Komt goed meid !! ik hoop echt helemaal mee wanneer test je nog eens? 't zal er niet aan mankeren Ventjelief ziet het al helemaal zitten! Nu echt maar hopen dat het geen afbreuk aan de kwaliteit gaat doen..
Waarom voel ik me de laatste tijd dan totaal niet ontspannen de 2 weken voor mijn menstruatie? Enjoy vandaag!
NOD-lijst 23 t/m 31 augustus 2015 23 augustus: (12) Amm, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3 Siesa, 31 jaar, 1e kindje, ronde 5 Spinnekop, 44 jaar, 3e kindje, ronde 6 GijsB, 33 jaar, 1e kindje, ronde 5 Puupje, 21 jaar, 1e kindje, ronde 7 Evy3000, 30 jaar, 3e kindje, ronde 8 Driessen, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 WBlond, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 Man0ni, 25 jaar, 1e kindje, ronde ? Sill123, 27 jaar, 1e kindje, ronde 7 (3e ronde na MK) Sammie27, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 Ingii89, 26 jaar, 1e kindje, 1e ronde 24 augustus: (9) Voetstap, 35 jaar, 2e kindje, ronde 45 Tyrah, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 Jennifer23, 24 jaar, 1e kindje, ronde 4 101984, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 Inky85, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 (1e ronde na MK) Pimpelmeesje, 26 jaar, 1e kindje, ronde 7 Meris, 35 jaar, 3e kindje, ronde 1 EstellaA, 24 jaar, 1e kindje, ronde 2 Taart1611, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1 25 augustus: (4) Lauva, 29 jaar, 1e kindje,ronde 2 Lijntje00, 26 jaar, 1e kindje, ronde 21 Beebje2013, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 Anneliesje,33 jaar, 2e kindje, ronde 15 (ronde 9 na bbz) 26 augustus: (4) Mizz Bunny, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 SJ86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 Nath91, 24 jaar, 1e kindje, ronde 6 Cateye, 34 jaar, 1e kindje, ronde 6 27 augustus: (8) Jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 Adriana, 29 jaar, 2e kindje, ronde 21 Doetie, 29 jaar, 2e kindje, ronde 9 Nonma, 32 jaar, 2e kindje, ronde 9 Jdk, 24 jaar, 1e kindje, ronde 4 St2015, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3 Kimmy89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 tbtje, 23 jaar, 2e kindje, ronde 6 28 augustus: (5) Jessiee, 29 jaar, 1e kindje, ronde 13 Lace, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 Bella28, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 Joan1984, 31 jaar, 3e kindje, ronde 1 Kim2306, 22 jaar, 1e kindje, ronde 3 29 augustus: (4) Goodlife, 33 jaar, 2e kindje, ronde 7 Cins, 33 jaar, 1e kindje, ronde 7 Korenbloem86, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 NicoleAM, 28 jaar, 1e kindje, ronde 11 30 augustus: (7) 83angel, 32 jaar, ? Kindje, ronde 2 Kippetje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 5 Suze29, 30 jaar, 1e kindje, ronde 14 Sharontjh, 23 jaar, 2e kindje, ronde 2 Annenas87, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 Trutje89, 23 jaar, 1e kindje, ronde 12 Dream83, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 31 augustus: (7) Lallie4, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1(na miskraam 16 weken) Mirte85, 30 jaar, 1e kindje, ronde 16 Dora26, 27 jaar, 1e kindje, ronde 8 Mariahh, 24 jaar, 2e kindje, ronde 12 puppy28, 30 jaar, 1e kindje, ronde 8 dogs8r, 30 jaar, 2e kindje, ronde 13 Mama092013, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 Datumloos: (3) Water27, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4 Molensteen, 31 jaar, 2e kindje, ronde 9 Nenp, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 Buiten de lijst: (0) Totaal: 63 Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)
Nee ben aan het oefenen zoals ik eerder in een berichtje zei. De afgelopen week wel goed gelukt eigenlijk of 6 dagen beter gezegd. Normaal heb ik 36,8 's morgen en nu in paar dagen tijd is ie naar beneden naar 36.3 graden Celsius dus ja... dacht misschien kan daar mijn ei zijn ofzo hihihi ja weet ik niet zo goed vandaar mijn vraag. Heb nog steeds vruchtbaar slijm dus vandaar dat ik het dacht. Doorklussen nog maar even dan.
Nou.... dat vind ik superlief van je! Geen idee eigenlijk... ik wil eigenlijk het liefst morgen weer direct testen.. Meest logische zou zijn om halverwege volgende week een keertje te testen... Heeft alleen niet veel zin denk ik... maar ik denk dat ik dat toch doe! Nou ja.. als je al op een goed moment was.... dan is dit toch alleen maar een beetje extra...
Trouwens gisteren zijn vriendlief en ik getrouwd met elkaar, dus het wordt manlief Zal even wennen zijn
Sj86: gefeliciteerd met je man! Ik zie geen streepje, maar dat kan aan mij liggen! Nonma van harte! Op naar een gezonde en fijne zwangerschap! JDK veel plezier ! Tryah: temperaturen komt heel nauw. Je moet eigenlijk ook op cd1 beginnen en je kunt pas patronen ontdekken nadat je een poos hebt gemeten. Je moet ook echt meten nadat je net wakker bent geworden, elke dag op dezelfde tijd en vóórdat je iets doet/uit bed gaat. Een tempdaling zegt op zichzelf namelijk niets. Ik heb deze week een stijging van 0,5 gehad... Je zou kunnen denken dat het dan mijn eisprong moet zijn geweest, maar dat was veel te vroeg (+ negatieve ovu-testen en nog niet zo lang vruchtbaar slijm). Bekijk mijn kaartje maar eens, erg wisselend deze maand! Vorige maand had ik ook een temp.dip op 7dpo en dat zou een innestelingsdip kunnen zijn, maar zoals je wel begrijpt (anders was ik hier niet ), niet zwanger. Edit: Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Dat zal even wennen zijn, duurde bij mij wel een poos voordat dat er in zat ! Net als de nieuwe achternaam !
