NOD-lijst 23 t/m 31 augustus 2015 23 augustus: (10) Amm, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3 Siesa, 31 jaar, 1e kindje, ronde 5 Spinnekop, 44 jaar, 3e kindje, ronde 6 GijsB, 33 jaar, 1e kindje, ronde 5 Puupje, 21 jaar, 1e kindje, ronde 7 Evy3000, 30 jaar, 3e kindje, ronde 8 Driessen, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 WBlond, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 Man0ni, 25 jaar, 1e kindje, ronde ? Sill123, 27 jaar, 1e kindje, ronde 7 (3e ronde na MK) 24 augustus: (8) Voetstap, 35 jaar, 2e kindje, ronde 45 Tyrah, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 Jennifer23, 24 jaar, 1e kindje, ronde 4 101984, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 Inky85, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 (1e ronde na MK) Pimpelmeesje, 26 jaar, 1e kindje, ronde 7 Meris, 35 jaar, 3e kindje, ronde 1 EstellaA, 24 jaar, 1e kindje, ronde 2 25 augustus: (4) Lauva, 29 jaar, 1e kindje,ronde 2 Lijntje00, 26 jaar, 1e kindje, ronde 21 Beebje2013, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 Anneliesje,33 jaar, 2e kindje, ronde 15 (ronde 9 na bbz) 26 augustus: (4) Mizz Bunny, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 SJ86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 Nath91, 24 jaar, 1e kindje, ronde 6 Cateye, 34 jaar, 1e kindje, ronde 6 27 augustus: (8) Jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 Adriana, 29 jaar, 2e kindje, ronde 21 Doetie, 29 jaar, 2e kindje, ronde 9 Nonma, 32 jaar, 2e kindje, ronde 9 Jdk, 24 jaar, 1e kindje, ronde 4 St2015, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3 Kimmy89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 tbtje, 23 jaar, 2e kindje, ronde 6 28 augustus: (4) Jessiee, 29 jaar, 1e kindje, ronde 13 Lace, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 Bella28, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 Joan1984, 31 jaar, 3e kindje, ronde 1 29 augustus: (5) Goodlife, 33 jaar, 2e kindje, ronde 7 Cins, 33 jaar, 1e kindje, ronde 7 Korenbloem86, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 NicoleAM, 28 jaar, 1e kindje, ronde 11 Mien30, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 30 augustus: (7) 83angel, 32 jaar, ? Kindje, ronde 2 Kippetje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 5 Suze29, 30 jaar, 1e kindje, ronde 14 Sharontjh, 23 jaar, 2e kindje, ronde 2 Annenas87, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 Trutje89, 23 jaar, 1e kindje, ronde 12 Dream83, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 31 augustus: (7) Lallie4, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1(na miskraam 16 weken) Mirte85, 30 jaar, 1e kindje, ronde 16 Dora26, 27 jaar, 1e kindje, ronde 8 Mariahh, 24 jaar, 2e kindje, ronde 12 puppy28, 30 jaar, 1e kindje, ronde 8 dogs8r, 30 jaar, 2e kindje, ronde 13 Mama092013, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 Datumloos: (3) Water27, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4 Molensteen, 31 jaar, 2e kindje, ronde 9 Nenp, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 Buiten de lijst: (0) Totaal: 60 Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)
Zo, zijn jullie allemaal vrij overdag? Nog aan het genieten van de vakantie? Ik loop een paar paginas achter zie ik Lace Waar staat een LF voor? Erg vervelend dat je tussentijds bloedverlies hebt. Vooral omdat je niet weet waar dat vandaan komt! De eerste keren hoop je natuurlijk op een innesteling, nog meer onzekere tijden als je dan toch gewoon ongesteld wordt. Hopelijk kom je er nog wel achter! De meesten van jullie tempen en doen de ov test dus bij een onregelmatige cyclus! Mocht ik er wel aan gaan beginnen zal ik eens kijken op Ebay. Die prijzen spreken me wel aan! Joan, conisatie moest ik even googlen . Heftig hoor! Begrijpelijk dat je lichaam even rust nodig heeft! Gelukkig hoef je niet alleen te wachten op het wachtbankje Welkom Sill123! Bah, inderdaad heftig zoals SJ86 al zegt. En er niet mee bezig zijn lijkt inderdaad heel moeilijk. Helemaal omdat iedereen hier hetzelfde graag wil En Nonma; van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! De eerste in de lijst. Wie is de volgende??? Nou hier ging het vanmiddag weer mis. Erg grappig trouwens als je op je werk zit. Opgeblazen gevoel, krampen, opvlieger, beroert en ineens ontzettend moe Elke keer weer en met een beetje geluk bijna anderhalve week lang. Ik ben inderdaad blij met een regelmatige cyclus dan weet ik wanneer dit er weer aan komt Hebben meer meiden last van de eisprong?
Even iets geks he.. maar word het bij jullie ook minder spannend onder de lakens? We proberen wel ons best te doen maarja dan komt het he "oke je wilt kwakkie zeker weer in je poes" ... tja kan wel nee zeggen maar wil geen "zaadje" missen. Zelfs in me niet vruchrbare weken denk ik maar stel dat.. merk dat dat wel een punt bij ons aan het worden is.. dat het klussen zo voorspelbaar word zeg maar.
