Oh dat is een goeie! Bedankt voor de tip! Wij ovulatietesten uit China, zij babymelk van ons Ik heb er nu nog 4, dus denk dat ik deze even op maak en dan gewoon afwacht of ik ongesteld word. Ik neem eigenlijk aan van wel, aangezien in de vorige keer dat ik stopte met de pil (na 15 jaar) meteen zwanger ben geworden, en dus meteen weer een cyclus had. Maarja, je weet het natuurlijk nooit..
De controlestreep is er 'ter controle', als je die ziet, is de test goed 'uitgevoerd'! Dus er was voldoende urine. Het kan wél zo zijn dat je urine minder geconcentreerd was op sommige dagen en dit wellicht voor minder duidelijke streepjes zorgt.
Bedankt voor de reacties allemaal! Ik ga denk ik maar gewoon afwachten wanneer ik ongesteld word, en dan zien we daarna wel verder
Heey! Ik gebruik deze ronde ovulatietesten van z&k. Voorheen had ik die van de action en die liepen dan gaande weg mooi op en dan een knaller. Deze z&k testen lopen (nog) niet op. Hadden jullie dat ze opliepen of toch een plotselinge knaller. Begrijp er niks van.... verwacht mijn ei ergens deze week, maar zoals het nu lijkt is ie zoek.... Lieve groet!
Hey meiden, Ik gebruik geen ovulatietesten dus kan ook niet met duidelijkheid zeggen wanneer mijn eisprong is. maar wat voelde jullie toen jullie ovtest zei dat het de moment was? Misschien kan ik er een beetje op letten dan ..
Ik voelde eerst een paar dagen een gevoel van ongesteld te moeten worden. Dacht ook dat ik dat zou worden (wist na spiraal niet waar ik in m'n cyclus was). Toen testte ik nog negatief. Een paar dagen later voelde ik links onderin steeds felle pijnscheutjes, steken. Ik kreeg al een vermoeden dat dit door de eisprong zou kunnen komen. Die avond testte ik, na uren niet drinken, knal positief. Waarschijnlijk voelde ik de eicel groeien. De dag erna had ik ook wat meer doorzichtig elastisch slijm en ook wat meer behoefte aan seks. Afgelopen maandag was waarschijnlijk mijn ei, en gisteren had ik nog wat menstruatie achtig gerommel. En nu niks meer.. Nu kan ik alleen maar wachten. Mijn testen waren trouwens de dag na de knal test weer gelijk lichter.
Bedankt voor je reactie, die menstruatie achtige pijn voel ik nu ook Heb ook constant een "nat" gevoel weet niet goed hoe anders te omschrijven lijkt wel of ik in mijn broek heb geplast.
Net ook 20 zwangerschapstesten besteld voor 2,- met gratis verzending vanuit China. Als ik lekker onnodig veel wil testen dan kan ik m'n gang gaan 😁
haha, dat had ik eerder moeten weten! heb er net een boel bij de action ingeslagen, terwijl ik die niet eens zo goed vind...
Handig die testen uit China haha ik heb ze ook! 50 stuks voor 6 ofzo. Ook zwangerschapstesten trouwens aangezien ik test verslaafd ben 😂 Mijn ovulatietesten lopen ook niet op. Ik heb gewoon ineens een knaltest tussendoor 😄
Oh gelukkig ik ben niet de enige! Ik ben ook testverslaafd volgens mij... Heeft nu alleen nog geen nut. Maar ik zal vast al te vroeg gaan testen. Ken mezelf wel een beetje... Zolang ik er nuchter onder blijf en mezelf niet gek maak heeft verder niemand er last van
Haha hier net zo! Vind het gewoon leuk om te doen en ik begin ook te vroeg hoor 😂 met m'n zoontje ook 5 dagen te vroeg positief getest dus die kans laat ik niet nog een keer voorbij gaan 😜
Zo goedkoop dat kan toch haast niet goed zijn lol. Bestel je ze willekeurig op ebay? Hier ovulatietesten van z&k. Ik heb eigenlijk nooit een streepje, behalve wanneer mijn ovulatie eraan zit te komen. Meestal een streepje de dag voor een positieve ovulatietest
NOD-lijst 23 t/m 31 augustus 2015 23 augustus: (9) Amm, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3 Siesa, 31 jaar, 1e kindje, ronde 5 Spinnekop, 44 jaar, 3e kindje, ronde 6 GijsB, 33 jaar, 1e kindje, ronde 5 Puupje, 21 jaar, 1e kindje, ronde 7 Evy3000, 30 jaar, 3e kindje, ronde 8 Driessen, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 WBlond, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 Man0ni, 25 jaar, 1e kindje, ronde ? 24 augustus: (8) Voetstap, 35 jaar, 2e kindje, ronde 45 Tyrah, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 Jennifer23, 24 jaar, 1e kindje, ronde 4 101984, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 Inky85, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 (1e ronde na MK) Pimpelmeesje, 26 jaar, 1e kindje, ronde 7 Meris, 35 jaar, 3e kindje, ronde 1 EstellaA, 24 jaar, 1e kindje, ronde 2 25 augustus: (4) Lauva, 29 jaar, 1e kindje,ronde 2 Lijntje00, 26 jaar, 1e kindje, ronde 21 Beebje2013, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 Anneliesje,33 jaar, 2e kindje, ronde 15 (ronde 9 na bbz) 26 augustus: (4) Mizz Bunny, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 SJ86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 Nath91, 24 jaar, 1e kindje, ronde 6 Cateye, 34 jaar, 1e kindje, ronde 6 27 augustus: (8) Jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 Adriana, 29 jaar, 2e kindje, ronde 21 Doetie, 29 jaar, 2e kindje, ronde 9 Nonma, 32 jaar, 2e kindje, ronde 9 Jdk, 24 jaar, 1e kindje, ronde 4 St2015, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3 Kimmy89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 tbtje, 23 jaar, 2e kindje, ronde 6 28 augustus: (4) Jessiee, 29 jaar, 1e kindje, ronde 13 Lace, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 Bella28, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 Joan1984, 31 jaar, 3e kindje, ronde 1 29 augustus: (5) Goodlife, 33 jaar, 2e kindje, ronde 7 Cins, 33 jaar, 1e kindje, ronde 7 Korenbloem86, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 NicoleAM, 28 jaar, 1e kindje, ronde 11 Mien30, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 30 augustus: (7) 83angel, 32 jaar, ? Kindje, ronde 2 Kippetje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 5 Suze29, 30 jaar, 1e kindje, ronde 14 Sharontjh, 23 jaar, 2e kindje, ronde 2 Annenas87, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 Trutje89, 23 jaar, 1e kindje, ronde 12 Dream83, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 31 augustus: (7) Lallie4, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1(na miskraam 16 weken) Mirte85, 30 jaar, 1e kindje, ronde 16 Dora26, 27 jaar, 1e kindje, ronde 8 Mariahh, 24 jaar, 2e kindje, ronde 12 puppy28, 30 jaar, 1e kindje, ronde 8 dogs8r, 30 jaar, 2e kindje, ronde 13 Mama092013, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 Datumloos: (3) Water27, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4 Molensteen, 31 jaar, 2e kindje, ronde 9 Nenp, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 Buiten de lijst: (0) Totaal: 59 Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)
Als het allemaal goed gaat en het klopt heb ik nu ook ruim een week voor NOD positief getest dus moet kunnen