Goedemorgen dames. Het is hier echt gezellig druk. SJ86, spannend hoor. Ik hoop dat het op gaat lopen. Hier voel ik nog steeds niets bijzonders en ach het duurt ook nog wel even.
Sj86, wat spannend!!!! Ik voel helemaal met je mee!!! Hoop zo dat het raak is! Ik hoop dat de test met kv gaat knallen! Ben zooooooo benieuwd. Ik had maandag een constante smiley, dus denk ik dinsdag mijn ei gehad. Ik heb maandag en woensdag gezellig gemaakt dus hoop ook dat het genoeg was... Maar ik wil het met deze man bijna elke dag gezellig maken hihi... Ik ben na 2,5 jaar nog steeds zo verliefd 💕 hihi. Dus als dinsdag mijn ei is gesprongen dan zit ik nu op dpo 4. Ik voel nog helemaal niks, maar dat lijkt me ook vreemd zo vroeg, is nog niet eens ingenesteld volgens mij, want dat is op dpo 6 toch? Succes op het wachtbankje allemaal!!!! We houden elkaar op de hoogte!
Hier bloed gespot 😑.. of het is van de innesteling (als mijn cyclus weer regelmatig is dan zou dit donderdag of vrijdag zijn) of ik ben gewoon alweer ongesteld. Word er mega onzeker van.. pff. Na de miskraam lijkt de boel nog niet op de rit.. vorige keer ook doorbraakbloeding gehad. Dus nu maar afwachten of dit door zet of niet. Tot nu toe is het nog niet veel waardoor ik twijfel wat het is.
Heb je nog andere symptomen die kunnen wijzen op je eisprong? Slijm.. Steekjes ofzo? Qua timing lijkt het toch wel dat het van je eisprong is. Ik hoop het voor je!
Hahaha! Ging net naar het centrum maar was zoooo vol..dat ik de auto niet parkeren kon. Hoop dat ik vanmiddag nog zin heb om te fietsen.. anders geen kv testen... misschien maar beter ook! Haha..
Spannend SJ86! Ik ben best een goede tuurder, al zeg ik het van mezelf Duim voor je dat je morgen of maandag een duidelijker streepje hebt!
Tyrah... ik weet het..maar ik ben geen streepjesplasser. Heb elke maand echt een witte test. Een keer niet.. ook tuurtesten..maar das toen nog mis gegaan. Dankje Anneliesje....spannend ook voor jou....zeker als je nog niks voelt... Jennifer..lief dat je zo meeleeft... leuk om te lezen hoe verliefd je nog bent op je vriend! Ik hoop voor jou dat het raak is..spannend!! Ah gatsie Sill123.... wat vervelend. Hopelijk is het een innestelingsbloeding...
En je zag op mijn foto een streepje??? Ik ben ook best een goede tuurder...maar als ik net uit mijn bed kom... is dat iets verzwakt!
Neeeeee hup op de fiets jij Ik ben zo nieuwsgierig haha. Ik maak mezelf ook gek hoor. Vannacht was een van de katten naar boven geglipt, ze mogen eigenlijk niet boven komen. Dit gebeurt wel vaker en er gebeurt dan niks maar vind het zelf niet zo fris.. Heeft er vannacht 1 op ons bed GEPOEPT!! Zooooo vies! Maar het gekke is dat deed er ook 1 bij mijn vorige zwangerschappen, zelfs toen ik zelfs nog niet wist dat ik zwanger was. Raar toch? En ik ben misselijk... Ik ben nooit misselijk. Bij mijn eerdere zwangerschappen ook niet. Ik draai door hoor. Please stop me
Spannend hoor!! KV testje gaf bij mij een redelijk duidelijke streep waar ik bij de actiontesten echt moest turen... Die zijn dus echt beter!
Whahaha......ik zie wel... Ben moe van de visite en kickboksles net en vanavond weer een feestje... Maarrrr...jij kan er ook wat van!! Hoeveel DPO ben jij dan?
Ik zou me NOD de 31e moeten hebben, maar m'n action test geeft niets aan. Of hij is later of die tests zijn gewoon slecht. Toch maar klussen dit weekend. Zo lastig...
Ik hoop dat mijn goedkope chinese testen snel binnen zijn. Bij gebrek aan en omdat ik toch te vroeg ga testen heb ik gister wel 4 action testen gekocht. De ovulatietesten van eBay werkten ook perfect dus dat zal met de zwangerschapstesten ook wel zijn. Echt erg he, ik vind 2 testen voor 5,- dan toch wat duur
@meris de zwangerschspstesten van action zijn wel prima hr. Heb ik bij me vorige zwangerschappen ook gebruikt. En zag 3dagrn voor me NOD al een streepje. En die kosten maar 1.50voor 2
Ik heb de test van gister bewerkt... dames gaven hier als tip om m in negatief te zetten. Dat lukt niet..maar door de optie "zachte gloed" .. zie ik wel echt t lijntje op die van gisteren.. vooral op de onderste foto..
Zo ik heb alles weer ff bij gelezen.. Jullie zijn enthousiast hoor! 😁 SJ86, bekende naam! Volgens mij stond ik vorige maand ook bij jou in de lijst! 😉 Het is inderdaad zo als je een van de laatste in de week bent dat de meerderheid van de groep al over is naar de volgende lijst. Best jammer, maar ook wel begrijpelijk. Jij hebt nu al een tuurtestje zag ik? Spannend!!! Zal ik de lijst aanpassen?? Voor de rest van de dames.. Succes met genieten van jullie partner als het eitje er is/of nog komt!! 😍 De dames op het wachtbankje.. Succes met se idioterie 😂.. Ik heb vandaag mijn hoop opgegeven.. Voel me alsof ik elk moment ongesteld kan worden.. Als zou dat een week te vroeg zijn! 😞 We wachten maar af.. Op ze vroegst pas woensdag testen.. Dit ivm verjaardag van mijn mams! 😉 Maar ik ga er vanuit dat ik weer naar de volgende ronde ga... Geloof niet meer in mijn lichaam op het moment.. 😳 Liefssss! X
Oh dus eigenlijk moet je op datumloos staan op de lijst? 😂 Je wekte al verwarring bij mij! 😂 Ik dacht HOE DAN?? Aangezien je nod 3 dagen later als de mijne staat! 🙈