@cateye. Ik weet het eingelijk niet meer. Voel de laatste tijden zoveel... komt gewoon door mijn klapperende eierstokken en alle baby fotos en nieuwtjes de laatste tijd. Iedereen om me heen raakt "spontaan" zwanger of is zwanger of is net bevallen ! #ronde21 zo vervelend als je dan om je heen hoort dat ze door de pil heen zwanger zijn geraakt terwijl je zelf er veel moeite voor doet.. Ooo dammeessss die testverslaving. Zo herkenbaar. Ik koop er 2 op me NOD en meer niet anders test ik de hele maand door ^^
Door de week ben ik vaak niet thuis dus nee, daar heb ik gelukkig niet veel last van. Kan me voorstellen dat er weinig meer aan is voor hem (en dan ook voor jou) als het een 'moetje' wordt...
Naja i.p. doen we het wel alleen als we beide zin hebben. Dus ookal is mijn eisprong en 1 van ons wilt niet dan doen we het ook niet maar tis meer dat hebben we zin dat de daad zelf wat on spontaner is..
Mijn testjes worden ineens lichter, wat is dit nu weer... ik doortesten en dan dit ineens. Kijken wat het morgen doet. Doe trouwens ook graag testen hoor hahaha op het laatst werd het te gek nu alleen ovulatie testjes, maar dat vind ik terecht
@ cateye Ik heb heel veel last van eisprong. 2 a 3 dgn er voor begint het al. Enorme steken, kramp, misselijk en zere benen. Ben dan ook heel moe en chagrijnig. Ben er ook al een aantal keer voor naar gyn geweest van het is 2 maanden zelfs met koorts erbij gekomen. Komt echt van follikel groei en ook van t vocht in buik als t eitje gesprongen is zeggen ze. Leuk is anders.
cateye, het is zeker een heftige periode geweest. Twee weken geleden een goede uitslag gehad van het controle uitstrijkje dus dat geeft wel rust. Wat bijzonder dat jij je ei zo goed voelt. Moet zeggen dat ik dat niet herken. Lijkt me wel makkelijk in het geval van ei herkennen en zwanger willen worden. Maar anders ook lastig denk ik? lijntje 00, bij ons is het nog steeds gezellig over de lakens maar zo'n ook net weer begonnen. Kan me voorstellen als je langer bezig bent dat het wat met als verplichting voelt. Maar eh........Klinkt ook niet erg romantisch je omschrijving .
Heel eerlijk Tyrah; als ik jou was zou ik echt stoppen met al die testen. Ik begrijp dat je onzeker bent en graag zekerheid wil in je cyclus maar je bent nog geen maand geleden met de pil gestopt. Gun je lichaam even tijd en rust en probeer het los te laten dan houdt je het ook nog leuk voor jezelf. 1e ronde, 1e kindje het komt echt wel goed met je cyclus.
Haha nee romantisch klinkt me omschrijving niet . Maar we kunnen wel romantisch zijn hoor maar om het nou helemaal tot in de details uit te schrijven hihi
ha ha ha, dat kan ik me voorstellen . maar ik begreep eruit dat je partner dat tegen jou zegt als je probeert te gaan vrijen met hem. ha ha ha. verkeerd begrepen denk ik.
Goodlife, ik begrijp goed wat je bedoeld hoor. Maar ik wil deze ronde even kijken en daarna ga ik de relax fase in denk ik.
Bij ons is t altijd g3zeklig maar wij doen t zoiezo wel 2 a 3 keer per week. Ml merkt t dan niet als ik vruchtbaar ben, en ik zeg expres niet t die periode is als t zover is anders gaat t bij hem niet zo. Dan vindt ie t n verplichting. Ik zeg t wel altijd daarna ☺
Ik ben begonnen met testen en tempen omdat ik twijfelde of ik wel 'n ovulatie had, nu doe ik t vooral zodat ik genoeg data heb mochten we bij de gynaecoloog terecht komen. Heb niet zoveel vertrouwen meer in een zwangerschap zonder mmm. Klussen doen we toch wel, t is vakantie
Lijntje, laat je niet gek maken meid. Ik moet toegeven dat ronde 21 niet niks is. Man, als ik iemand in het roze voorbij zie komen met ronde 3 achter haar naam kan ik al gaan gillen Gezonde jaloezie! Je bent nog jong. Probeer anders een stop in te lassen. Geen testen, geen apps, een vakantie met zn 2en en verder helemaal niks. Ontspannen! Dan gaat het in ieder geval tussen de lakens vast een stuk gezelliger worden Goodlife, wat herkenbaar! Al noem ik het natuurlijk niet chagrijnig zijn, maar ook de mood-swings herken ik uit je verhaal En ondertussen met een lach leiding staan geven! Hahaha, pfffff! Aankomende week evt last van de rug, borsten enz. De eerste paar keren dacht ik steeds dat het raak was maar nu weet ik beter Lang leve de aspirine. Joan, krijg je nou meer controle strookjes of is het dan nu voorbij? Hopelijk ben je nu helemaal hersteld! En het is zeker handig, als ik meer thuis was geweest. Nu zijn we 180 km bij elkaar vandaan dus geen feestje tussen de lakens voor ons vanavond Dat doe ik meestal ook Suze! Gewoon even laten weten want ja, ik ben er ook mee bezig en dat wil ik met hem delen. Dan maar erna!