Nod-lijst 23 t/m 31 Augustus 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door water27, 23 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Jeetje... je kunt wel merken dat dit de vruchtbare periode is.. er wordt flink wat afgekletst.. (en jaa.... ik ben daar zelf ook zeker schuldig aan)..

Ik zag dat de lijst nog niet was aangepast, dus dat heb ik maar weer even gedaan. Hopelijk staat iedereen er tussen en anders... geef maar effe een gilletje! ;)

Tyrah.. balen zeg!! Een streepjesplasser.. dus je krijgt dan gewoon streepjes terwijl er niks is.. Hoe kom je er dan achter of je zwanger bent of niet? Tips gekregen van de HA? Hopelijk vind je gauw je ei...en kun je over 2 weekjes weer testen.

Vaya.. lees en klets vooral gezellig mee...

WBlond... ik denk dat je op de prima tijden hebt geklust...
    Ik snap dat je je er druk over maakt... ik heb ontzettend veel geklust laatste tijd, maar ik weet niet of ik op het goede moment was... mijn ovulatietesten deden een beetje vervelend...
    Steeds om de dag.. of zelfs 3 dagen achter elkaar.. maar afgelopen keer zat er 3 dagen tussen! Dan denk ik meteen.. wooww... als dat maar niet net het moment zou zijn!

Spannend Doetie... ik merk ook dat ik er iets minder mee bezig ben... met de kwaaltjes dan...! Ik dacht in de eerste rondes ook steeds dat ik zwanger was.... ik voelde constant vanalles.....
    Ik snap je angst wel.... ik ga voor de eerste....
    Maar ik heb al ruim 10 jaar een kinderwens....het is toch wel eng hoor als je er echt bewust voor kiest..... je leven verandert dan toch.... je hebt volledige verantwoordelijkheid over een mensenleven...... heel spannend.. maar ook zo bijzonder (lijkt mij).

Lijntje... als je het mij vraagt, denk ik ook dat je best wel eens op het goede moment zou kunnen hebben geklust.... Ik snap wel dat je heel graag wil na zo'n lange tijd.. ik gun het je van harte! Spannend!! Succes hoor!!

Nonma... wat fijn om die oplopende streepjes te zien.
    Langzaam echt gefeliciteerd dan he! ;)

Meris.... Ik heb je op datumloos gezet. Dan zien we wel wanneer het komt. Ik heb je maar wel er tussen gezet vast, want er wordt zoveel gekletst, dat ik denk dat ik het anders niet meer terugvinden kan! ;)

Oeh Adriana.... bruinverlies kan oud bloed zijn... misschien had je wat eerder een eisprong en is dit van de innestelling? Het kan van alles zijn.. spannend hoor! Even in de gaten houden en anders maar even goed zoeken op google... :)

Cateye.... mmm staat voor medische malle molen... als je dus medische ondersteunng krijgt bij het zwanger worden..
    En..heb 1e kindje aangepast in de lijst bij je..

2. Cateye

Cateye Actief lid

31 jul 2015
    104
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja medische molen kon ik er nog uithalen, bedankt voor het 3e mysterieuze woord :D

Vergis ik me of is iedereen hier ook aan de ov testen? Temperaturen jullie ook dan? Zelf gebruik ik alleen maar een app op mijn mobiel :p

3. lijntje00

lijntje00 Actief lid

3 jul 2014
    331
    0
    0
    #483 lijntje00, 11 aug 2015
    Laatst bewerkt: 11 aug 2015
    @Cateye ik gebruikte ook altijd alleen mijn app . Maar sinds deze maand toch maar ovu testen gehaald en temp aan het bijhouden. Zit al in ronde 21 namelijk

@SJ86 - Dankje ^^

@adriana - haha ga ik zeker doen , nu maar hopen dat het wachten beloond word hihi
    Gek van het bruine bloed. Misschien nog oude restjes die zijn blijve hangen? Succes met klussen alvast!

