Ik vind het zo lastig en kan het deze cyclus moeilijk op de dag nauwkeurig bepalen. Het zit zo: normaal is mijn cyclus ongeveer 28 dagen, maar de laatste cyclus was opeens 33! Dat heb ik nooit gehad in 5 jaar! Maar goed. Ik had mijn ei op de 8e of de 9e. Ervan uitgaande dat ik 14 dagen later mijn NOD zou hebben, kan ik dus 23 of 24 testen.... Maarrrrr... ik denk dat ik het wel wat eerder ga proberen, mezelf kennende. Misschien woensdag... ofzo.... Jij? En gaan jullie voor het eerste kindje?
Whahaha zo herkenbaar! Heb het deze ronde zonder testen gedaan, en ook NIET 'bewust' geklust. Gewoon wanneer we daar zin in hadden.. (Laat dat toevallig donderdag, zaterdag en maandag zijn geweest!) Denk zondag me ei gevoelt te hebben! Dus we wachten het allemaal af.. Wij gaan voor ons 1ste kindje inderdaad. Helaas is de eerste ronde in een MK geeindigt. Maar we weten in ieder geval dat het kan! Tsja... Testen.. Denk ook vanaf woensdag al 🙈.. Heb me deze maand zo netjes gedragen, dat ik me rond NOD mag misdragen! 😂
NOD-lijst 23 t/m 31 augustus 2015 23 augustus: (13) Amm, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3 Siesa, 31 jaar, 1e kindje, ronde 5 Spinnekop, 44 jaar, 3e kindje, ronde 6 GijsB, 33 jaar, 1e kindje, ronde 5 Puupje, 21 jaar, 1e kindje, ronde 7 Evy3000, 30 jaar, 3e kindje, ronde 8 Driessen, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 WBlond, 25 jaar, 2e kindje, ronde 2 Man0ni, 25 jaar, 1e kindje, ronde ? Sill123, 27 jaar, 1e kindje, ronde 7 (3e ronde na MK) Sammie27, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 Ingii89, 26 jaar, 1e kindje, 1e ronde DNM, 26 jaar, 1e kindje, 3e ronde na MK 24 augustus: (9) Voetstap, 35 jaar, 2e kindje, ronde 45 Tyrah, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 Jennifer23, 24 jaar, 1e kindje, ronde 4 101984, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 Inky85, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 (1e ronde na MK) Pimpelmeesje, 26 jaar, 1e kindje, ronde 7 Meris, 35 jaar, 3e kindje, ronde 1 EstellaA, 24 jaar, 1e kindje, ronde 2 Taart1611, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1 25 augustus: (4) Lauva, 29 jaar, 1e kindje,ronde 2 Lijntje00, 26 jaar, 1e kindje, ronde 21 Beebje2013, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 Anneliesje,33 jaar, 2e kindje, ronde 15 (ronde 9 na bbz) 26 augustus: (5) Mizz Bunny, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 SJ86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 Nath91, 24 jaar, 1e kindje, ronde 6 Cateye, 34 jaar, 1e kindje, ronde 6 Veroontje, 31, 1e kindje, ronde 13 27 augustus: (8) Jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje, ronde 4 Adriana, 29 jaar, 2e kindje, ronde 21 Doetie, 29 jaar, 2e kindje, ronde 9 Nonma, 32 jaar, 2e kindje, ronde 9 Jdk, 24 jaar, 1e kindje, ronde 4 St2015, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3 Kimmy89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 tbtje, 23 jaar, 2e kindje, ronde 6 28 augustus: (5) Jessiee, 29 jaar, 1e kindje, ronde 13 Lace, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 Bella28, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 Joan1984, 31 jaar, 3e kindje, ronde 1 Kim2306, 22 jaar, 1e kindje, ronde 3 29 augustus: (4) Goodlife, 33 jaar, 2e kindje, ronde 7 Cins, 33 jaar, 1e kindje, ronde 7 Korenbloem86, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 NicoleAM, 28 jaar, 1e kindje, ronde 11 30 augustus: (7) 83angel, 32 jaar, ? Kindje, ronde 2 Kippetje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 5 Suze29, 30 jaar, 1e kindje, ronde 14 Sharontjh, 23 jaar, 2e kindje, ronde 2 Annenas87, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 Trutje89, 23 jaar, 1e kindje, ronde 12 Dream83, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 31 augustus: (7) Lallie4, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1(na miskraam 16 weken) Mirte85, 30 jaar, 1e kindje, ronde 16 Dora26, 27 jaar, 1e kindje, ronde 8 Mariahh, 24 jaar, 2e kindje, ronde 12 puppy28, 30 jaar, 1e kindje, ronde 8 dogs8r, 30 jaar, 2e kindje, ronde 13 Mama092013, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 Datumloos: (3) Water27, 29 jaar, 2e kindje, ronde 4 Molensteen, 31 jaar, 2e kindje, ronde 9 Nenp, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 Buiten de lijst: (0) Totaal: 65 Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)
