Bij uploaden wordt de kwaliteit echt niks haha. Ik ga mezelf maar eens uit bed hijsen en de rolluiken openen. Kijken of ik een streepje zie.
Daar zit ook wat in Lace. Blij voor je dat het je rust geeft. Dat heb ik met vroeg testen, dat geeft mij rust. En ik vind het gewoon veel te leuk om te turen 😆
Meris, hier net zo! Heb vandaag ook getest haha kon het niet laten maar hij is negatief 😄 was ook wel te verwachten zo vroeg haha. Ik ga nu pas zaterdag weer testen 😄
Meris ik lijk wat te zien. Zou een kruidvat of predictor early proberen. Bij mij liet action ook een mega tuurstreep zien en de andere twee waren duidelijk positief.
Zet mij ook maar op paars! Ik heb mijn nod de 23e en gister ontzettende testdrang! Aaaargh. Heb mij suf zitten googelen op dames die toch 5/6 dagen voor hun nod positief hadden getest die daarna ook positief bleven en mezelf helemaal gek gemaakt. Terwijl ik gewoon echt wel beter weet, dat het echt niet verstandig is. Maar had ook zoiets van tsja; boeiend, kan het toch proberen? Dusja vanochtend getest; negatief natuurlijk. Ik probeer het nu weer helemaal los te laten en te denken: het zal wel niet... dan kan het altijd meevallen... Nog steeds op het wachtbankje dus!
Ok, ik lees zometeen alles door... Ik stuiter momenteel door de huiskamer... Maar het is nog veeeeeeelste vroeg!!!!! LICHT POSITIEF GETEST!! 😁😁😁😁
Ik zie niks, maar ik weet uit ervaring dat de actiontesten heeeeel licht testen, als jij wel iets ziet dan zou ik echt even een kv testje doen, die kleuren echt beter!
Meris, ik zie helaas ook niks, maar hou moed!!! Het kan nog altijd!!!! Sommige testen zelfs pas NA hun nod positief.... Ik duim voor je schat
@SJ86: Op verschillende merken meerdere valse streepjes zou inderdaad wel gek zijn, ik duim! @Doetie: Lijkt er goed uit te zien, alhoewel ik geen ervaring heb met deze testen! @Mizz Bunny: Waauw! Moet inderdaad deugd doen geniet ervan! @Suze: Welkom meid op het wachtbankje, nog even spannend afwachten! @Lace: Je hebt je best gedaan meid! Gewoon vanavond nog eens voor de zekerheid... De rest hangt af van je lichaam! @DNM: Ben ook benieuwd naar een foto Klinkt alvast goed! @Meris: Op je laatste foto kan ik helaas ook niet veel zien, de andere zijn me iets te onduidelijk. Maar het kan nog altijd hé!
Jeeeeeeeuujjjj DNM!!! Wat een fijn nieuws!! Ohh Meris...ik snap je! Fotos op mijn mobiel zijn superscherp..maar na het uploaden! Pff Dora..dankje!
Bedankt Jennifer! Daarom mag ik van mezelf ook vroeg testen, omdat ik er verder geen waarde aan hecht. Misschien wacht ik ook wel een paar dagen nu...