Nod-lijst 23 t/m 31 Augustus 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door water27, 23 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Heb zelf geen idee hoe donker deze testjes kunnen worden, maar begint toch wel in de buurt te komen lijkt me. Hopelijk snel wat meer duidelijkheid.
    Wel zonde dat je cyclus zo veranderd is, brengt ook veel onzekerheid mee...
    Maar als je het geregeld gezellig maakt, kan je weinig kansen missen he...

2. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Zooo…. De visite is weg…. Dus na een drukke dag, ga ik weer effe van mijn NOD-dames de verhalen doorlezen!

Taart1611…. Ik heb geen idee hoeveel DPO ik ben… Ik heb de piek gemist, maar had een soort van vruchtbaar slijm op 2 augustus…. Ik testte vandaag (te vroeg) i.v.m. de verjaardag van mijn man.
    Test van testjezelf gebruikt. Ik wil morgen effe van KV halen…

Estelle.. hoe is het nu? Ik herken je beschrijving niet.. klinkt wel vervelend!

Welkom DNM… ik snap het hoor! Het is wel erg spannend vanaf je eisprong.. dat wachten is vervelend en duurt zoooo lang! Over dat je nu aan het begin van deze NOD-week zit, dat herken ik wel hoor!
    Je denkt en kijkt met iedereen mee, maar aan het eind ben je zowat alleen over..

Veroontje… welkom. Spannend hoor!

Jennifer… fijn dat je zo’n goed gevoel hebt bij deze man! Heel belangrijk, want een kind is niet zomaar iets natuurlijk! Ik hoop voor je dat het snel raak is! J Ik hou je in de gaten..

Oh trutje… het lijkt zeker heel dichtbij!

Dora, dankjewel voor het meekijken!! Ik houd jullie op de hoogte…
    Fijn dat je ook nu de “juiste” man hebt. Ik hoop voor jou dat je gauw een positieve test hebt!

Water…ik heb geen ervaring met die testen, maar het lijkt me nog wel dat ie een heel stuk donkerder kan!

Nou... i.v.m. een feestje morgenavond ga ik morgenvroeg toch nog maar testen, ben benieuwd!

3. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Succes SJ86! Ben heel benieuwd...

4. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Hihi.... als ze adviseren om na 2 of 3 dagen te testen, dan is het natuurlijk beetje zinloop om nu weer te testen, maar goed..ik deed het dus wel...

Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik net uit bed en nog moe niet zo'n beste tuurder ben. Nu denk ik op de test van vanmorgen weer een heeeeeeel ver en supervaag lijntje te zien. Net zoals gisteren, maar doordat die nu is opgedroogd zie ik die nu beter... Tjongejonge....
    Erg spannend zeg! Zo vaag zou voor anderen volgens mij echt een negatieve uitslag zijn...

5. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Foto!

6. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Dank je wel Nenp!
    Nou ik ga lekker door met de testjes doen totdat ik het zat ben.
    En inderdaad is mijn geld en mijn leven en ik beslis daarover.
    Heb nog wat terug geschreven in mijn topic.
    Dank je Nenp.

Waaaaah dus ik kan hem ook gemist hebben. Maar niet gemist hebben met klussen in ieder geval :D Dus is er hoop!

7. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Toch foto SJ86! Wat spannendddddddddddddd!!!

8. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Haha Molensteen en Tyrah... hij is net zo (on)duidelijk als gisteren. Ip het eerste oog gewoon spierwit...een foto maken heeft echt geen zin... krijg ik er echtt niet op. Moet gewoon maandag pas teaten ofzo....

9. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Ja zo nieuwsgierig naar je testje(s) ja misschien maandag duidelijker en dan een foto wellicht? Kunnen we mee kijken of turen :D

10. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Spannend sj86!! Misschien als je hem in negatief zet??

11. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Ja! Dat is een idee zet hem in negatief SJ86.

12. Jdk

Jdk Actief lid

28 jul 2015
    288
    16
    18
    Wiiiiiiiiiiiiiiiih temperatuur van 36.1 naar 36.6 en terug een leeg rondje bij de roze cb!
    Dus 't is het wachtbankje nu voor mij :D denk dat we meer als genoeg babydansjes hebben gemaakt :D

13. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Jaa.. ik heb het overwogen, maar ik zie m met mijn blote oog al bijna niet.. foto maken is echt onmogelijk! Moet gewoon wachten tot maandag/dinsdag..! :)
    Ga zometeen ook kruidvattestjes halen.... en proberen morgen niet te testen ;)...

14. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Nou.. succes met wachten! hihihi.. over 2 weekjes weet je of de dansjes resultaat hebben ;)

15. Lauva

Lauva Lid

20 jul 2015
    38
    39
    18
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Meiden, even een vraagje: ik zit nu op 5 dpo maar heb sinds mijn ei dat ik soms een beetje licht in mijn hoofd ben tijdens het lopen en sinds gisteren ineens een soort ongi krampen..... Heeft iemand dit ook weleens gehad? Zou dit nog met mijn ei te maken kunnen hebben?

16. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Hoi Jdk wat heerlijk voor je! Nu op het wachtbankje, spannend nog 14 dagen wachten nu he? Of ga je eerder testen?

17. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik zie de foto morgen wel 😁

18. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Jammer maar dan moet ie wel donkerder worden overmorgen. Want om de dag verdubbeld je hcg.
    Die van mij liepen niet op dus was niets zoals je weet.

19. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ja! Dit had ik ook de paar dagen rondom en na ei. Beetje wazig soort duizelig gevoel.

20. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Lauva, misschien innesteling?

Deel Deze Pagina