Nod-lijst 23 t/m 31 Augustus 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door water27, 23 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48

Laat me maar gewoon staan. Mijn cyclus wisselt echt vreselijk zoals je kunt zien. Laatste was 36 dagen, dus ben ik daar vanuit gegaan bij mij NOD....
    Nu had ik een soort van vruchtbaar slijm op 2 aug. , maar ook een zeer wisselend resultaat op de ovulatietesten...hij ging op en neer ... dus... we zullen het zien. Ik denk dat uiteindelijk mij NOD wel klopt....;)...aanpassen hoeft nog niet. Ik ben nog niet zeker dat t een tuurtesten is..hihi...!

Idd..bekende "naam"... aan de ene kant leuk om elkaar weer tegen te komen..maar natuurlijk os dat heen goed teken..

2. DNM

DNM Actief lid

16 mei 2015
    419
    0
    16
    Vrouw
    Ok, dan laten we het zoals het is! 😉
    Ben heel benieuwd!!!
    Idd dubbel.. Maar goed, zo kunnen we elkaar wel goed begrijpen! 😉 En blijven volgen..

Ik denk dat het voor mij deze maand klaar is. Gister 37,5 nu 37,1 en het gevoel dat ik ongi moet worden 😞.. Dus heb de hoop alweer opgegeven! 😳

3. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Jaaaaaa WE! (ml kijkt ook mee nu hihihi) zien hem op de tweede foto. Hij eerder als ik.
    Wat spannend! Nu moet ie oplopen.
    Dus hup op de fiets naar kruidvat.

4. 101984

101984 Lid

4 aug 2015
    47
    0
    0
    Spannend zo zeg! Zo is wachten een stuk leuker :)
    SJ86, ik hoop dat je de tweede roze op het lijstje wordt!

Heel veel succes met wachten allemaal!

5. DNM

DNM Actief lid

16 mei 2015
    419
    0
    16
    Vrouw
    Whahaha ik las t verkeerd! 😂

6. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

DNM, ik moet dan denken (zoals net bij iemand anders, want had dat eens gelezen) aan innestelingsdip...
    Dan krijg je ook een dipje in je temp curve.
    Het kan anders zijn las ik op internet enzo, dat je eisprong is geweest.

7. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Nou en dan ik, ik heb een dipje gehad was telkens 36,8 maar nu is e donderdag 36,5 geweest, vrijdag op zijn laagst 36.3 en nu weer omhoog 36,3 graden Celsius. Ben benieuwd of ie morgen nog hoger is.
    En de testjes van vandaag is niet meer donker. Nee heel licht...
    Wat is er nu aan de hand, ei gemist? Dipje voor de eisprong wie zal het zeggen. Ik wacht wel af.

8. DNM

DNM Actief lid

16 mei 2015
    419
    0
    16
    Vrouw
    Mijn ei is 100% zeker vorige week zondag gesprongen. Deze voel ik namelijk heel erg! En voorgaande maanden heb ik toen met ovu postief getest! Deze maand heb ik het niet gedaan omdat de pijn al genoeg liet weten.

Mijn vriendinnetje denkt idd ook aan een innesteling omdat zij dit ook had. Volgende mijn app zou de innesteling vandaag, zondag, maandag of dinsdag zijn. Dus ik weet t nie.. Maar durf er niet vanuit te gaan! 😉

9. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Hoe bedoel je DNM? Hoe las je het verkeerd dan?

10. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Je vriendinnetje en ik zeggen het allebei, nou dan hopen dat de innesteling nu goed gaat, whaaaaaaaah wat spannend!

11. DNM

DNM Actief lid

16 mei 2015
    419
    0
    16
    Vrouw
    Jeetje wat balen... Ik temp eigenlijk nooit.. Maar mijn vriendinnetje zei dat te gaan doen, dus vandaar bijgehouden.. Pas vanaf me ei hoor! Dus of t echt werkt? Geen idee!

