Hier ook! Tot 38 weken heb ik ook nog is 5 x per dag overgegeven. Blehh ga met goede moed nu er weer tegen aan. Rug pijn vreselijk he grr
whahahaha ga jij me ook nog ff gek lopen maken!! Ik probeer het zoveel mogelijk los te laten!! Ik zie het wel... Ik geloof er niet in!! Ik laat mijn lichaam het werk doen, ik heb gedaan wat ik moest doen. Whahaha *zegt ze heel stoer*
Ik lees dat bijna iedereen zichzelf weer gek zit te maken haha. Ookal wat negatieve testen, balen. Op zich niet gek toch? We zitten allemaal toch nog op minimaal 6 dagen voor de NOD (dus op zijn vroegst 8DPO?) Hier nog niet getest. Heb wel wat last van mijn rug en meestal duidt dat erop dat mijn ongesteldheid gaat komen. Verder moest ik vandaag bij toeval bij de huisarts zijn (gebeten door een kat van een vriendin en moest een tetanus injectie halen). Gelijk maar over de drempel heengestapt en een verwijzing gevraagd voor de gynaecoloog. Ik had me er best druk om gemaakt, maar hij deed totaal niet moeilijk. Dus de verwijzing zit inmiddels in mijn e-mailbox.
Wauw! 1 weekend en bijna 25 pagina's verder! Stelletje kippen De lijst was ook vrolijker gekleurd zag ik. Het ziet er paars van de wachtenden. Hopen dat dat binnenkort roze gaat worden! Nog 1 weekje voor het officieel ingaat! Mizz Bunny; van harte gefeliciteerd!! Hier hoopjes kwaaltjes maar echt niet het idee dat er een roze maand voor mij aan zit te komen... Ondertussen zal ik even door wat pagina's scrollen. Leuk om mee te lezen!
Ik heb in mijn zwangerschappen nog nooit moeten spugen. Maar dat brandende zuur de hele dag was ook geen pretje. Ik lees net dat lage rugpijn kan wijzen op een innesteling. Dat zou qua tijd ook wel kunnen natuurlijk. Ik ga een kruikje maken en daarmee in m'n rug nog even in bed tv kijken.
Vindt vriendlief vast niet er die knallers? Straks heb ik over een paar dagen toch pijnlijke tepels. Puur van het knijpen erin
@meris bleeghh dat is ook echt heel vervelend. Ik heb meestal een lf van 7-8 dagen (dus extreem kort). Morgen is het 8 dagen na mijn positieve ovulatietest. Ik zet mijn NOD altijd gewoon op 14 dagen na mijn positieve ovulatietest, omdat ik mezelf wil dwingen om niet te testen. Meestal weet ik genoeg wanneer ik last van mijn rug krijg. Overigens toen ik twee keer zwanger was, werd ik gewoon "ongesteld" dus dat zegt ook niets. Boobies...altijd fijn als manlief ze groter vindt toch
@SJ86: Ik heb hier op het forum toch al meer gelezen dat de kruidvattesten een licht streepje kunnen geven bij een eisprong. Ik wil ook niet zeggen dat het sowieso is, maar het is hier al wel meer voorgevallen. @Goodlife: Excuseer, misverstandje dan
Sorry hoor, dat moet ik ook niet doen. Inderdaad... je hebt gelijk! en weet je.. ik ga het ook loslaten! Ik doe maar met je mee, is voor mij ook geen slechte instelling.
Heel goed!! Jij hebt gedaan wat je kon doen, het is nu aan je lichaam! Je kan toch niks meer dan behalve afwachten.. Maar onszelf gek maken werkt alleen maar tegen!! Dus ZENNNNNNN en op naar roze! Whahaha .. Mijn god zeg, wat een drama dit. Ik heb wel besloten samen met vriendlief om een rustpauze in te lassen als deze maand niks wordt. Omdat het te veel teleurstelling geeft na de MK.
Ik ga helemaal niks loslaten haha. Na 4 jaar een spiraal te hebben gehad en geen menstruatie ben ik echt ff vergeten hoe het voelt. Vandaar dat ik nu in de eerste ronde gespitst ben op alle signalen die mijn lichaam. Dus mensen die wellicht in een volgende nod ronde met me opgescheept zitten, dan ben ik vast al een stuk minder erg 😉
Verstandig. Ik hoop dat het ook rust geeft. Ik merk dat na mijn bbz het iedere maand lastiger is, die teleurstelling, het wachten. De wens is zo groot. Inmiddels ronde 15 en dan te bedenken dat er mensen zijn die niet ééns 1 kindje hebben en al veel langer bezig zijn dan ik.
Ik denk dat die stresskippen op het wachtbankje, het topic juist zo leuk maken! whahahaha.. Juist door wat ze voelen of denk te voelen etc. Ik wordt in ieder geval deze maand gestoord van mijn lichaam. Heb dit voorgaande maanden niet gehad. daarom denken ze hiero dat het raak is. Maar dat is wat ik zeg, ik blijf denken van niet, dan valt het alleen maar mee. *Wat kan ze stoer doen he! Pfff Whahahaa*
Je moet je eigen verdriet niet bagataliseren hoor. Jouw pijn en verdriet is dat van jou. Of het bij een ander erger is daar moet je niet eens over nadenken. Knuffel!!
Heel begrijpelijk die teleurstellingen! Ronde 15 is niet niks he! Hopelijk snel voor jou een positieve test! In het vorige nod forum zaten twee dames die onwijs lang bezig waren en beide zwanger! Voor de rest was dat een depri lijst haha dus deze lijst moet gewoon gaan knallen... Hij ziet er al een stuk gezelliger uit nu met al dat paars... En het klopt je hebt al een kindje, maar dat wil niet zeggen dat het niet onwijs moeilijk en verdrietig is als de tweede niet lukt! Heel veel succes... En hopelijk snel een positieve test ( eej dat rijmt😂😂