Nod-lijst 23 t/m 31 Augustus 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door water27, 23 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Gefeliciteerd met het aanzoek wat leuk!
    Er wordt heel wat getrouwd hier hihihi.

2. evy3000

evy3000 Actief lid

20 sep 2014
    352
    17
    18
    NULL
    NULL
    Wauw! Wat word er een hoop gekletst hier :)

Nog een week dan weten de eersten hopelijk alweer meer. Ik zelf denk dat het hier niet raak is. De pukkels schieten me weer volop uit mijn gezicht dus ik verwacht dat mijn menstruatie eerder komt.

3. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Gefeliciteerd!!!

4. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Heb je al een duidelijkere test sj? Spannend maak je het.
    Ik test nu inderdaad 2x per dag en de streepjes worden donkerder maar nog geen knaller gezien.

5. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Wat leuk pimpelmeestje, gefeliciteerd.

6. Sammie27

Sammie27 Lid

13 aug 2015
    40
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd, spannende tijden. Straks een baby een een
    Bruiloft....

7. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Mijn vriend heeft een verassingsfeest georganiseerd voor mijn verjaardag, in de tuin van m'n ouders incl rode loper en ballonnen. Midden in het feest kwam hij aanrijden op een wit paard (oké, wit met zwart gevlekte pony haha) en toen heeft ie mij gevraagd. Zou inderdaad superleuk zijn als we volgende week als verlovingscadeau een positieve test krijgen! Maar ik durf eigenlijk nog steeds niet te hopen.. Toch, ergens voelt t wel goed... In ieder geval heb ik nu wel even mijn roze wolk :D

8. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Wat leuk pimpelmees gefeliciteerd!

9. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Yesss, een knaller op de ovu vanmiddag. Dat wordt aan de klus straks:D

10. Puupje

Puupje Lid

12 jul 2015
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat romantisch! pimpelmeesje gefeliciteerd!
    En wat een spanning SJ86 ik hoop met je mee!

Ik zit inmiddels ook te wachten tot NOD. Nou heb ik vooraf aan mijn menstruatie altijd wel last van puistjes, maar gewoon niet abnormaal groot. Nu heb ik al 3 dagen last van enorme pukkels, ook net onder m'n ogen, een plekje waar ik ze normaal nooit heb! Herkent iemand dit?

11. WBlond

WBlond Lid

3 jun 2013
    87
    0
    0
    Puupje, dat is toevallig! Dat heb ik ook! Heb ik normaal ook paar dagen voor m'n NOD. Moet alleen nog een weekje wachten. Heb trouwens verder niks "geks" jij wel?

Pimpelmeesje gefeliciteerd 😄🎉

12. evy3000

evy3000 Actief lid

20 sep 2014
    352
    17
    18
    NULL
    NULL
    Ik moet inderdaad ook nog een week wachten en heb nu al pukkels. Ik zou nu toch geen kwaaltjes al kunnen hebben?

13. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Bedankt voor alle felicitaties :)
    Mijn ovu kwam n beetje laat deze keer, dus eigenlijk moet ik langer wachten voordat ik test... Grr

14. Dream83

Dream83 Actief lid

20 jul 2015
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd pimpelmeesje!

15. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Hier ook laat hoor. Hangt erom of het nog net deze nodlijst is of de volgende

16. Doetie

Doetie Bekend lid

26 sep 2011
    554
    33
    28
    Vrouw
    Friesland
    Proficiat! ♡

17. Jennifer1986

Jennifer1986 Actief lid

3 jun 2015
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd pimpelmees!!!!!! En wat een geweldig romantische manier!!!! Heerlijk! Zou idd een mooi cadeau 🎁 zijn als je zwanger blijkt. Ik duim voor je meid! Voor alle meiden op het wachtbankje, succes. Ik zit ook op het wachtbankje, maar ik klus nog gezellig verder hihi 😇 ik heb ook al een paar dagen beetje steekjes in baarmoeder /eierstokken. Geen idee wat dit is... Hoop natuurlijk goed nieuws, maar is een beetje vroeg om al iets te voelen hihi. Spannend dat wachten!!!! Grrrrrr.

18. Kippetje88

Kippetje88 Bekend lid

11 apr 2015
    644
    1.115
    93
    Vrouw
    Proficiat Pimpelmeesje! :)

19. DNM

DNM Actief lid

16 mei 2015
    419
    0
    16
    Vrouw
    Oooh dames wat spannend allemaal! 🙈 Het is nu echt aftellen voor de eerste groep.. Ik heb net schandalig veel sushi gebunkerd! 😂 Voor je het weet mag het niet meer! 😅 Heb al 2 dagen 'ongesteldheidsgevoel' al vanaf me ei mega borsten en sinds 2 dagen mega pijnlijk.. En ik heb nu ineens een soort doorzichtige afscheiding ofzo?! Komt dit iemand bekend voor? 😳

Gaan we de wachtbank dames nog in t paars zetten of is daar geen behoefte aan? 😉 X

20. Cins

Cins Actief lid

13 mei 2015
    281
    1
    16
    Amersfoort
    Kom even een ei melden vanaf onze vakantie hier! Vandaag echt krom van de pijn gelopen, duidelijk mijn eisprong. Vakantie doet goed, dus we klussen een hoop, misschien meer dan aangeraden wordt maar hè... ;)

Pimpelmeesje, van harte! Wat een leuk nieuws!!

Iedereen veel succes verder, ik meld me weer als we thuis zijn eind van de maand. Hoop een roze lijst aan te treffen dan!!!

Deel Deze Pagina