@dora - dankje ^^ we zullen het zien hihi

4. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Hihi ok!

Ben na een paar rondes begonnen, omdat mijn cyclus zo wisselt (36- 30 - 35- 49 -60 - 36 ....) . De testen geven dan een duidelijker beeld van mijn cyclus en mijn NOD... .ik temperatuur niet en beslis adhv testen wanneer ik begin met de ovulatietesten...

5. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Bedankt voor het toevoegen!
    Ik hou wel 24/8 aan omdat ik de eisprong wel gevonden heb. Leuker om naar een bepaalde datum uit te kijken.

Adriana kan een eisprong geen bloed geven? Is maar een gek idee hoor... Of anders restje oud bloed van het klussen..

6. evy3000

evy3000 Actief lid

20 sep 2014
    352
    17
    18
    NULL
    NULL
    Ik gebruik niks. Ook mijn app niet meer. Wij doen het op goed geluk! :) (en ondertussen hou ik mijn slijm in de gaten ;))

7. Cateye

Cateye Actief lid

31 jul 2015
    104
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja dat is nog beter Evy. Dan blijft het seksen (klussen klinkt zo zakelijk) ook nog een beetje spontaan :D De druk bij jullie is ook nog wat minder hoog denk ik, aangezien het alweer jullie 3e kindje zou worden ;)
    Ik MOET wel iets bijhouden hoor! Ik heb een super regelmatige cycles dus dan is het wel makkelijk om even snel te kijken wanneer de rode vlag weer uit gaat.
    Niet eens voor de ovulatie dus :p

8. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

SJ86, ik denk als het tweede lijntje na 2,4 en 6 dagen begint op te lopen. Blijft het zo vaag dan betekend het niets!

Ga de komende week nog ovu's testen doen, en dan stop ik ermee dan gewoon wachten op menstruatie. Is niet anders.
    Daarna nog 1x of 2x wachten op menstruatie en dan wel weer testjes gebruiken maar dan zitten we al in november ofzo.
    Misschien hebben we het geluk dat mijn cyclus snel op orde komt en anders afwachten.

9. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Adriana, ik had ook vaak midden in mijn cyclus een bloeding, ik denk van een eisprong. Ik ben gaan temperaturen om daar achter te komen, maar sinds ik dat doe, heb ik geen bloedverlies meer gehad door de cyclus heen... :(;)

Cateye, ik ben gaan temperaturen, omdat ik het vermoeden had dat mijn ovulatie niet was wanneer ik dacht dat het zover was. Mijn app gaf netjes de 14e dag aan van de cyclus, maar blijkt dat ik vorige maand een LF had van 11 dagen. En daarnaast heb ik vaak last van tussentijds bloedverlies tijdens mijn cyclussen, ik hoop dat ik kan opsporen waar dat vandaan komt (bijv. door te zien aan de temp dat het bijv een eisprong was).

Ik ben ook minder bezig met de kwaaltjes, voel namelijke elke maand wel wat en wordt toch gewoon ongesteld... Dus ja ;)

10. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Ik temp wel, dan weet ik wanneer ie is geweest en geeft me weer rust. Anders wil ik wel blijven klussen, wordt ml fan n beetje moe van 😉

11. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    NOD-lijst 23 t/m 31 augustus 2015

23 augustus: (9)
    Amm, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3
    Siesa, 31 jaar, 1e kindje, ronde 5
    Spinnekop, 44 jaar, 3e kindje, ronde 6
    GijsB, 33 jaar, 1e kindje, ronde 5
    Puupje, 21 jaar, 1e kindje, ronde 7
    Evy3000, 30 jaar, 3e kindje, ronde 8
    Driessen, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1
    WBlond, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2
    Man0ni, 25 jaar, 1e kindje, ronde ?

