om bloed te laten prikken en dit voor eens en altijd de wereld uit helpen zo......kan toch?
Meiden wat een spanning hier met dee zwangerschapstesten. Ik wil alleen zeggen pas goed op jezelf! Mijn huisarts zij ook een streep is een streep dus ven je zwanger. Maar een paar dagen later lag ik op de OK. Geen buikpijn en niks. Voelde me geweldig. En toch een bbz en 2 liter bloed in mn buik. Had ik afgewacht dan.... naja goed, niet over denken... Pas goed op jezelf. Meiden zeiden op dit forum ook tegen mij ga naar je arts etc. Ik dacht toen het valt vast wel mee en nam het iets minder serieus. Maar had ik maar meteen geluisterd... doe kalm aan en bij heftige buikpijn meteen aan de bel trekken! Ik gun een mooie kindje maar als ik de verhalen hoor en testjes zie twijfel ik helaas... Ga voor jullie duimen.
Dank je wel Doetie, ik ga morgen gelijk een afspraak maken. Beter een keer voor niets moet ik maar denken dan wel?
Ik weet niet zo goed wat ik moet denken. Ikzou het advies van naar de ha gaan aan nemen en even je verhaal voor leggen. Want (volgens mij) had je test al moeten knallen als je twee weken terug een licht streepje had. Heb je ook andere testen geprobeerd? Ik lees nu dat je een afspraak gaat maken. Heel goed
Ja we hebben zo een apothekers test gehaald bij de Jumbo was of is ook een licht streepje op te zien. En dan kv 2v5 heleboel, dan hebben we ook nog 2 anderen gedaan. Trouwens de enige die negatief was op 1 of 2 testen na van kv een keer was de clearblue digital met indicator. Had deze nog opengemaakt maar kon er toch niets op uitmaken want ze hadden altijd 3 streepjes... Ik ga morgen zo snel mogelijk een afspraak maken met een van mijn huisartsen en het vertellen van die lichte streepjes weer en alles erbij. Maar ook dat ik de pil heb geslikt tot de 22ste van juli en nu ben gestopt ermee. En al eerder die lichte streepjes heb.
Hoi meiden , Mag ik me bij jullie aansluiten ? Trutje89 ,23 , 1 ste kindje , nod 30 augustus , ronde 12 inmiddels helaas ! Wil iemand mij op de lijst zetten ? X x
Ik ga ook morgenochtend de ha bellen, maar ik wil gewoon meteen naar het Zh voor een echo, anders bel ik de vk of ik ga naar de seh, maar ik wil gewoon van die onzekerheid af... Het bloeden wordt wel weer minder, maar nog steeds een zeurbuik, alleen is dat ook een zw symptoom...
NOD lijst 23 t/m 31 augustus 2015 23 augustus: (6) Amm, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3 Siesa, 31 jaar, 1e kindje, ronde 5 Spinnekop, 44 jaar, 3e kindje, ronde 6 GijsB, 33 jaar, 1e kindje, ronde 5 Puupje, 21 jaar, 1e kindje, ronde 7 Evy3000, 30 jaar, 3e kindje, ronde 8 24augustus: (3) Voetstap, 35 jaar, 2e kindje, ronde 45 Tyrah, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 Jennifer23, 24 jaar, 1e kindje, ronde 4 25 augustus: (3) Lauva, 29 jaar, 1e kindje,ronde 2 Lijntje00, 26 jaar, 1e kindje, ronde 21 Beebje2013, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 26 augustus: (3) Mizz Bunny, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 SJ86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 Nath91, 24 jaar, 1e kindje, ronde 6 27 augustus: (6) Jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 Adriana, 29 jaar, 2e kindje, ronde 21 Doetie, 29 jaar, 2e kindje, ronde 9 Nonma, 32 jaar, 2e kindje, ronde 9 Jdk, 24 jaar, 1e kindje, ronde 4 St2015, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3 28 augustus: (3) Jessiee, 29 jaar, 1e kindje, ronde 13 Lace, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 Bella28, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 29 augustus: (4) Goodlife, 33 jaar, 2e kindje, ronde 7 Cins, 33 jaar, 1e kindje, ronde 7 Korenbloem86, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 NicoleAM, 28 jaar, 1e kindje, ronde 11 30 augustus: (6) 83angel, 32 jaar, ? Kindje, ronde 2 Kippetje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 5 Suze29, 30 jaar, 1e kindje, ronde 14 Sharontjh, 23 jaar, 2e kindje, ronde 2 Annenas87, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 Trutje89, 23 jaar, 1e kindje, ronde 12 31 augustus: (7) Lallie4, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1(na miskraam 16 weken) Mirte85, 30 jaar, 1e kindje, ronde 16 Dora26, 27 jaar, 1e kindje, ronde 8 Mariahh, 24 jaar, 2e kindje, ronde 12 puppy28, 30 jaar, 1e kindje, ronde 8 dogs8r, 30 jaar, 2e kindje, ronde 13 Mama092013, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 Datumloos: (3) Water27, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4 Molensteen, 31 jaar, 2e kindje, ronde 9 Nenp, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 Buiten de lijst: (0) Totaal: 44 Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel).
