Jammer tbtje! 😔 Ik durf nog niet te zeggen of die positief is van mij, ik test morgen opnieuw en miss vanmiddag nog even met de kv als die binnen zijn 😄 en dan moet ik m'n mond nog houden tegen m'n man want we hadden afgesproken samen te testen zaterdag hij heeft zelfs gewed met me. Hij is er van overtuigd dat ik zwanger ben en dan krijgt ie een kratje bier als het wel zo is 😆
Sammie ik zie ze ook hoor. Ga jij morgen weer testen? Ik overmorgen, dan moet het wel duidelijker zijn. Iemand vroeg hoeveel dpo ik nu ben, 9 dpo. Sta op voor 24/8. Erg vroeg getest dus.
Aaaaah ik hoop het zoooo! Maarja dan denk ik gelijk weer: heb ik normaal ook niet altijd hele vroege menstruatiekrampen? De onzekerheid heerst als een gek haha! Ik ben denk al wel 9/10dpo :/
@Sammie: Op de laatste foto zie ik hem ook héél duidelijk, hoef er niet voor te turen! Hopelijk lopen ze mooi op! @Jdk: Is het niet wat vroeg voor een menstruatie als je 5dpo bent? Heb je wel eens meer korte cyclussen? Of ben je zeker dat je je ei 5 dagen geleden had (tempen of ovulatietesten)? Zou ook eerder denken aan innestelingsbloeding dan, maar dat is aan de andere kant misschien ook wel vroeg... @DNM: Lijkt wel een vruchtbare maand zeg! Zoveel op roze vandaag! @Wblond: Daar gaat je weddenschap Maar wel fijn als je gewoon zwanger bent, dan is het niet erg om te verliezen
Haha hier vanmorgen precies hetzelfde. Ook 9dpo en zou ook zaterdag testen. Maar komen zoveel testjes voorbij..... Dus ook getest met kv2v5, helaas helemaal wit Ik ga zaterdag weer testen, en jij?
sj86, ik heb niet echt een tip. wel gehoord over sensitest die kan al 6 dagen voor nod. Misschien daar eens mee testen? vervelend hè van die stomme tuurtesten. ik word er ook onzeker van. Hoop dat je straks een duidelijke test hebt. Ik heb net ook weer even de action leeg gekocht. ha ha ha. sammie, ik zie hem ook op je tweede test. Gefeliciteerd. dnm, laten we hopen idd dat iedereen met de tuurtesten straks ook echt op roze mag. hi. jdk, hoeft idd niks te zeggen qua ongesteldheid een druppel bloed verlies. Misschien is het een innesteling? nog niet de moed opgeven hoor. Hier ook erg last van menstruatie krampen en lage rug krampen. ik ben 8 dpo nu. wat duurt dat wachten lang........ ik had eergisteren gedroomd dat ik zwanger was. hoezo erg mee bezig. ha ha ha.
En spannend hoor al die tuurtestjes! helaas ben ik zelf een slechte tuurder. Hoop dat ze mooi oplopen de komende dagen, en dat dit een mooie roze lijst wordt! Lijkt wel de goede kant op te gaan hier
@inky85 ik denk morgen en dan zaterdag 😄👍🏻 je word hier wel gemotiveerd om vroeg te testen 😜
We zitten elkaar gewoon allemaal een beetje onbewust op te jutten waardoor het bij iedereen gaat kriebelen pfff haha. Ik heb straks avonddienst maar zit hele tijd dit forum om het halfuur te refreshen Is maar goed dat ik straks even ga werken!
Werkse straks. Ik ben gelukkig en donderdag en vrijdag weer de hele dag aan het werk, dus het lukt me nu wel om tot zaterdag te wachten!
Heb er nog nooit 1 gehad en heb geen idee hoe dat er uit kan zien.. dit waren een paar druppels + een goei veeg rood-roze-oranje waterachtig iets..
Nope, tot nu toe is mijn LF altijd al 13 dagen geweest, toch de afgelopen 3 rondes.. Heb 1x een cyclus van 24 dagen gehad, maar toen was mijn eitje op dag 11 er al.. Heb zowel ovulatietesten gebruikt (2 dagen smiley en daarna leeg) + temperatuur ging van een 36.2 naar 36.6 de dag van de lege smiley + cervixslijm klopte ook voor 100% (waterig - eiwit en daarna creamy-sticky) 5dpo is toch te vroeg voor een innestelingsbloeding te hebben?
Ik kon het niet laten en heb net getest, omowit helaas. Maar ik zit ook pas op 8 dpo. Maar voelt toch al een beetje als een teleurstelling.... Iedereen test ook al zo vroeg positief....
Heb wel de menstruatiekrampen... innesteling is toch pas ergens vanaf dag 7 ? Dit lijkt me echt wel vroeg te zijn...