Jeetje. Dames op roze wat testen jullie al vroeg positief zeg! Gefeliciteerd! Ik heb mijn hoop een beetje verloren. Ik heb zondag mijn nod en aangezien mijn test vanmiddag negatief was en ik al een paar hele duidelijke voorbij heb zien komen... denk ik dat het bij ons niet raak is. Morgen ga ik weer testen.
@EstelleA: Ik had het ook voor in ronde 5, vandaar dat ik eigenlijk niet meer véél te vroeg wil testen. Ten vroegste op 12dpo. @Tyrah: Ik lijk inderdaad iets te zien, maar durf het niet met 100% zekerheid te zeggen. Overmorgen zeker nog eens proberen! Het is nog vroeg hé! @Miepie: Ja hoor! Ik zie hem duidelijk! Wat is dat vandaag, een hele roze vloed @Evy: Geef de moed nog niet op meid! Het is niet omdat er veel dames vroeg positief testen, dat het bij jou ook zo moet zijn! Molensteen bijvoorbeeld testte op 10-11 dpo nog negatief, maar op 12-13dpo duidelijk positief! Er zijn er ook veel die na nod pas positief testen, iedereen is verschillend! Zolang je geen menstruatie doorkrijgt is er nog hoop!
Hoi allemaal Heb even zitten Meelezen.... Pas sinds deze maand nieuw hier. Wij gaan sinds deze maand ook voor de tweede. Ben pas 25 juli gestopt met mn pil... Ik zou ongeveer 9 aug mn ei hebben gehad... Mocht mn cyclus normaal zijn ga ik uit van nod 23 of 24e? Geen idee of ik al kan inhaken omdat ik mn cyclus nog niet weet?
Ik zie ook wat Tyrah. Maar was jij niet sowieso een streepjesplasser? Evy dat zegt nog helemaal niks hoor. Met ochtendurine testen is waarschijnlijk beter. Of vrijdag pas testen...
Hoeveel dpo zit je nu normaal? En hoe lang was je vorige cyclus? Jij was nog niet lang van de pil af zeker, dan kan het nog al eens schommelen in het begin. Ik wil desnoods nog wel eens naar de foto van je opgedroogde test turen, begin er straf in te worden
Ik begreep dat je cyclus na de pil behoorlijk van slag kan zijn. Misschien zijn er hier meiden die er meer verstand van hebben.
Ik zie hem ook miepie super leuk! Huh Tyrah ben je nu weer aant testen 😀? Je bloedtest was vorige week toch negatief en je hebt daarna toch geen eisprong gehad? Dacht dat je eerder vertelde een "streepjesplasser" te zijn dus dat kan ook nog. Kan het ook mishebben hoor ik verlies mijn scherpte met al 140 pagina's gekletst te hebben 😂 Trouwens erg leuk zo een paarse lijst, veel mooier dan saai zwart!
Klopt... zie mijn handtekening. Je schrijft dat je 9 aug. Je eisprong hebt gehad.... als je dat hebt gevonden met ovulatietesten bijv. Dan zou ik van de 23e uitgaan. Indien ke gewoon gegokt hebt welke datum...dan zou ik op datumloos gaan. Kan alle kanten op..
Update van mij: Buikpijn is weg.... nog geen menstruatie.. Op de foto's van mijn tuurtesten lijk ik echt wat te zien, maar wel zo licht als t maar kan.... misschien beeld ik het me in... Morgen verwachtte NOD.... Zou ik testen morgen, of niet??
Was je laatste test van vanmorgen? Dan zou ik er een dagje tussen laten.. Dat ga ik ook doen. Ik heb nog steeds alle hoop hoor SJ
Ja Meris...iedere dag sinds vrijdag. Vind het gewoon zoo spannend!! Ga jij een dagje er tussen laten?? Knap hihi... jij bent toch ook zo testverslaafd?? mamamiess.... ik vind het ook heel spannend...pff..! Ik kijk binnen de aangegeven tijd en maak er direct foto's van, kan ik rustig naar het beeldscherm turen... hihi.. ik kijk soms wel naar de opgedroogde testen... maar dat zie ik dan als indrooglijntjes Tyrah...gun het je van harte..maar dacht ook dat je een streepjesplasser was.... ben ff in de war...
SJ86 alsje ongi uitblijft zou ik 48 uur na je laatste test weer testen. Dan verdubbelt hcg als je zwanger bent. Spannend hoor, ik ga voor je duimen. Ik heb na mijn negatieve test van morgen ook nog steeds hoop. Waarschijnlijk te vroeg getest, ben nog maar 9dpo. Ik heb namelijk wel veel kwaaltjes: Pijnlijke borsten Puistjes borst en rug Vlagen van misselijkheid Moe Stemmingswisselingen Steekjes in onderbuik Obstipatie Gevoelige buik, voelt niet fijn om op buik te liggen. Dus daarom nog goede hoop! Al hoop ik niet dat mijn lichaam mij voor de gek houdt! Ik ga zaterdag weer testen! Ben benieuwd naar jullie testen de komende dagen! Op naar nog meer roze!!
Flink moeten bijlezen haha! En ik ben een beetje kwijt wie wat heeft.. Maar alle roze dames, van harte!! Geniet ervan ☺️ Voor alle tuurtesten ik ben er niet goed in want zie zelden iets op jullie foto's, sorry!! Maar ik blijf duimen voor jullie! Zelf ben ik geen fan van vroeg testen ik wil (proberen) er niet zoveel mee bezig zijn. NOD is zondag maar ik zal waarschijnlijk volgende week woensdag pas testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden.. Alle kwaaltjes zijn weer weg.. Afwachten, afwachten, afwachten! Ik ben benieuwd naar de gebeurtenissen/ testen van morgen!
Ik denk eindelijk op het spoor te zijn van men ei... Vandaag eindelijk een donkerdere streep... Denk morgen positief dus val buiten de lijst., wat gaat het hier goed zeg... Zoveel positief zo vroeg al! WAT GEWELDIG ZEG! Ga zo door zou ik zeggen... Ik blijf mee lezen hoor zal wat minder actief zijn! Ik ben trouwens 1 van de pech vogels van de tweede dos aanval op Ziggo... Gisteren al slecht internet en nu vanavond wederom... Zit nu met een wifi hotspot van mijn vriend zijn tel abonnement in verbinding met men iPad hahahahaha Dat het maar snel over mag zijn met die hackers! Nou dames heel veel succes nog en hopelijk veel mooie oplopers!
Oh balen nenp.. Wij hadden geen internet op vakantie, dat was even afkicken. Ik ga toch maar testen morgen. Surprise!!!! Na teveel gegoogle en verhalen over indrooglijntjes voel ik me een stuk minder dan gisteren. En omdat ik per direct m'n medicijnen moet verhogen wil ik toch graag weten of hij morgen sneller duidelijk wordt. Truste!
Even tip voor ddos aanval op ziggo Dit doen, dan ben je er van af Voor alle mensjes die aan het klagen zijn omdat ze geen internet hebben: Het veranderen van de DNS-servers op Windows doe je zo: * Start > Configuratiescherm > Netwerkverbindingen * Rechtermuisknop op de verbinding die je wilt wijzigen, klik op Eigenschappen (vul indien nodig je beheerderswachtwoord in) * Klik op tab Netwerk, klik op de Eigenschappen van de IPv4- of IPv6-verbinding. * Kies voor 'de volgende DNS-serveradressen gebruiken'. Typ in het vak 'Voorkeurs-DNS-server' 8.8.8.8 in