Jij heel veel succes, duim voor je dat je snel je eitje mag vinden! 😘

12. DNM

DNM Actief lid

16 mei 2015
    419
    0
    16
    Vrouw
    Ik dacht dat jij reageerde op SJ86 😂 dat je ook streepje had en nu naar kv ging.. 🙈 dus ik Had gereageerd met spannendddd, fotooo! 😂

13. DNM

DNM Actief lid

16 mei 2015
    419
    0
    16
    Vrouw
    Als het innesteling is inderdaad. Moet wel zeggen dat ik dit voorgaande 2 maanden niet gehad heb. En de maand dat ik zwanger werd, geen idee! Toen was ik gestopt met de pil en dacht eigenlijk dat het wel een jaar zou duren dus totaal niet bezig geweest met eisprong ofzo.. Dat was gewoon echt een 'wondertje'.. Maar helaas 😞

14. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dames ik probeer alles mee te lezen maar heb ontzettend slecht bereik.. zijn op vakantie namelijk! Pagina's laden duurt n eeuwigheid..
    Tyrah gefeliciteerd met jullie huwelijk :)
    Ik ga maandag weer goed reageren..

15. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48

Whah....grappig dat je je man laat meekijken..hihi!
    Maar deze is van gisteren he. Fiets straks wel ff...;)
    Ik kan jou niet verder helpen. Geen ervaring met tempen...

Ooohhh DNM....voor jou ook spannend zeggg!!

16. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Spannend allemaal zeg! Ik zie ook een streepje op de onderste foto! Hopelijk wordt hij steeds duidelijker! Over twee dagen zou ik nog een keer testen!

Ik val denk ik buiten deze lijst...neit nu op dag 14 en nog geen eisprong gespot... Dus val denk ik in het andere nod forum...

Vorige maand op cd 14 een knaller en 14 dagen later ongi... Maar blijf hier wel zitten voorlopig... Of het moet heel saai worden op t einde van deze lijst😅

Nou ik mag vanmiddag nog gaan werken van 16-00.30 pffff en morgen vroeg wederom weer een hele lange dag werken... Dus geen weekend voor mij...

Alle dames heel veel succes! En ben benieuwd naar foto's en symptomen!

17. DNM

DNM Actief lid

16 mei 2015
    419
    0
    16
    Vrouw
    Stom he? Het doet niks met me.. 😳 Misschien omdat ik er rustig onder blijf en er vanuit ga dat ik weer een ronde verder ga? Ik weet het niet.
    Vriendlief roept ook dat ik zwanger ben. Hij zegt : je boobies springen zowat je shirt uit! 😂

18. Jdk

Jdk Actief lid

28 jul 2015
    288
    16
    18
    ik ga proberen om echt pas binnen 14 dagen te testen.. nuja ik heb meestal 2-3 dagen op voorhand spotting dus dan weet ik meestal ook al genoeg :p

19. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Oke, dan verklapt ie het al bij voorhand dus, bah bah.
    Maarja dan weet je wel waar je aan toe bent.

20. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    SJ86: Wat maak jij het spannend! Ik zeg ook: hup hup op die fiets richting kv! :):p
    Gezien je onderste test, denk ik toch dat de kans groot is dat 'ie positief is hoor!

DNM: Je moet echt nog niet uit gaan van je temp hoor, als je pas vanaf je ei bent gaan meten, en zoiezo is 1 maand tempen niet representatief genoeg. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap getempt, en pas achteraf kun je er wellicht enkele conclusies uit trekken.
    Vind je het fijn als ik mijn tempkaart van toen eens opzoek en probeer m hier te posten?

Vandaag ben ik trouwens weer met vlagen wat misselijk. Jak..... Ik heb het gevoel dat ik mezelf weer zo verschrikkelijk voor de gek aan het houden ben.
    Zo heb ik ook elke maand pijnlijke borsten rond deze tijd, alleen heb ik nu het gevoel dat het erger is. En naarmate de dag vordert, dat het dan erger word. Herkend iemand dat?

Deel Deze Pagina