awel ? Dat is het toch net.. een ontspannen gevoel = progesteron die de hoog staat wat kan duiden op een zwangerschap als je kijkt naar de paar dagen voor de MS.. als je MS er door komen wilt dat zeggen dat je progesteron laag staat / weg is (en het plotselinge wegvallen van oestrogeen & progesteron kan in sommigen hun geval PMS veroorzaken, afhankelijk van hoe gevoelig je er voor bent). Uiteraard is dat zonder de invloed van stress bijgerekend he (stress op werk, thuis ... bvb) dit is puur de invloed van progesteron in een ideale situatie Een paar zaken van op internet om aan te duiden wat ik bedoel, heb losse stukjes gekopieerd met de belangrijkste informatie: Het hormoon wordt door de eierstokken vóór de ovulatie in kleine hoeveelheden (3 à 5 mg per dag) en in de laatste 10 tot 12 dagen vóór de menstruatie in hoeveelheden van ca. 20 à 30 mg per dag door het gele lichaam (= corpus luteum; zie eierstok) afgescheiden Nadat een bevruchte eicel zich heeft ingenesteld, gaat het gele lichaam niet te gronde en blijft het progesteron uitscheiden. Progesteron veroorzaakt een geringe verhoging van de basaaltemperatuur. Het hormoon versterkt of remt de werking van oestrogenen afhankelijk van de concentraties van beide stoffen. Ook hangt het lichamelijke en geestelijke welzijn van de vrouw voor een groot deel af van de progesteronhuishouding. Het hormoon progesteron stimuleert de vochtafscheiding en heeft een positieve invloed op de stemming. Het hormoon progesteron heeft dus een kalmerende en stabiliserende werking op de hersenfuncties. Een aantal van de functies van progesteron : houdt secretie baarmoederslijmvlies in stand bevordert het vetverbruik natuurlijk antidepressivum bevordert werking schildklierhormoon normaliseert de bloedstolling herstelt geslachtsdrift noodzakelijk voor het voortleven van het embryo Dus al deze zaken zijn 'normaal' in de +/- 10 dagen na je ovulatie, maar als je het daarna nog altijd hebt kan het eerder duiden op een zwangerschap.. (en in mijn geval klopt dat ook effectief! Bij mijn vorige zwangerschap was ik totaal niet gestressed in die 2-3 dagen voor mijn NOD )
oooooh dacht dat je het serieus bedoelde Oeps! Snorry Welja, bij deze heb ik dus eens een hoop informatie uit mijn one note notitieblok gepost (ik hou er van die dingen op te zoeken & op te slaan das informatie gebaseerd op feiten ipv rare gevoelens die mijn lichaam faket ! )
Trouwens, 1 van mijn favoriete zaken die ik terug vond over progesteron (en ik dus wel tegen mijn vriend zal durven gebruiken ) is dit : Als vrouwen veelprogesteronafscheiden, zijn ze rustig, zacht en lijkt niets hen te kunnen deren.Die onbekommerdheid is vaak zo groot dat ze echte luilakken worden, passief en bijna filosofisch Dus als ik in de 2 weken wachtbank geen zin heb om wat te doen, kan ik het daar op steken ! de schuld van de hormonen
SJ86 wat spannend je tuurtest. Ik zie niks... Wil je een foto maken in daglicht misschien? Bijvoorbeeld op de vensterbank. Thyra gefeliciteerd met jullie huwelijk! Vandaag is het alweer vrijdag. Nog maar een paar dagen voordat ik een testje ga wagen. Gelukkig hebben we veel leuke dingen gepland, dan gaat de tijd lekker snel.
Hihi... ik denk dat het uberhaubt niet lukt. Zal het zo og eens proberen! Anders gewoon morgen/overmorgen...
Tyrah, wat geweldig!!!!! Van harte gefeliciteerd!!!! Ben super blij voor je! Mooie huwelijksnacht gehad? Hihi. Dames, ik heb een vraagje, maandag gaf mijn cb een constante smiley, dus piekvruchtbaarheid. Woensdag negatief wat mij dus normaal lijkt na de eisprong. En gisteren en vandaag weer een knipperende smiley, dus hoge vruchtbaarheid.... Ik snap er helemaal niks meer van! Iemand een idee wat dit zou kunnen betekenen? We hebben het wel om de dag gezellig gemaakt...
Sj86, ik zie helaas ook niks... Maar misschien over een paar dagen weer... Ik duim voor je meid!!!! Hoeveelste kindje word het voor je? En in welke ronde zit je? Volgens mij zijn we allebei 29 aan jr naam te zien... Ik zit in ronde 4, eerste kindje
Dank voor de felicitaties meiden Het onweer nouja wat onweer moest zijn kwam hier pas in de nacht dus nog een mooie dag gehad en nacht trouwens ook hihi.
De paarse van CB zeker ? Heb die weg gesmeten.. heb dat ook voorgehad. Leeg rondje - Knipper - Vast - Leeg - knipper - knipper - vast - leeg - knipper - vast 3x een "ovulatie" gehad in 1 cyclus tijd ermee :S