24augustus: (7)
    Voetstap, 35 jaar, 2e kindje, ronde 45
    Tyrah, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1
    Jennifer23, 24 jaar, 1e kindje, ronde 4
    101984, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Inky85, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 (1e ronde na MK)
    Pimpelmeesje, 26 jaar, 1e kindje, ronde 7
    Meris, 35 jaar, 3e kindje, ronde 1

25 augustus: (4)
    Lauva, 29 jaar, 1e kindje,ronde 2
    Lijntje00, 26 jaar, 1e kindje, ronde 21
    Beebje2013, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5
    Anneliesje,33 jaar, 2e kindje, ronde 15 (ronde 9 na bbz)

26 augustus: (4)
    Mizz Bunny, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2
    SJ86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7
    Nath91, 24 jaar, 1e kindje, ronde 6
    Cateye, 34 jaar, 1e kindje, ronde 6

27 augustus: (8)
    Jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4
    Adriana, 29 jaar, 2e kindje, ronde 21
    Doetie, 29 jaar, 2e kindje, ronde 9
    Nonma, 32 jaar, 2e kindje, ronde 9
    Jdk, 24 jaar, 1e kindje, ronde 4
    St2015, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3
    Kimmy89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3
    tbtje, 23 jaar, 2e kindje, ronde 6

28 augustus: (4)
    Jessiee, 29 jaar, 1e kindje, ronde 13
    Lace, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7
    Bella28, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6
    Joan1984, 31 jaar, 3e kindje, ronde 1

29 augustus: (5)
    Goodlife, 33 jaar, 2e kindje, ronde 7
    Cins, 33 jaar, 1e kindje, ronde 7
    Korenbloem86, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1
    NicoleAM, 28 jaar, 1e kindje, ronde 11
    Mien30, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2

30 augustus: (7)
    83angel, 32 jaar, ? Kindje, ronde 2
    Kippetje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 5
    Suze29, 30 jaar, 1e kindje, ronde 14
    Sharontjh, 23 jaar, 2e kindje, ronde 2
    Annenas87, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Trutje89, 23 jaar, 1e kindje, ronde 12
    Dream83, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2

31 augustus: (7)
    Lallie4, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1(na miskraam 16 weken)
    Mirte85, 30 jaar, 1e kindje, ronde 16
    Dora26, 27 jaar, 1e kindje, ronde 8
    Mariahh, 24 jaar, 2e kindje, ronde 12
    puppy28, 30 jaar, 1e kindje, ronde 8
    dogs8r, 30 jaar, 2e kindje, ronde 13
    Mama092013, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2

Datumloos: (3)
    Water27, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4
    Molensteen, 31 jaar, 2e kindje, ronde 9
    Nenp, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3

Buiten de lijst: (0)

Totaal: 58

Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
    (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)[/QUOTE][/QUOTE]

12. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Ik heb je verplaatst

13. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Suze29, verbazend genoeg (ik had het niet verwacht) geeft temperaturen mij ook rust! Ik weet nu dat mijn cyclus redelijk oké in elkaar zit en of er een eisprong is geweest.

14. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    nonma, wat fijn dat de test oploopt. je kan er zo te zien idd vertrouwen in krijgen dat het goed zit.

tyrah, fijn dat je nu duidelijkheid hebt. Hopen dat je nog een lh piek gaat vinden.

lijntje00, dan zijn jullie al een tijd bezig zeg. Ik hoop dat de o testen je gaan helpen om je ei te vinden en dat je een mooie test hebt eind van je cyclus.

evy, jullie ook voor een derde bezig? spannend zeg. Hier ook. Ben heel benieuwd. Vond dit een veel grotere keus dan de tweede. maar de knoop is doorgehakt. hi.

cateye, wat fijn dat je cyclus zo regelmatig is.

Hier inmiddels op het Wacht bankje. We hebben geklust en ik hoop dat het allemaal klopt wat ik dacht. cyclus is onregelmatig. heb begin dit jaar conisatie gehad en daardoor is mijn lichaam nog van slag.

