Nod-lijst 23 t/m 31 Augustus 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door water27, 23 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Thanx Goodlife.

2. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Ja ik moet elk half jaar controle uitstrijkje. we hebben er 1 afgewacht maar willen nu toch voor de derde gaan. Wil niet langer die wens in de wacht zetten.

3. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Jeetje cateye 180 km van elkaar vandaan. Dat maakt het idd lastig om gezellig te zijn. iig live gezellig Hi. Maar hebben jullie dat vaak?

4. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Oh het woordje "ook" in mijn tekst sloeg niet op jou hoor ik lees het nu terug en snap dat het zo overkwam. Het is gewoon echt niet leuk zo last hebben van je eisprong. Ik heb ook vaak al gedacht zwanger te zijn maar ik laat me nu niet meer gek maken. Wacht gewoon maar tot nod. Sterkte met jouw eisprong pijnen :(

5. Cateye

Cateye Actief lid

31 jul 2015
    104
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    I know! Was geen verwijt alleen een andere benaming voor chagerijn :p Klink zoooo negatief ;)
    Jij ook sterkte met de eisprong. Zo bijzonder dat we hem voelen maar ben er nu wel klaar mee. Wachten tot de nod is inderdaad het beste. Al moet ik bekennen toch nog wel een kv2v5 klaar heb liggen... And I'm not afraid to use it!

6. Cateye

Cateye Actief lid

31 jul 2015
    104
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Je moet doen waar je jezelf het beste bij voelt en alleen jij kan voelen of je er klaar voor bent of niet!

We zijn wel vaker ver uit elkaar ja maar deze week is het door het werk van beiden iets verder dan normaal. Ach... bijna weekend! :D

7. Dream83

Dream83 Actief lid

20 jul 2015
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wauw wat is er een hoop gekletst!
    Even 1 dag niet aanwezig en heb heel wat bij te lezen... Ga ik.morgenavind op mijn gemak doen maar voor nu even een snelle vraag..

Afgelopen maand een cyclus van 20 dagen, volgens een app zou mijn volgende eisprong de 16e ( cd 7 ) moeten zijn. Wanneer je ovulatietesten zou gebruiken zou ik moeten starten op cd 4 volgens die app. Nu is het zo dat ik nog als een malle vloei, zou ik überhaupt wel een eisprong kunnen hebben :(

( ik gebruik geen ovulatietesten maar begin nu te twijfelen of ik daar misschien wel goed aan doe )

8. Cateye

Cateye Actief lid

31 jul 2015
    104
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Sorry Dream, ik kan je niets vertellen over ovulatie testen... maar ik heb gehoord dat er erg veel kennis in de groep is :D Suc6!

9. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    Meiden ,
    Ik reageer ff niet zo veel hoor dit forum zit lekker nog in de vakantie modus hopelijk brengt het wat goed met zich mee !
    Succes
    X x

10. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#

Geen probleem!hele fijne vakantie en lekker genieten daar! Tot snel!

11. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Heb je meerdere cyclussen al gehad

In principe zou je met cyclus van 28 dagen je ei op cd 14 hebben en dan cd 12/13 een positieve test kunnen hebben. Dus starten zou ik dsn 4 dagen voor ei doen, als je een lh hebt na je ei van 14 dagen

Dus in jouw geval cd3 starten maar ja ben je dan nog ongesteld.
    Ik meen dat een cyclus van 20 dagen te kort is.

12. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Veel gekletst weer meiden!
    Hier niet veel nieuws.. geen testen dus alles op de goede gok met veel plezier!
    We zullen zien.. geloof van het weekend ong de eisprong..

13. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Lijntje, ik herken dat gevoel zeker, dat het een 'moetje' gaat worden (hier ook ronde 21)
    Ik was in mei dit jaar aan de pil (ter voorbereiding op icsi) en die maand was het weer gewoon ouderwets gezellig! En na de behandeling zijn we een paar dagen weg geweest met zn tweën. Nou dat was echt een boost voor ons seksleven en relatie.

Nu weer de laatste ronde zelf proberen en daarna weer icsi proberen. Dus er staat wel wat druk op de ketel en nu gaat mn cyclus nog eens raar doen ook :x

14. Lauva

Lauva Lid

20 jul 2015
    38
    39
    18
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wij zijn pas aan de 2de ronde begonnen voor ons eerste kindje, dus ook hier nog geen testen. Hier gisteren ongeveer mijn eisprong, dus we maken het nog maar even gezellig. Allemaal heel veel succes meiden! Dat er maar veel roze op de lijst mag verschijnen!!

15. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Naast pijn rond de eisprong, zou er ook innesteling pijn bestaan?

16. Jennifer1986

Jennifer1986 Actief lid

3 jun 2015
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vandaag nieuwe ovu test gedaan en was weer negatief. Dus hoop dat het maandag genoeg was hihi... Toen had ik piek. Vandaag weer seks gehad... Hoop echt dat het deze keer raak is!!!!

17. sharontjh

sharontjh Actief lid

11 mei 2013
    388
    2
    16
    kinderverzorgster in een kinderdagverblijf
    willebroek
    Ivm mijn vraag gisteren over symptomen die jullie voele' tijdens de eisprong is hier mijn volgende vraag. Hoor dit ook bij een aankomende eisprong? Gisteren hebben we het gezellig gemaakt mAar tijdens het vrijen had ik een drukkend gevoel rechts een soort ovulatiepijn maar toch weer anders. Vorige maand heb ik dit ook gehad en een dag of 2 later was dit ook weer weg

18. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48

Het zou kunnen. Iedere vrouw ervaart de eisprong anders..
    Geloof dat ik dat vorige ronde ook had. Verder nooit gehad.

19. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Dat is een zeer korte cyclus zeg. Ik denk dat je dan zeker wel een eisprong kunt hebben... maar wel lastig zeg! Je hebt toch het gevoel dat t zaad er dan weer snel uitloopt met de menstruatiebloeding mee. Tenminste
    ...ik denk dat ik dat zou hebben. Zou zeker ovulatietesten gaan gebruiken.

20. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Hier ovulatie testen nog steeds hetzelfde gisteren (deed er 1 om 18.00 uur omdat die van 11.30 uur met lichtere urine was ook wel maar ook lichter was de ovulatietest) nu niet teveel drinken vanmorgen en nog een testje doen dan om 11.30 uur. Kijk eerst naar mijn urine kleur en dan anders doen ik hem later 14.30 uur.
    Zoals in het begin toen ik begon met de ovu's.
    Had vanmorgen wel veel draden (vruchtbaar slijm) dus ja of dat iets kan betekenen... werden tussen mijn vingers zeker langer dan 10 cm! Hoop dat het iets betekenen zal... beter gezegd :)
    Zit op cd 18 vandaag. Loopt niet zoals ik gehoopt had met die ovulatie testen in ieder geval.

Deel Deze Pagina