Wauw! Wat word er een hoop gekletst hier Nog een week dan weten de eersten hopelijk alweer meer. Ik zelf denk dat het hier niet raak is. De pukkels schieten me weer volop uit mijn gezicht dus ik verwacht dat mijn menstruatie eerder komt.
Heb je al een duidelijkere test sj? Spannend maak je het. Ik test nu inderdaad 2x per dag en de streepjes worden donkerder maar nog geen knaller gezien.
Mijn vriend heeft een verassingsfeest georganiseerd voor mijn verjaardag, in de tuin van m'n ouders incl rode loper en ballonnen. Midden in het feest kwam hij aanrijden op een wit paard (oké, wit met zwart gevlekte pony haha) en toen heeft ie mij gevraagd. Zou inderdaad superleuk zijn als we volgende week als verlovingscadeau een positieve test krijgen! Maar ik durf eigenlijk nog steeds niet te hopen.. Toch, ergens voelt t wel goed... In ieder geval heb ik nu wel even mijn roze wolk
Wat romantisch! pimpelmeesje gefeliciteerd! En wat een spanning SJ86 ik hoop met je mee! Ik zit inmiddels ook te wachten tot NOD. Nou heb ik vooraf aan mijn menstruatie altijd wel last van puistjes, maar gewoon niet abnormaal groot. Nu heb ik al 3 dagen last van enorme pukkels, ook net onder m'n ogen, een plekje waar ik ze normaal nooit heb! Herkent iemand dit?
Puupje, dat is toevallig! Dat heb ik ook! Heb ik normaal ook paar dagen voor m'n NOD. Moet alleen nog een weekje wachten. Heb trouwens verder niks "geks" jij wel? Pimpelmeesje gefeliciteerd 😄🎉
Ik moet inderdaad ook nog een week wachten en heb nu al pukkels. Ik zou nu toch geen kwaaltjes al kunnen hebben?
Bedankt voor alle felicitaties Mijn ovu kwam n beetje laat deze keer, dus eigenlijk moet ik langer wachten voordat ik test... Grr
Van harte gefeliciteerd pimpelmees!!!!!! En wat een geweldig romantische manier!!!! Heerlijk! Zou idd een mooi cadeau 🎁 zijn als je zwanger blijkt. Ik duim voor je meid! Voor alle meiden op het wachtbankje, succes. Ik zit ook op het wachtbankje, maar ik klus nog gezellig verder hihi 😇 ik heb ook al een paar dagen beetje steekjes in baarmoeder /eierstokken. Geen idee wat dit is... Hoop natuurlijk goed nieuws, maar is een beetje vroeg om al iets te voelen hihi. Spannend dat wachten!!!! Grrrrrr.
Oooh dames wat spannend allemaal! 🙈 Het is nu echt aftellen voor de eerste groep.. Ik heb net schandalig veel sushi gebunkerd! 😂 Voor je het weet mag het niet meer! 😅 Heb al 2 dagen 'ongesteldheidsgevoel' al vanaf me ei mega borsten en sinds 2 dagen mega pijnlijk.. En ik heb nu ineens een soort doorzichtige afscheiding ofzo?! Komt dit iemand bekend voor? 😳 Gaan we de wachtbank dames nog in t paars zetten of is daar geen behoefte aan? 😉 X
Kom even een ei melden vanaf onze vakantie hier! Vandaag echt krom van de pijn gelopen, duidelijk mijn eisprong. Vakantie doet goed, dus we klussen een hoop, misschien meer dan aangeraden wordt maar hè... Pimpelmeesje, van harte! Wat een leuk nieuws!! Iedereen veel succes verder, ik meld me weer als we thuis zijn eind van de maand. Hoop een roze lijst aan te treffen dan!!!