dnm, die van jou zijn zeker duidelijk! echt wel zwanger. hi. Gefeliciteerd! sj86, ik zie niks op deze foto. maar de kwaliteit van het upgraden is idd wel slecht. Misschien eens een andere test dan die van de kruidvat proberen? in principe zou hij moeten gaan oplopen. Misschien heb jij ook valse tuur streepjes op die van de kruidvat? Hier weet ik niet zo goed wat ik van de action test moet denken. heb erg last van lage rugpijn en menstruatie klachten. bang dat het misschien toch vals positief is. wat dat betreft is voor nod testen ook helemaal niet verstandig. maar ik ben zo zwak.
Wat zei ik je Meris? Ik zei toch dat ik een streepje bij jouw zag en hij loopt op! dat zie ik ook hihihi ben blij voor je wijffie, en nu moeten ze verder oplopen. @ gefeliciteerd aan iedereen met een positieve test.
DNM, ik zie hem!!!!! Van harte gefeliciteerd! 😘 ❤ Voor de andere meiden, ik zie niet echt veel helaas,ben een slechte tuurder en doe dit ook nooit hihi... Ook niet bij mezelf.... Ik hoop in ieder geval dat ze heel mooi gaan oplopen!!!! Het is jullie zo gegund schatjes! 😘 Hier al een paar dagen last van soort menstruatiepijn en bij mijn linker eierstok... Ik zit nu op ongeveer 7dpo. En mijn borsten voelen zwaarder, vl zegt dat ze ook dikker zijn maar ze doen geen pijn ofzo... Raar niet? Nog iemand hier last van? En de positieve testers, wat zijn jullie symptomen? 😚
Wauw, heb bijgelezen en wat een hoop testjes voorbij zien komen! Krijg testdrang van jullie hahaha. Gisteren al, heb getest maar met action zien iets lichts erop maar niet noemenswaardig. Moet wachten denk ik ...
Geef de moed niet op SJ! Bij onze dochter testte ik op NOD negatief en 4 dagen later positief, dus het kan nog makkelijk!
Jeetje wat veel berichten en veel testers vandaag!! Molensteen: dat is geen tuur! ik zie een streep! Gefeliciteerd! Pimpelmees: Sorry, ik zie niks over 2 dagen nog eens proberen... Meris: Ik zie wel een streepje hoor, op je laatste foto zonder turen zelfs! (voorzichtig) gefeliciteerd! Joan: Ik denk wel iets te zien, maar kan niet ontdekken of het roze of grijs is, die van de action hebben het nadeel dat ze een voorgedrukt streepje hebben en dat ze heel veel hcg nodig hebben voor een streep. Misschien even een early predictor proberen, of toch de kv 2x5 (niet de plustest van KV, die geeft indrogers) WBlond: Ja hoor, duidelijk! Gefeliciteerd!! SJ86: Sorry meis, ik zie hem niet, ook niet met turen, maar het is ook zo lastig op de foto te krijgen, misschien even een predictor early proberen? DNM: JAA die loopt mooi op! heerlijk genieten zwangere kip!
@Pimpelmeesje: Ik denk ook erg licht iets te zien, maar ik durf het niet met 100% duidelijkheid te zeggen... Ik durf je niet teveel hoop geven, dus zou proberen hem als negatief te beschouwen en morgen of overmorgen nogmaals te testen! Ik zie net dat je 7dpo bent, dan is er nog hoop meid! Kijk naar Molensteen! @Molensteen: Super meid! Die is duidelijk! En enkele dagen geleden nog negatief getest! Jij geeft me ook weer hoop dat het nog kan Het is je zoooo gegund! @Joan: Je test zit iets te ver weg voor mij, kan het niet goed zien. @Puistjes: Ik krijg ze altijd rondom mijn eisprong en net voor ik mijn menstruatie moet doorkrijgen... Maar kan evengoed een zwangerschapskwaaltje zijn, afwachten dus dames! @Meris: Ik zie wat je bedoelt! Hoeveel dpo ben je nu? Ik hoop dat ze gaan oplopen... Wanneer had je de vorige keer getest? Was dat gisteren of eergisteren? Ik heb ook wel eens dergelijke lichte streepjes gehad, maar die liepen niet op, dus ik hoop voor jou dat je morgen of overmorgen een mooie duidelijke streep krijgt (dan moet je hcg inderdaad verdubbelt zijn)! In negatief zie ik hem ook duidelijk, kan toch wel eens goed zitten! @Wblond: Ik lijk een lichte schaduwlijn te zien... Hopelijk komende dagen een duidelijke streep! @SJ86: Op de laatste zie ik ook niet veel, maar hij is ook wel van ver weg op de foto gezet. @DNM: Mooi opgelopen meid! Proficiat! @Kim: Op hoeveel dpo zit je nu ongeveer meid? Of wanneer is je nod?
Dora heb gister als goed is positieve ovulatie test gehad en ook enorme pijn dus laatste groeispurt hoop ik dus wacht nog tot me temp stijgt maar dat doet ie steeds niet
Hier ook van 36.5 naar 36.1 ben super benieuwd naar mijn temp van morgen! (en had daarnet opeens supeveel creamy afscheiding :") )
Okee dus hij zou een dag voordat ie stijgt zo enorme dip kunnen hebben hij is van 36.44 naar 36.29 gegaan is dit normaal zo dip voordat ie stijgt vanwegr eisprong
Als je je eisprong nog moet krijgen dan gebeurt dat ook wel eens! Ik heb de mijne al gehad, zit nu op 5dpo (ik hooooop op een innesteling) heb trouwens ook een lastig gevoel in mijn bm ... O.O