Volgens mij app op 10dpo uitgaande van mijn ei op zaterdag. Maar ik ga uit van 9dpo omdat ik zondag me ei niet meer voelde! 😉 Dus het is heeeeeel vroeg!!! Maar deze streep is al beter zichtbaar als vorige x met mijn mk! Dus heb goede hoop! 💪🏼
Ik zie m ook!! Hoeveel DPO ben je.. Binnen de tijd direct al deze lijn? Niet echt overdreven turen hoor..valt best mee!
Whahahaha ik heb hier een voorraad liggen.. Kan tot zaterdag kv testen doen! 💪🏼 hopen dat ze mooi oplopen 😍
Ik denk 9dpo, app zegt 10dpo! Maar mijn ei voelde ik zaterdag en zondag niet meer. Dus ga van zondag uit. En app van zaterdag!😉
DNM, ik zie iets.... Hopelijk gaan ze heeeeel mooi oplopen! Een voorzichtige proficiat schat! Nog meer vroege testers vandaag of morgen???? Oooh ik vind het toch altijd zo ontzettend spannend deze week!!!! Ik hoop op de meest roze lijst die we ooit hebben gezien! Hier voel ik nog niets. Maar zal ook veel te vroeg zijn! Heb mijn Nod pas volgende week woensdag hihi. We houden moed! Maar ik zeg de hele tijd tegen mezelf, het zal wel niet... Valt het ook mee allemaal, maar wat zou het mooi zijn! Mijn ouders zijn volgende maand 30 jaar getrouwd, mooi cadeau niet?! Hihi
Thanks mop!!! Ik blijf ook gewoon nog ff op paars staan hoor, eerst zien of de testen oplopen en pas op NOD op roze denk ik! 😘
Zoooo... ik ben weer een beetje ZEN! thanks allemaal voor de lieve woorden!! <3 LIEFFFF Wauw, had het echt niet verwacht!! Ik kan al 3 dagen moeilijk in slaap komen en kreeg het gister zooo koud terwijl temp 37.6 was. Dus dacht vanmorgen ik doe wel een test.. Maar DIT had ik niet verwacht.. Maar ik ben zoooo bang nog.. Na de MK ben ik wel wat voorzichtiger. Ik wil ook nog niet roze op de lijst, ik blijf paars. Eerst mijn nod maar bereiken met hopelijk oplopende testen! Duimen jullie aub mee voor een plakbeeb?? Zijn er nog meer dames die vandaag gaan testen met NOD 23-8?? Ben benieuwd! Voor nu al 3 'roze' op de lijst.... HIJ MOET VOL!!!
DNM ik heb mijn duimen in versnelling voor je! Waaaah al die testjes die ik al zie wat leuk! Ja nog even en dan weten we van de eerste meer, hopelijk op roze en anders duidelijkheid op rood. Mijn temp curve is heel raar ging erg omlaag maakte een puntje en nu ging ie 2 dagen omhoog en nu weer omlaag... geen touw aan vast te knopen hier. Heb wel 2 testen van kruidvat liggen 2v5 zwangerschapstesten en 1 ga ik zondag gewoon doen (uitgaande van een perfecte menstruatie cyclus van 28 dagen na mijn pilstop) en anders als ik nog niet ongesteld ben geworden ga ik die vrijdag erop met de laatste test nog eens testen. Na die dip gerekend. Daarna als nog niets is gewoon afwachten op natuurlijke ongesteldheid. Ik hoop dat de hele lijst roze kleurt ik duim voor iedere meid hier!
Je temperatuur kan schommelen Tyrah, bekijk mijn kaartjes maar eens. Je bent natuurlijk geen robot ! Als je weet wat je basale temperatuur is (voor je eisprong) en vervolgens blijft je temperatuur verhoogd, dan ben je zwanger. Voor alle licht positieve testers: voorzichtig gefeliciteerd! Ik hoop dat ze allemaal blijven 'plakken'! En op naar mooie knaltesten/Zwanger testen!
Denk dat ik er wel vanuit mag gaan dat ik vanmiddag een knaller heb kan vanmiddag niet testen vanwege werk
Help ik heb sinds vndg nogal veel witverlies, is dit een goed teken? Ook heb ik sinds vanmorgen een raar gevoel in mijn lies.. Iemand ervaring?
DNM, ik duim voor je schat. Ik ga dalijk voor alle meiden een kaarsje opsteken. Voor een mooie roze lijst met plakbeebs!!!!!