Maar Sj86, hij is zo superlicht, krijg hem niet eens fatsoenlijk op de foto maar met blote oog zie je hem wel... dus ik denk een cb met indicator dat die niet gaat pakken zo weinig dat ie kan meten?
Hier als ik mijn eigen beeldscherm kantels (lol wel grappig eigenlijk) zie ik wel een licht streepje. Heb hem met water nagespoeld ervoor was ie iets donkerder had toen een foto moeten maken nog zonder water gespoeld nouja beter als dit wordt het niet. Zien jullie ook iets?
Ik doe wel ovulatietesten.... sinds de 4e ronde ofzo.. Het is anders zo onhandig met een onregelmatige cyclus... het is ook wel prettig om te weten wanneer je LH-piek is, omdat je op de goede momenten seks kunt hebben, maarrrr.. ook is het fijn om te weten dat je ongeveer 14 dagen later je menstruatie kunt verwachten.. Ik begon met testen normaal rond dat 20, maar op de een of andere manier had ik hier afgelopen dagen al behoefte aan. Vanaf dag 10.. Maar goed ook, blijkt nu denk ik! Inderdaad heeeeel spannend!!
Hoi, Nee sorry, ik zie echt geen streepje... Maar misschien met blote oog idd wel. Ik heb nog helemaal niks van slijm hier, alleen een beetje melkachtig, maar nog geen echt vruchtbaar slijm... Nog een weekje wachten denk ik maar we zijn wel zowiezo om de dag aan het oefenen hihi... Spannend he dames!
SJ86, vanaf welke dag doe jij beginnen met ovulatie testen? Jennifer, zal volgende week vast komen, wat duren de dagen dan lang he, nog een week wachten?
NOD lijst 23 t/m 31 augustus 2015 23 augustus: (4) Amm, 24 jaar, 1e kindje, 3e ronde Siesa, 31 jaar, 1e kindje, 5e ronde Spinnekop, 44 jaar, 3e kindje, 6e ronde GijsB, 33 jaar, 1e kindje, 5e ronde 24augustus: (2) Voetstap, 35 jaar, 2e kindje, ronde 45 Tyrah, 30 jaar, 1e kindje, 1e ronde 25 augustus: (3) Lauva, 29 jaar, 1e kindje, 2e ronde Lijntje00, 26 jaar, 1e kindje, ronde 21 Beebje2013, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 26 augustus: (3) Mizz Bunny, 32 jaar, 2e kindje, 2e ronde SJ86, 29 jaar, 1e kindje, 7e ronde Nath91, 24 jaar, 1e kindje, 6e ronde 27 augustus: (3) Jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje, 4e ronde Adriana, 29 jaar, 2e kindje, ronde 21 Doetie, 29 jaar, 2e kindje, ronde 9 28 augustus: (3) Jessiee, 29 jaar, 1e kindje, ronde 13 Lace, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 Bella28, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 29 augustus: (2) Goodlife, 33 jaar, 2e kindje, ronde 7 Cins, 33 jaar, 1e kindje, ronde 7 30 augustus: (3) 83angel, 32 jaar, ? Kindje, 2e ronde Kippetje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 5 Suze29, 30 jaar, 1e kindje, ronde 14 31 augustus: (4) Lallie4, 26 jaar, 2e kindje, 1e ronde (na miskraam 16 weken) Mirte85, 30 jaar, 1e kindje, 16e ronde Dora26, 27 jaar, 1e kindje, ronde 8 Mariahh, 24 jaar, 2e kindje, ronde 12 Datumloos: (3) Water27, 29 jaar, 2e kindje, 4e ronde Molensteen, 31 jaar, 2e kindje, 9e ronde Nenp, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 Buiten de lijst: (0) Totaal: 30 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel).
Ik meld me ook even aan! Wat een bekende namen weer, Molensteen, Dora, Doetie, balen zeg, had jullie liever niet meer gezien! Mij zul je sowieso weinig zien, alleen komende week nog even en daarna gaan we heerlijk 3 weken op vakantie. Heb ook besloten dat de thermometer en de ovu strips thuis blijven dus we gaan op goed geluk deze maand! Alhoewel mijn cyclus vrij constant is dus ik weet wel redelijk wanneer mijn ovulatie is (en ik voel het). Ga wel vanaf vandaag (cd1) beginnen met tarwekiemolie. Heb een lf van 12 dagen en hoop die iets te kunnen verlengen, betere kans op innesteling begrijp ik? Iedereen veel succes weer en ik meld me uiteraard eind augustus even! Wil dan iedereen op roze aantreffen hier hoor!
Hoi dames, Ik kom me hier ook melden, zou graag bij datumloos staan aangezien mijn cyclus nog al schommelen in de laatste week... Mijn nod is ergens tussen 28 Augustus en 3 september... Ik ben 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Op naar een roze lijst, met veel geklets! 💋👍🏻
ik ben nog echt bezig met kijken hoe mijn cyclus in elkaar zit. Afgelopen maand gekeken of ik mijn eisprong kon herkennen maar ik merk er niks van. Na het verwijderen van spiraal heb ik nu 2 keer een volle cyclus gehad. beide 31 dagen. Ik wil nog niet aan de ovulatietesten ik wil liever dat het nog wat spontaner gaat. Het is ook pas onze 2e ronde. Al zou het wel fijn zijn als het raak is dan ben ik tenminste niet ongesteld op vakantie en dan hebben we op vakantie een mooi kadootje
Dag dames. Mag ik bij de lijst op? Ik ben 30 jaar, 3 de kindje, ronde 8. Vermoedelijke Nod is 23 augustus
Balen Cins en Nenp! De vorige lijst wil maar niet roze kleuren hè! Welkom Evy! Alle meiden die nog op vakantie gaan: veel plezier! Hopelijk brengt het jullie geluk!
Welkom Evy! Tot nu toe heb ik een hele vreemde menstruatie! Nog niet eens een maandverbandje vol.. hopelijk gaat dat wel goed
Ik schreef al... ongeveer vanaf dag 20...soms iets eerder.. Nu toevallig een keer al op dag 10 ofzo begonnen.. nou...hij zit er al aan te komen..... niet gewend, maar wel fijn!
Idd veel bekende namen hier, maar als het net zo gezellig word als vorige maand en dan het liefst met een super roze lijst zou het geweldig zijn toch?! We gaan er gewoon voor! Dames onwijs veel succes deze maand... Ik heb in ieder geval wel iets geleerd van vorige maand, je lichaam kan zoveel zwangerschaps symptomen nabootsen dat je er helemaal niets van kan zeggen of je wel of niet zwanger ben... Tenzij je een positieve test hebt... Ik heb werkelijk waar de afgelopen twee weken zoveel in mijn lichaam gevoeld, en niet omdat ik het wilde voelen maar omdat het er was, maar gewoon weer de rode duivels... Dus het zegt niks... Naja op naar ronde drie voor mij... Ik ga weer eens kijken of ik mijn ei sprong kan vinden met ovulatie testen! Maar dat duurt nog wel even... Zit pas op cd 1 Fijne avond dames💋