15. Sill123

Sill123 Lid

1 apr 2015
    17
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi hoi, mag ik mee schrijven? In mei een miskraam gehad met 10 weken en met 11 weken gecuretteerd. Daarna een lange cyclus gehad en vorige cyclus was 27. Hopelijk is de boel nu weer op de rit. Had hiervoor ook een regelmatige cyclus.

Als ik uitga van 28 dan is 23 augustus mijn NOD. Ik ben 27 jaar en wij gaan voor ons eerste kindje. Als ik de miskraam en maanden ervoor mee tel dan is dit ronde 7.

Hiervoor gebruikte ik ovu testen, nu na de miskraam even niets, zodat ik er niet te veel mee bezig ben..maar dat lukt haast niet...je bent er continu mee bezig!

16. 101984

101984 Lid

4 aug 2015
    47
    0
    0
    #496 101984, 12 aug 2015
    Laatst bewerkt: 12 aug 2015
    Goedemorgen!

Even een vraagje over ov-testen, ik heb er namelijk helemaal geen verstand van.

Ik heb vanaf zaterdag ov-testen gebruikt, eigenlijk gewoon omdat ik nieuwsgierig was of mijn cyclus al op gang was gekomen. Ik had zaterdag, zondag en maandag een helemaal witte test, maar wel met een duidelijke controlestreep. Dinsdag was er wel een testlijntje te zien, maar lang niet zo duidelijk als de controlestreep. Vanmorgen was het lijntje al weer minder duidelijk. Nu heb ik vanaf gisteren veel meer urine gebruikt voor de test (langer eronder gehouden zeg maar ;)), dus vraag me af of ik misschien te weinig heb gebruikt die eerste drie dagen? Zou dat kunnen of zou er dan ook geen controlestreep zijn?

Bedankt alvast!

EDIT: Oh ja, had zaterdag en zondag ook slijm dat op rauw eiwit leek (sorry voor de details, maar las dat dit je eisprong kan betekenen).

17. Jdk

Jdk Actief lid

28 jul 2015
    288
    16
    18
    Eerlijk gezegd ben ik er zo 1 die altijd lichtjes testjes met een ovu test -> ik heb dus altijd een streepje..

Als er een controle streep is, dan heb je sowieso 'goed gepist' denk ik..

't is net vanwege de verwarring van die lichte/donkerdere streepjes dat ik die van CB gekocht heb, duurder maar duidelijk :D

18. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

@Dank je wel Joan ;)
    Wat lijkt me dat heerlijk om op het wachtbankje te kunnen plaatsvinden. Ook voor de andere meiden hier die hun ei hebben gehad.
    Voor mij is het nog onzeker of mij ei überhaupt wel komt.
    Wel weer fijn om erover te kunnen "praten" hier :)

Ga om 11.00 uur of nee had het 10.30 uur gisteren gedaan even testen op die ovulatie test maar heb er geen goede hoop voor.
    Ik ben geen goede temp meetster maar vanmorgen toch gedaan omdat ik 6 uur had gelegen (normaal 2 keer eruit in de nacht om te plassen) en was 36.6 graden Celsius. Denk dat dit mijn basale temperatuur is.
    Zal oefenen om zeker 6 uur ertussen te laten zitten kan wel eens goed zijn om later een maandelijkse curve bij te houden van het tempen misschien kom ik ook wel zo iets meer te weten ofzo.

19. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Sorry van tempen heb ik geen verstand van.
    Mijn ovulatietesten gingen ook van licht, nog lichter, iets donkerder, iets lichter naar ineens knal. Maar ook altijd een streepje. Ik testte meestal 's middags en lette dan goed op dat ik een paar uur niet dronk.
    Ik bestel ze op eBay, 20 stuks voor €2,-. Een week later heb ik ze dan binnen vanuit China. Zo blijft het nog betaalbaar en hoef ik ook niet bang te zijn dat ik pas te laat begin met testen omdat ik er zuinig aan mee moet doen.

bedankt sj86 voor het verplaatsen

20. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Heftig hoor! Welkom en veel succes gewenst!

Deel Deze Pagina