Thx voor de tip! Dat is idd nog wel een optie... Ik ga zaterdag nog een digitale cb test doen, kijken of die ook meer weken zwanger aanduidt, als dat zo is, dan ga ik denk ik gewoon proberen te genieten, want dan ben ik net zo ver als toen ik ontdekte dat ik zwanger was van mijn zoon en dan is het net als ieder ander begin van een zwangerschap... en dan krijg je ook vaak bij 7/8 weken pas de eerste echo... ik moet dus even deze week nog goed (met goede testjes) door zien te komen... Mijn actiontest leek vanmorgen ook wel weer iets donkerder, maar ik vind de actiontest eigenlijk waardeloos! Ze hebben heel veel hormoon nodig voor een licht streepje... misschien dat ik straks toch dus maar weer de kv test ga halen... Veel positieve ovulatietesten! Veel success en veel plezier
Pff gisteren veel menstruatie achttige pijnen tot aan heupen rug en achterkant bovenbeen En nu ineens veel acne Ws nu 5dpo en cd 17 Benieuwd wat het betekent Vast niks
Echt vervelend he.. dat het allemaal kan betekenen dat je zwanger bent... maar ook dat je menstruatie in aantocht is... Zo onduidelijk is het dan.... behalve een zwangerschapstest, duidt niks specifiek op een zwangerschap...
NOD lijst 23 t/m 31 augustus 2015 23 augustus: (8) Amm, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3 Siesa, 31 jaar, 1e kindje, ronde 5 Spinnekop, 44 jaar, 3e kindje, ronde 6 GijsB, 33 jaar, 1e kindje, ronde 5 Puupje, 21 jaar, 1e kindje, ronde 7 Evy3000, 30 jaar, 3e kindje, ronde 8 Driessen, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 WBlond, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 24augustus: (5) Voetstap, 35 jaar, 2e kindje, ronde 45 Tyrah, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 Jennifer23, 24 jaar, 1e kindje, ronde 4 101984, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 Inky85, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 (1e ronde na MK) 25 augustus: (4) Lauva, 29 jaar, 1e kindje,ronde 2 Lijntje00, 26 jaar, 1e kindje, ronde 21 Beebje2013, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 Anneliesje,33 jaar, 2e kindje, ronde 15 (ronde 9 na bbz) 26 augustus: (3) Mizz Bunny, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 SJ86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 Nath91, 24 jaar, 1e kindje, ronde 6 27 augustus: (7) Jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 Adriana, 29 jaar, 2e kindje, ronde 21 Doetie, 29 jaar, 2e kindje, ronde 9 Nonma, 32 jaar, 2e kindje, ronde 9 Jdk, 24 jaar, 1e kindje, ronde 4 St2015, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3 Kimmy89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 28 augustus: (4) Jessiee, 29 jaar, 1e kindje, ronde 13 Lace, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 Bella28, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 Joan1984, 31 jaar, 3e kindje, ronde 1 29 augustus: (5) Goodlife, 33 jaar, 2e kindje, ronde 7 Cins, 33 jaar, 1e kindje, ronde 7 Korenbloem86, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 NicoleAM, 28 jaar, 1e kindje, ronde 11 Mien30, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 30 augustus: (7) 83angel, 32 jaar, ? Kindje, ronde 2 Kippetje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 5 Suze29, 30 jaar, 1e kindje, ronde 14 Sharontjh, 23 jaar, 2e kindje, ronde 2 Annenas87, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 Trutje89, 23 jaar, 1e kindje, ronde 12 Dream83, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 31 augustus: (7) Lallie4, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1(na miskraam 16 weken) Mirte85, 30 jaar, 1e kindje, ronde 16 Dora26, 27 jaar, 1e kindje, ronde 8 Mariahh, 24 jaar, 2e kindje, ronde 12 puppy28, 30 jaar, 1e kindje, ronde 8 dogs8r, 30 jaar, 2e kindje, ronde 13 Mama092013, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 Datumloos: (3) Water27, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4 Molensteen, 31 jaar, 2e kindje, ronde 9 Nenp, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 Buiten de lijst: (0) Totaal: 53 Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel).
Succes Tyrah! Ik ben benieuwd.. En... zou toch inderdaad wat zijn zeg... als jij en NONMA nu allebei de lijst al roze gaan kleuren!? Ik zou het fantastisch voor jullie vinden..
Het zou leuk zijn, maar ik verwacht er niets van. Ik ben geweest en mijn verhaal uit de doeken gedaan en ik mocht bloedprikken. Heb ik erna gelijk kunnen doen en morgen (volgens huisarts) en anders overmorgen (volgens prikzuster) is de uitslag aanwezig.
