Idd... Graag de lijst aanhouden die nu als laatste is geüpload op deze pagina... Op de vorige lijst die niet goed was stonden nog heel veel mensen niet op! Dus graag alleen aanpassen als je weet hoe het moet en anders overlaten aan de andere! Anders klopt t allemaal niet meer... Spannend non... Jammer dat je nu nog niet echt duidelijkheid hebt... Want het was fijn geweest als ze had gezegd ik zie een vrachtzakje of helaas je baarmoeder is leeg en je wordt ongi... Nu nog onzekerheid... Maarja laten we van het beste uitgaan en hopen dat er een beebje zich heeft ingenesteld! Fijn dat de rest schoon was... Onwijs veel succes we hopen het beste voor je! Andere dames succes met ovu testen! Ik ga zo men eerste gebruiken ben benieuwd of er al een streepje zichtbaar op is!!!
Nonma wat een spannende tijd. Fijn te lezen dat je geen bbz hebt. Maar jeetje 5 weken wachten is lang... Hoop voor je dat alles goed zit en je nog heel pril bent. Sterkte en hou ons op de hoogte. ...
NOD lijst 23 t/m 31 augustus 2015 23 augustus: (7) Amm, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3 Siesa, 31 jaar, 1e kindje, ronde 5 Spinnekop, 44 jaar, 3e kindje, ronde 6 GijsB, 33 jaar, 1e kindje, ronde 5 Puupje, 21 jaar, 1e kindje, ronde 7 Evy3000, 30 jaar, 3e kindje, ronde 8 Driessen, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 24augustus: (4) Voetstap, 35 jaar, 2e kindje, ronde 45 Tyrah, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 Jennifer23, 24 jaar, 1e kindje, ronde 4 101984, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 25 augustus: (3) Lauva, 29 jaar, 1e kindje,ronde 2 Lijntje00, 26 jaar, 1e kindje, ronde 21 Beebje2013, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 26 augustus: (3) Mizz Bunny, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 SJ86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 Nath91, 24 jaar, 1e kindje, ronde 6 27 augustus: (7) Jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 Adriana, 29 jaar, 2e kindje, ronde 21 Doetie, 29 jaar, 2e kindje, ronde 9 Nonma, 32 jaar, 2e kindje, ronde 9 Jdk, 24 jaar, 1e kindje, ronde 4 St2015, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3 Kimmy89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 28 augustus: (4) Jessiee, 29 jaar, 1e kindje, ronde 13 Lace, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 Bella28, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 Joan1984, 31 jaar, 3e kindje, ronde 1 29 augustus: (5) Goodlife, 33 jaar, 2e kindje, ronde 7 Cins, 33 jaar, 1e kindje, ronde 7 Korenbloem86, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 NicoleAM, 28 jaar, 1e kindje, ronde 11 Mien30, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 30 augustus: (7) 83angel, 32 jaar, ? Kindje, ronde 2 Kippetje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 5 Suze29, 30 jaar, 1e kindje, ronde 14 Sharontjh, 23 jaar, 2e kindje, ronde 2 Annenas87, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 Trutje89, 23 jaar, 1e kindje, ronde 12 Dream83, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 31 augustus: (7) Lallie4, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1(na miskraam 16 weken) Mirte85, 30 jaar, 1e kindje, ronde 16 Dora26, 27 jaar, 1e kindje, ronde 8 Mariahh, 24 jaar, 2e kindje, ronde 12 puppy28, 30 jaar, 1e kindje, ronde 8 dogs8r, 30 jaar, 2e kindje, ronde 13 Mama092013, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 Datumloos: (3) Water27, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4 Molensteen, 31 jaar, 2e kindje, ronde 9 Nenp, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 Buiten de lijst: (0) Totaal: 50 Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel).
Geloof dat de lijst nu weer helemaal klopt. Heb de laatste dames nog even toegevoegd!! Begint nu wel spannend te worden dames..... Het aftellen kan beginnennn! Succes voor iedereen.. hoop op een mooie roze lijst...
