NOD lijst 23 t/m 31 augustus 2015 23 augustus: (3) Amm, 24 jaar, 1e kindje, 3e ronde Siesa, 31 jaar, 1e kindje, 5e ronde Spinnekop, 44 jaar, 3e kindje, 6e ronde 24augustus: (2) Voetstap, 35 jaar, 2e kindje, ronde 45, mmm Tyrah, 30 jaar, 1e kindje, 1e ronde 25 augustus: (2) Lauva, 29 jaar, 1e kindje, 2e ronde Lijntje00, 26 jaar, 1e kindje, ronde 21 26 augustus: (2) Mizz Bunny, 32 jaar, 2e kindje, 2e ronde SJ86, 29 jaar, 1e kindje, 7e ronde 27 augustus: (2) Jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje, 4e ronde Adriana, 29 jaar, 2e kindje, ronde 21 28 augustus: (2) Jessiee, 29 jaar, 1e kindje, ronde 13 Lace, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 29 augustus: (1) Goodlife, 33 jaar, 2e kindje, ronde 7 30 augustus: (2) 83angel, 32 jaar, ? Kindje, 2e ronde Kippetje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 5 31 augustus: (1) Lallie4, 26 jaar, 2e kindje, 1e ronde (na miskraam 16 weken) Datumloos: (2) Water27, 29 jaar, 2e kindje, 4e ronde Molensteen, 31 jaar, 2e kindje, 9e ronde Buiten de lijst: (0) Totaal: 19 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel).
Goedemiddag dames! Wat bekende namen hier! Ik heb mezelf en Jessiee even op de lijst gezet. Wij gaan ronde 7 in (officieel ronde 10). Wacht eigenlijk nog op het doorbreken van mijn menstruatie, maar verwacht dat in de loop van de dag. FF zet mijn NOD op 27 augustus, andere app op 29, dus heb mezelf maar op 28 augustus gezet !
Nieuwe afspraak dan maar Molensteen? Op naar de uitgerekend in mei lijst? We gaan er zeker voor Jessiee!!
Wat leuk molensteen!!!! Nog meer meiden uit Limburg! Hihi. Jij gaat voor je tweede zie ik. Ik mijn eerste kindje .. Spannend allemaal !
Volgens een pendel wel.... Maar Vl liever niet... Zoontje 4/5 jarig dus wil niet hebben dat we evt dan bevallen... Tja eerst wilde ik ook niet, maar nu we al tijdje bezig zijn heb ik zoiets van als het zo is, prima! Moet wel erg toeval zijn.... Maar als ik kijk naar laatste menstruatie en gemiddelde cyclus.... UD= 4/5/16 hihi
Hey spinnenkop daar ben ik geboren en getogen ik woon er nu al een aantal jaren niet meer. Uitgerekend in mei klinkt prima
Heey meiden! Ik sluit mij hier ook aan. Helaas naar ronde 9 alweer... Ik ben Doetie, 29 jaar, ronde 9, 2e kindje, 27 aug nod. Na een mk en bbz dit jaar is zwanger worden niet meer zo vanzelfsprekend. Arsten voorzien problemen dus we zullen zien. Alst niet vanzelf gaat dan gaan we in de mmm. Maar we blijven hoop houden. Toi toi toi meiden! Lieve groet!
NOD lijst 23 t/m 31 augustus 2015 23 augustus: (3) Amm, 24 jaar, 1e kindje, 3e ronde Siesa, 31 jaar, 1e kindje, 5e ronde Spinnekop, 44 jaar, 3e kindje, 6e ronde 24augustus: (2) Voetstap, 35 jaar, 2e kindje, ronde 45, mmm Tyrah, 30 jaar, 1e kindje, 1e ronde 25 augustus: (2) Lauva, 29 jaar, 1e kindje, 2e ronde Lijntje00, 26 jaar, 1e kindje, ronde 21 26 augustus: (2) Mizz Bunny, 32 jaar, 2e kindje, 2e ronde SJ86, 29 jaar, 1e kindje, 7e ronde 27 augustus: (3) Jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje, 4e ronde Adriana, 29 jaar, 2e kindje, ronde 21 Doetie, 29 jaar, 2e kindje, ronde 9 28 augustus: (2) Jessiee, 29 jaar, 1e kindje, ronde 13 Lace, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 29 augustus: (1) Goodlife, 33 jaar, 2e kindje, ronde 7 30 augustus: (2) 83angel, 32 jaar, ? Kindje, 2e ronde Kippetje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 5 31 augustus: (1) Lallie4, 26 jaar, 2e kindje, 1e ronde (na miskraam 16 weken) Datumloos: (2) Water27, 29 jaar, 2e kindje, 4e ronde Molensteen, 31 jaar, 2e kindje, 9e ronde Buiten de lijst: (0) Totaal: 20 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel).
Doetie wat naar! Hopelijk wordt dit jouw ronde!! Goodlife, we moeten nog heel lang wachten.. :/ ik ben al een ongeduldig typje en daar helpt dit allemaal niet bij..
Dat wachten is echt stom en vooral na ei.... Hier een maandje ws op goed geluk Helaas grote verschillen in cyclus dus hopelijk wil Vl mee werken in wat langer om de dag te klussen... En we moeten daarom begin vd de week al starten...
Ja lastig is dat dan he onregelmatige cyclus. En als je nou ovulatietesten doet en niet tegen Vl zegt wanneer je je piek hebt? Ik neem aan dat hij niet wil weten wanneer jullie precies moeten klussen? En temperatuur je? Dan weet je in ieder geval wanneer je niet meer 'hoeft' te klussen. Ik doe beide en ik zweer er bij maar goed ik ben iemand die graag weet waar ik aan toe ben
Ik doe al sinds begin ovulatie testen en Vl wist eerste 5 cyclussen idd niet wanneer, maar kon natuurlijk wel merken.... En nu weet ie er alles van, wil dat hij ook mee denkt doet en er van weet. Vindt hij ook fijn. Maar wil eigenlijk er niet "mee bezig zijn" En ook omdat Vl liever deze maand niet wil ivm ud begin mei en das rond verjaardag zoontje. Bang dat het dezelfde dag wordt... Mss geraak ik toch wel aan de testen omdat de onzekerheid van wanneer me menstruatie moet komen ik niet tegen kan... Wil ook weten hoe en wat. M Tempen is echt niet mijn ding, vergeet het om de haverklap... Volg wel beetje me cervix slijm en dat staat vaak gelijk aan een positieve ovutest.
Ben wel aa. De tarwekiemolie gegaan Me menstrauatie duur was dit keer wederom maar 1 dag helder rood daarna soms wat bruin verlies maar mss maat 2 verbandjes vol in 2 dagen. Dus eens kijken wat tarwekiemolie kan betekenen....
Oh vandaar ik snap het nu. Hopelijk dat de Tarwekiemolie iets voor je! Het heeft bij mij m'n lf vervoegd van normaal 14 naar 12. Dus daar zit ik niet op te wachten. Dus dat doe ik deze ronde niet meer. Slik nu magnesium en teunisbloem olie. En m'n eisprong kwam eerder dus nu hoop ik daar weer op. Alhoewel.. Deze ronde zit ik ook een beetje met een aantal data die we liever niet hebben.. Maar wil er toch geen ronde voor overslaan. Duurt me al lang zat :s