@ Dora26, Ja het is nog heel vroeg om te testen, misschien bij mij helemaal. @ Meris: Ik ben op de kv 2v5 een streepjesplasser dus ja ze moeten wel bij action want die geeft niet zo maar een streepje. @Dora, als het licht is zal ik een kijken is nu heullllll vroeg en donker! Ik kan niet zeggen van dpo maar als ik nu een gewone cyclus zou hebben... van 28 dagen zou ik gisteren 5 dagen voor NOD zitten. @ Goodlife: klopt, kan wel mijn eisprong gemist hebben, dus heb een klein beetje hoop en de bloed test was langer geleden. Ben trouwens 22 juni gestopt met de pil en lichte onttrekkingsbloeding gehad. @ SJ86: klopt bij kv 2v5 zeker, dus die zouden moeten oplopen bij mij, maar action niet daarom de action nu.
hier is de temperatuur terug naar 36.5 gestegen, ik durf terug een beetje adem te halen.. What a day! Ben gisteren bloed gaan laten trekken om mijn hormonen te laten controleren, want als de balans tussen al die hormonen al niet goed zit, dan weten we dat een innesteling niet mogelijk is .. + mijn schildklier wordt ook ff nagekeken! De dokter deelde mijn mening dat een kleine bloeding op 5dpo wel heél erg vroeg is en dat een innesteling doorgaans veel later gebeurd ..
11DPO Ik kan nog ff rustig verder slapen... Ze lopen echt op! 😍 Ben benieuwd naar de rest van de testjes!! 💪🏼
Jdk goed dat je het hebt laten checken. Ik hoop dat alles goed is. DNM mooie test !! Ik had vanmorgen een hele lichte tuurtest. Je ziet hem niet als ik er een foto van maak.. Maar ik zit ook nog maar op 7 of 8 dpo. Het kan dus nog alle kanten op.
Wauw! Wat duidelijk al! GEFELICITEERD! ! ! Als ik deze test zie dan kan ik het wel op mijn buik schrijven denk ik... De mijne was eergisteren omo wit Als het goed is zit ik nu 4 dagen voor nod. Welke test heb je gebruikt als ik vragen mag?
Dankjewel! 😊 Het kan nog hoor! Mijn vorige zwangerschap had ik dit het streepje van gisteren (lichter al deze) pas 1 dag na nod. Ligt er maar net aan hoeveel hcg je aanmaakt. Ben nu 11DPO. En de testen zijn van de Kruidvat. 2voor 5!
Trutje89,Kimmy89 & Inky85, Thanks! 😘 Ga het steeds meer geloven nu! 😍 Nu duimen voor een plakBeeb! 💗💙
Hoe dichter mijn NOD komt hoe spannender ik het vind girls die al meer kwaaltjes krijgen? Bij mij beginnen mijn borsten enorm te jeuken, zou je dit ook kunnen hebben van een menstruatie?
Ja wel he? 😍 Nouja kwaaltjes. Moet veel plassen, en heb dat zeurderige ongi gevoel al 5 dagen nu. En me borsten zijn gevoelig, maar alleen aan de kant van mijn oksels.. Zo gek! Maar als dat alles is? 😁 Heb 1 keer een steek gehad vanuit me kont naar me lies, die voelde ik wel ff. Maar was paar seconde. Dat is eigenlijk alles tot nu toe! 💪🏼
De lijst is nog niet eens begonnen en al 6 zwanger, wauw! Gefeliciteerd allen! Ik hoop echt zooooo dat ik binnenkort mag aansluiten. Nu 4 dpo, wachten duurt echt zoooo lang. Volgende week vrijdag ,aar eens een testje doen
meris hahaha .. ik wist het! Ik ha vanmorgen NIET testen... morgen pas! Denk dat nu 2 weken geleden mijn piek is geweest..dus dan zou dit mijn NOD zijn. Hopelijk breekt er niks door.. Ooohh DNM...wat een mooie test...ben blij voor je! Bedankt Inky en Annemie voor het delen van jullie mening. Ik ga vandaag niet testen....morgen weer... ff een dagje rust!
Oh dnm wat fijn zo'n duidelijke test! Ik mag morgen weer, denk niet dat ik slaap vannacht... Ik ben gewoonlijk helemaal niet van t registreren van kwaaltjes ed, heb alles al gehad en nooit was t om n zwangerschap. Maarrr nu had ik wel iets aparts, ik ben gewoonlijk vrij nuchter, ik kan helemaal in n film zitten en dingen keizielig of lief of vinden, maar ik heb nog nooit om n film gehuild. Gister hoorde ik op de radio n vrouw die vertelde dat n liedje heel belangrijk voor haar was want toen begon ze net met werken, en nu zat ze al 2 jaar thuis, en je hoorde zooo aan haar dat ze het verschrikkelijk vond om werkloos te zijn, en dat vond ik zo sneu, en toen kreeg ik er gewoon tranen van in m'n ogen..
Mijn z-testjes zijn zo licht, niet op foto te krijgen, ben ook erg vroeg ga proberen te wachten over 3 dagen en over 8 dagen weer.
Yes! Eerst 2v5 gedaan, maar duurde me te lang voordat deze ern lijntje gaf, dacht ook mss dat ie mislukt was de test,mdus de andere gedaan.... Jeej nog steeds zwanger hihi