Als je gisteren een positieve ovulatietest had, springt je eitje vandaag of morgen... Dus ik veronderstel ook dat je morgen of overmorgen een temperatuursverhoging zal zien! Komt wel goed hoor!
Hello dames, ik kon het ook niet laten om te testen....mijn eerste test is van 17-8 eergisteren en onderste test is van net. Ik denk heel licht iets te zien kijken jullie mee. Voor de zwangere dames gefeliciteerd!
Kim, ik had de vorige maand ook een dipje en vervolgens ging de temp elke dag meer omhoog. Een dip voor de eisprong zie je wel eens! Deze keer had ik dat niet zo duidelijk...
Meiden! Wat een geklets hahaha. Ik heb moeite om alles bij te houden. Hier 8 dpo.....ik voel van alles maar wil mezelf niet gek maken. Al die mooie testen maken het er niet makkelijker op! Gefeliciteerd aan alle roze dames, super! Ik ga nu nog dapper de drang om te testen proberen te weerstaan....
Heb sinds vandaag trouwens van die zeurende menstruatie-achtige-pijn in mijn buik Ik zit vandaag op dag 28 van de cyclus, maar vorige cyclussen waren 30/33... Maar dan knijp ik hem toch wel een beetje.. Ik voel verder ook helemaal niks dus het zal hem wel niet zijn. Zucht. Maargoed ik mag ook niet klagen denk ik! Ik begin net!!
Sammie, ik zie hem!!!!! Van harte gefeliciteerd!!!! 💐 🌸 Ik heb ook een zeurende pijn in mijn baarmoeder... Alsof ik ongesteld ga worden. Maar ik zit pas op 8 dpo vandaag em heb dat zeurende gevoel al 3 dagen... Vreemd niet?
dat heb ik ook nu al 2 dagen! Ik sta trouwens niet in de lijst dit keer. Kan iemand mij toevoegen? WeFly, 1e kindje, ronde 5, 31 jaar, nod 25 aug.
kimmy...ik snap het..hihi... geeft niet! Ik zie het hoor DNM 101984 dankje. Hopelijk gaat het hier net zo! Nonma dankje voor je tip! Wacht het nog een paar daagjes af...anders maar eens een predictortest proberen misschien.. Klopt Dora...toch bedankt voor t meekijken! Sammie ik zie hem!! Voorzichtig gefeliciteerd! Kimmy en jdk geeft niet dames. Bedankt voor het meekijken .. wblond fijn dat jij ook iets denkt te zien. Ben ik.niet helemaal gek! joan..dankje voor het kijken. Ik begon vrijdag met een tuurtest van testjezelf, daarna kv gehaald.... heb jij nog een tip? Net kwam ik bij de action en daar maar war testjes in mijn mandje gegooid...
Daar gaat alle hoop... Zit dus op 5 dpo ; mooie temperatuurdip deze morgen ; Deze ochtend ook immens veel beige creamy afscheiding ; daarnet krampen beginnen krijgen alsof ik ongesteld ga worden, iets later op toilet -> roze-oranje-rode druppels + veeg op wc papier :S Kan deze al op men buik schrijven denk ik. Kga een beetje wenen denk ik
Dames ff serieus... Ik zie zoveel berichten over dat menstruatiegevoel nog ver voor de NOD... Is dit een vruchtbare maand??? Bij was het namelijk goed nieuws!! Ik ben echt benieuwd wat de lijst gaat worden.. Hoeveel roze hebben we nu al??? Ik duim voor iedereen!!! 💗💗💗💗💗💗
Vreemd niet, ik hoop dat het een goed teken is... Hopelijk allebei een positieve test binnenkort!!!! Jij in ronde 5 zie ik, ik ronde 4. Ben zoooooooooo benieuwd hihi...
Ik hoop idd dat het positief is, die soort ongi krampjes. Heb het nu al 3 dagen en zit op 8 dpo... Nu krijg ik toch een beetje hoop... Vl zegt ook dat mijn borsten zijn gegroeid, ze voelen ook wat zwaarder maar ze doen geen pijn.... Ik kan bijna niet meer wachten met testen, maar probeer te wachten tot mijn Nod
Dank jullie wel, ik ga morgen nog eens testen want heb beide testen even laten staan tot ze droog waren.....