@SJ86: Ik zie ook heel vaag een schaduwlijntje... Spannend! Ben benieuwd naar je volgende testen! @Tyrah: Meestal is je temp voor je eisprong redelijk gelijk en laag, bij mij is dat bv altijd tussen 36.1 en 36.3 vanaf de eisprong gaat je temp stijgen (bij mij altijd tussen 36.5 en 36.9), als je temp daarna in dalende lijn gaat, zou het eigenlijk 2 dingen kunnen betekenen; of je gaat ongesteld worden of je hebt een innestelingsdip... Maar ik dacht dat een innestelingsdip niet zo lang kon duren (verbeter me als ik fout ben), als het een dip is zou je temp de komende dagen wel weer moeten gaan stijgen en hoog blijven. Een temperatuursdaling wil ook niet altijd zeggen dat het een innestelingsdip is, ik had vorige maand bijvoorbeeld ook een dip in mijn temperatuur, maar helaas niet zwanger. Ik hoop natuurlijk voor jou van wel! @Jdk: Interessante info! Bedankt om die te delen! @DNM: Zet je er gerust bij meid! Ik had 2 rondes terug ook onwijs pijnlijke borsten, zo erg dat ik mijn bh niet meer kon verdragen, maar helaas niet zwanger. Hoop dat het bij jou wel goed nieuws betekent! Jullie zitten allemaal al in de wachtweken en ik zit nog op mijn eisprong te wachten! Is ook de eerste keer dat ik eens helemaal achteraan de lijst kom... @Trutje: Veel plezier gewenst! @Jennifer + SJ86: Hier hetzelfde verhaal... Ook al een 6-7 jaar een grote kinderwens, maar pas ongeveer 3 jaar terug de perfecte man leren kennen. Ben ook wel blij dat ik in mijn vorige relatie niet aan kindjes begonnen ben! Mijn vriend is een 15-tal jaar ouder dan mij, dus hij moest eerst nog wat wennen aan het idee om mama en papa te worden. Nu gaat hij er gelukkig helemaal voor Hier vanmiddag een knallende ovu-test... We hebben het al geregeld gezellig gemaakt, maar de komende dagen ook zeker weer!
Dank je Dora, ik ga mijn best doen met tempen kijken of ie omhoog gaat en blijft. Voor de rest toch nog even deze komende week blijven testen met de ovulatietesten.
Ik geloof dat ik beetje te fanatiek ben... ik ga ff stoppen met testjes doen. Vraag aan ml of ie ze weg wil zetten tot eventueel volgende cyclus, is wel waar wat de meiden in mijn topic zeggen en kost veel geld zo.
De test is niet positief. Liep iets op maar zeker niet positief. Ik test 2x per dag 12 uur en 20 uur. Maar hij knalt dus niet. Wel wat bloed verloren, naja roze bruin. Snap er niks van. Zit nu op 16dpo en op 15 dpo dus ovulatiebloeding ofzo. Maar ja waarom test ik die dan niet.... bizar. Na mn bbz onregelmatige cyclus. Met name een korte lf. Ene keer 9 dagen dan 11 en vervolgens maar 8. Pffff naja we zien wel. Blijf om de dag klussen. Gelukkig temp ik dus hoop dat dat antwoord geeft De test vandaag waren bijna wit.
Wat is het gezellig druk. Lukt me niet om het bij te benen! Tyrah - van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!
Hier ook nog maar een keertje posten.. Iemand ervaring met senitest ovu testen? Kan ik hierna een positieve verwachten of kan de test streep ook weer minder worden? M'n ovulatie 'pijn' voelt nu anders dan anders dus weet t even niet zo goed Bekijk bijlage 469275
Oke laatste spam.... Gister dus een ovu bloeding (denk ik) Onderste 2 testen waren van gister... Maar ja niet echt positief en zit nu op cd 16.... Hebben jullie wel eens sprong gehad met een 'niet' knaller Snap er weinig van. Wel slijm en wat kramp gehad. Temp ook naar die stijgt pas 1a2 dagen na een ei. Vanmorgen was ovu omo en vanavond ook omo Eerste keer met de z&k ovu testen. Mijn action testen knalden enorm maar nu weinig. Na de bbz is cyclus onregelmatig. Wel rond 30 dagen alleen mn lf fase is vaak kort 8 a 11 dagen. Naja goed ik snap het ff niet. Lekker onzeker aant worden nu. Pfff. Naja we maken nog maar wat babydansjes voor de zekerheid. Einde gezeur....
Pfoei! Hier ontzettende zeurderige en stekende pijn rechts bij m'n eierstok...ovulatietest bijna een knaller om 20:30, en gisteravond het nog gezellig gemaakt...nu super moe van de pijn en morgen uit het werk maar weer 'in actie' komen... Dat zou dan toch nog optijd moeten zijn? I hope so... Liefs Kippetje
Gefeliciteerd met je huwelijk tyrah! Iedereen al op t wachtbankje... Ik ben nog steeds opzoek naar men eisprong... Ik had al wel een iets duidelijkere test dus verwacht overmorgen een positieve test! Jij had hem nu ook gevonden zag ik dora! Fijn... Ik ga nog even door met testen dan maar Ik had de vorige cyclus ook maar heel even een knaller hoor zes uur later alweer een heel licht streepje dus degene die geen knaller vinden... Als hij snachts is kan je hem zo missen hoor... Nou fijne avond iedereen...