Help! Heb net wat erg raar voorgehad.. Daarnet op toilet precies een soort slijmprop verloren ?! was erg raar... kvoelde opeens dat er 'wat' uitkwam en toen ik keek was het zo precies een slijm-kwakje dingetje... Ook na het afvegen was het zo wat roze achtig slijm :S Ik snap er niets van... ik zit nu op CD11 :S (ovu test was negatief deze morgen & gisteren.. )
Hoi SJ86, ik weet niet wat ik moet denken of voelen. Als het écht zo zijn zal is het fantastisch maar ik verwacht een negatieve uitslag. En dan weet ik dat ik verder moet afwachten op mijn volgende menstruatie. Heb nog 2 ovulatietestjes, voor vandaag en morgen. Weet even niet wat te doen, denk eerst uitslag afwachten en als het negatief is dat ik dan snel nog een 10 tal (als ze ze per 10 verkopen dan) ovulatie testen ga bestellen bij sensitest. Kijken of ik dan een late eisprong (met veel geluk dan, want het hoeft niet gelijk je cyclus op orde na de pil) heb.
Wat bijzonder Jdk, ik vraag me af wat het kan zijn? Misschien weten de andere meiden het en kun je een topic openen hierover bij Zwanger worden?
Hmmm okee...het is misschien ook maar beter om niet te blij te zijn op dit moment.... dan kan het alleen maar meevallen ... Duidelijkheid is iig erg belangrijk.. als het dan niet zo is, dan kun & moet je ook gewoon verder.. dat scheelt natuurlijk! Zelf gebruik ik de testen van testjezelf.nu .. ook bij bol te bestellen. Vind ze wel fijn en zijn iets goedkoper....
Ik vraag het me ook af, dit heb ik nog nooit voorgehad.. Want heb wel een menstruatie gehad alleszins (welja, toch bloed verloren, 't was weer niet bijzonder veel & geen klonters ofzo) maar toch genoeg.. Ik ga eens rondzoeken wat het zou kunnen zijn :S Dit vind ik echt enooorm raar.. Als ik dat zag liggen had ik echt zoiets van wtf just happened...
Hmmm... dat is inderdaad raar. Ik ken het niet... dus heb niet echt tips en ook kan ik je niet geruststellen... Heb je de ovulatietest met de ochtendurine gedaan? Ik weet wel dat het best is om niet de eerste urine te doen..... misschien kun je vanmiddag even een keertje opnieuw testen..... Is het teststreepje wel donker (richting positief) of heel licht...
Ik gebruik die roze van cb, die zijn het beste met ochtendurine.. (staat zelfs op de handleiding geschreven) Dus er stond gewoon een leeg rondje op.. :S
Hmm oke.. sorry, ik heb geen idee hoe die CB ovulatietesten werken. Die zijn me te duur Ik heb eventjes op het internet gekeken.. en ik lees toevallig iets over dames die schrijven dat een slijmprop NA een eisprong kan komen... daarnaast heeft de topicstarter het over een slijmprop die er is terwijl de test NU positief aangeeft. Een ander geeft aan een slijmprop te krijgen voordat ze de LHpiek heeft... soms wel 3 dagen ervoor... Als ik dit lees, zou ik als ik jou was vanmiddag/vanavond nog een keertje testen..
Oh vrij simpel: een smiley (positief) of een leeg rondje (negatief), ik gebruik ze nu wel omdat ik die andere nooit deftig kan interpreteren.. Plus die van kruidvat en action gaven altijd een licht streepje :/ Ik vind ook alleen maar slijmprop-verhalen van na een eisprong, tijdens een eisprong of bij een zwangerschap :S Straks in de apotheek een andere ovu test zoeken denk ik :S
Hihi, dat begreep ik wel.. Maar meer dat die 's ochtends moet.. Ik dacht dat alle andere ovulatietesten ongeveer adviseren om het na de eerste urine te doen.. Ik heb ook altijd een licht streepje.. dat komt omdat LH altijd in je lichaam is.....dus dat is mogelijk! Heb ik bij verschillende soorten testen hoor..... dus wanneer het streepje wat donkerder wordt, is de lhpiek in aantocht!
Vind het ook wel superlief ! Ik ga de goede raad zeker niet in de wind slaan en zien om deze middag nog een testje te kunnen doen.. Maar het kan toch niet dat ik toch zwanger ben he ? Heb genoeg rood bloed verloren om te kunnen zeggen dat het mijn menstruatie was... had enkel wel een testje 3dagen voor NOD gedaan en die was negatief en daarna (op 1 augustus) zijn ze ook effectief doorgekomen.. Dus 't zou mij echt sterk lijken :S