Gezellig trutje89! Welkom Hier iet wat geïrriteerd.. Had stiekem al een positieve ovulatietest verwacht.. En die komt maar niet! Voel ook maar niets in m'n buik terwijl ik de follikel groei altijd erg goed voel..
Gróót gelijk heb je. Laat je het nog even weten hier wat het gaat worden en hoe ze hebben gereageerd?
Wat een spannende tijd maken jullie door Tyrah en Nonma!!! Ben benieuwd wat de huisarts/verloskundige tegen jullie zegt! Hopelijk snel duidelijkheid voor jullie allebei.. Hier lopen de ovulatietesten eindelijk weer af! Ik denk dat de eisprong dus is geweest....nou ja.... iig de lhpiek dan! Nog even gezellig maken strakjes en dan naar even afwachten.. Wanneer de piek is geweest is dus lastig te zeggen... ergens tussen 2 - 6 augustus.... ik wil graag op de 14e testen (verjaardag van mijn man... en met gemiddeld 10 dpo moet dat kunnen)... zou leuk verjaardagscadeautje zijn... en dan moet ik de wijntjes volledig achterwege laten...
Hier ook nog steeds geen ovulatie te bekennen en de testen blijven nog negatief.... Morgen ben ik ook nog eens een halve week weg van mijn mannetje... Ik ga het nu maar even gezellig maken, want ik zie mijn mannetje daarna pas donderdag weer... Hoop niet dat mijn ei dan precies is. Hoop dat mijn ei dan pas donderdag of vrijdag is.... Spannend!!!!
Kwam een artikel tegen dat ik wel leuk vond en even wilde delen met jullie😀 mooi geschreven... Weet je hoe erg je leven verandert als je besluit om voor een kindje te gaan? Denk je dat het neerkomt op meer verplichtingen en kosten? Of weet je al over de emotionele tol die het eist en alles wat dat inhoudt? We vonden op internet deze prachtige, enorm herkenbare brief, van een moeder die beschrijft hoe je leven verandert als je een kind krijgt. Op een dag zitten we te lunchen als mijn dochter terloops opmerkt dat zij en haar man erover nadenken om een familie op te bouwen. We doen een peiling, zegt ze half als grap en half serieus. Denk je dat ik aan een baby moet beginnen? Het zal je leven veranderen, zeg ik, terwijl ik de klank van mijn stem neutraal houd. Weet ik, zegt ze, niet meer uitslapen in het weekend, geen spontane vakanties. Maar dat is totaal niet wat ik bedoelde. Ik kijk mijn dochter aan en probeer te beslissen wat ik haar ga vertellen. Ik wil dat ze dát te weten komt wat ze nooit in zwangerschapscursussen zal leren. Ik wil haar vertellen dat de lichamelijke wonden van de bevalling zullen helen, maar dat moeder worden haar een emotionele wond zal geven die zo rauw is dat het haar voor altijd kwetsbaar zal maken. Ik denk erover na haar te waarschuwen dat ze nooit de krant meer zal lezen zonder zich af te vragen: wat als dat míjn kind was geweest? Dat elke vliegtuigcrash, elke woningbrand, haar hart zal raken. Dat wanneer ze fotos van stervende kinderen zal zien, ze zich af zal vragen of iets erger kan zijn dan je kind te zien sterven. Ik kijk naar haar zorgvuldig gemanicuurde nagels en haar stijlvolle pakje en bedenk me dat, hoe verfijnd ze ook is, het moeder worden haar tot een primitief niveau zal laten afdalen als een beer die haar jong beschermt. Dat een dringende roep als mam! ervoor zal zorgen dat ze haar broodje of haar beste kristal zal laten vallen zonder er een moment over na te denken. Ik weet dat ik haar moet waarschuwen dat, hoeveel jaar ze ook geïnvesteerd heeft in haar carrière, ze professioneel zal ontsporen door