Hallo Dames! Ik wil ook graag in de lijst 😄 Wblond 25 jaar 2e kindje 2e ronde en NOD is 23 augustus. Zondag een mooie positieve ovulatietest gehad 😄
Thx ladies! Ik houd jullie op de hoogte! Ik heb actiontesten ingeslagen voor de komende week, om te zien of het oploopt... Nog steeds geen rood gezien vandaag, wel nog steeds (weer) zeurende buik... Borsten worden nu ook gevoelig en tepels zien er gekkig uit... Mijn hoop begint dus toch weer op te leven... Nou ja, we gaan het zien! Welkom alle nieuwe! Heel veel succes en hopelijk bijt ik het spits af voor een hele roze lijst!
Ik ben blij voor je dat er niets ernstigs was! Nu inderdaad 5 onzekere weken maar hopelijk lopen je testen snel op en het feit dat je je ontzettend zwanger voelt is alleen maar positief! Mochten je testen niet oplopen en je blijft je zwanger voelen dan kun je ook nog overwegen om eerder een particuliere echo te doen. Bij ons in de buurt zit een echopraktijk en daar kun je naar een inloopspreekuur voor niet zoveel geld. In ieder geval heel veel succes en sterkte met afwachten.
Al de nodige slijm gespot hier dus we zijn druk aan het klussen Spannend inderdaad! Ik duim voor iedereen! En Nonma, wat een spanning zeg...vertrouw op je lichaam!
Dank je! Voor het recht trekken van de lijst. Hier maar aan de sensitest ovulatie testen. Tenminste als ze morgen binnen komen. M'n cb ovu's zijn op zonder piek waar te nemen.. wordt weer een hele aparte cyclus helaas..
Hallo Dames, Mag ik ook de lijst? Ik stond eerst op andere lijst (16 tm 22 augustus), maar wist mijn NOD niet goed. Ik heb een vroege miskraam gehad in de vorige ronde, dus wist niet wat cyclus zou doen. Omdat ik buikpijn had de laatste dagen was ik bang dat er misschien weefsel achter gebleven was oid. Maar dacht misschien kan dit ook de eisprong zijn(die voel ik normaal nooit, maar daar let ik ook niet op). Gister van vriendin ovulatietesten gekregen en eentje gedaan en die was positief! En vandaag liep ie weer af. Ik heb natuurlijk geen testen van daarvoor, maar dus vermoedelijk vandaag (of morgen) eisprong. Nod zou dan 24 augustus zijn. Voor de lijst: Inky85, 29 jaar, tweede kindje, ronde 2, 1e ronde van mk
Hihi...zet m op!! Wij hebben er ook nog ff een ladinh achteraan gestuurd.... was al wel 3 dagen geleden, maar goed....daarvoor veeeeel geklust
Ontzettend spannend Nonma! Ik ga keihard voor je duimen dat zwanger bent. Goed teken dat jouw bm tekenen vertoont. 5 Weken is ontzettend land. Pff. Ik wou deze maand eigenlijk weer testen met ov. Maat het is er maar niet van gekomen. Ben er op het moment te druk voor, hoe stom ook. Maar goed. Ik vermoed dat ik gisteren of nu mn eisprong heb. Proberen vanavond nog even te klussen. Ik was er gisteren echt te moe voor. Spannend weer allemaal.
Nou meiden, ik ga maar eens richting de huisarts. Voor de zekerheid ochtendurine in een potje van 07.00 uur en in de koelkast gezet.... weet niet of het zo hoort maar dat hoor ik dan wel wat de huisarts wil. Het liefst heb ik bloedprikken maar dat is niet aan mij.
Ik denk dit trouwens omdat ik dun slijm heb en steken/ trekkend gevoel uitstralend naar mijn pruim heb.
Succes!! ik duim voor je! Zou toch wat zijn als we allebei tegen verwachting in zwanger zijn.... Zo zie je maar dat het zich niet laat sturen... alle ovulatietesten in de wereld, het komt toch wanneer het komt, als je het t minst verwacht...