het moederschap. Ze mag dan wel kinderopvang regelen, maar op een dag zal ze naar een belangrijk zakenoverleg gaan en aan de heerlijke geur van haar baby denken. Ze zal elk greintje discipline nodig hebben om niet naar huis te rennen om te checken of het goed gaat met haar baby. Ik wil dat mijn dochter weet dat alledaagse beslissingen niet langer een routine zullen zijn. Dat het verlangen van een jongen van vijf om in de McDonalds naar het mannentoilet te gaan in plaats van naar het vrouwentoilet een enorme discussie zal veroorzaken. Dat daar, midden in de troep en schreeuwende kinderen, zaken als onafhankelijkheid en geslachtsidentiteit gewogen zullen worden tegen het vooruitzicht dat er misschien wel een kinderlokker op de loer zit in die toiletruimte. Hoe besluitvaardig ze ook mag zijn op kantoor, ze zal altijd kritisch zijn op haarzelf als moeder. Lees ook: wat niemand je vertelt over die eerste drie maanden als moeder. Terwijl ik naar mijn knappe dochter kijk, wil ik haar verzekeren dat ze uiteindelijk de kilos van haar zwangerschap zal verliezen, maar zich nooit meer hetzelfde zal voelen. Dat ze haar leven, zoals dat nu heel belangrijk is, minder waard zal vinden wanneer ze een kind heeft. Dat ze zichzelf op zou willen offeren om haar kinderen te redden, maar dat ze ook zal gaan hopen op meer jaren. Niet om haar eigen dromen waar te maken, maar om te zien hoe haar kinderen hun dromen waarmaken. Ik wil dat ze weet dat een keizersnee of striae onderscheidingen van eer zullen worden. Mijn dochters relatie met haar man zal veranderen, maar niet op de manier waarop zij denkt. Ik zou willen dat ze kan begrijpen hoe veel meer je van een man kan houden die voorzichtig de baby bepoedert of die nooit aarzelt om met zijn kind te spelen. Ik denk dat ze moet weten dat ze opnieuw verliefd op hem zal worden door redenen die ze nu heel onromantisch zou vinden. Ik zou willen dat mijn dochter de band zou kunnen voelen met vrouwen door heel de geschiedenis heen, die oorlog, vooroordelen en rijden onder invloed hebben proberen te stoppen. Ik wil mijn dochter de blijdschap beschrijven die je voelt als je je kind ziet leren fietsen. Ik wil voor haar de schaterlach vastleggen van een baby die voor het eerst de zachte vacht van een hond of kat aanraakt. Ik wil haar de vreugde laten voelen die zo echt is dat het daadwerkelijk pijn doet. Mijn dochters vragende blik maakt me ervan bewust dat er tranen in mijn ogen staan. Je zult er nooit spijt van hebben, zeg ik uiteindelijk. Dan reik ik over de tafel heen, geef ik een kneepje in mijn dochters hand en zend ik een stil gebed omhoog voor haar, voor mij en voor alle gewone vrouwen die struikelend op het pad komen van de wonderlijkste roeping die je kunt hebben. Deel dit alsjeblieft met een moeder die jij kent of met al je vriendinnen die op een dag moeder zullen zijn. Ik wens je toe dat je altijd diegene in je armen mag hebben die je in je hart hebt. Geschreven door een anonieme moeder.
Dank je wel SJ86. Ga om 0800 uur gelijk bellen voor een afspraak en wil graag een bloedtest om te weten of ik zwanger/niet zwanger ben. Nonma, succes ook vandaag! Wat heerlijk als alles normaal verloopt SJ86 en je nu gewoon kan afwachten of het gelukt is!
Hoi Jennifer, dat je ovulatie mag komen wanneer je mannetje weer terug is! Dus pas donderdag of vrijdag, zeker spannend! Mijn duimen draaien voor je.