Btw ik vindt het wel super spannend want dit is me eerste zwangerschap/bevalling straks hoop ik in hert buitenland.
Je sprak daarnet over zwemmen met je zoontje, is dat dan het zoontje van je man? Knap zeg! Edit: Ik zie nu pas wat je bedoelt, het is je eerste bevalling in het buitenland Aaaaah! Ik snap hem! Sowieso spannend amaj!
Even op vakantie en heb heel veel gemist. Gefeliciteerd voor iedereen op roze!!! Ik mag op paars.. Sinds vanmorgen getest maar nog omo wit. Zondag nod.. Afwachten!
Wauw wat veel roze erbij in 1 dag!! Gefeliciteerd meris, wblond en sj86!!! En Water wat fijn dat je eindelijk je eisprong gevonden hebt! Nu lekker klussen en op het wachtbankje
Kijken jullie ook van luizenleven naar luiers? Echt een leuk programma! Ik ontdekte het gisteren pas, dus ben nu de eerdere afleveringen aan het terugkijken. Dochters zijn uit logeren, manlief naar de voetbal.. Heerlijk! Ik heb toestemming van manlief om een vriendin op de hoogte te brengen van het nieuws. Ik ben zooooo benieuwd naar haar reactie... Omdat onze oudste 2 al wat ouder zijn denk ik dat het bij iedereen als een verrassing komt. De rest willen we het pas vertellen bij een week of 10. Als alles goed mag gaan. Maar vriendin is op vakantie en reageert niet op mijn "hoe is het daar?". Aaaaaargh hahaha
Taart...jaaaaa dankje! Water.. aan de slag dus...succes!! Meris... ik snap je! Vind t zelf ook wel eng... voel en zie al vanalles! Morgen CB digital.. Sammie...ik lijk toch wel een licht lijntje te zien op de test van vandaag!
Ik denk dat ik het testen maar even laat wezen. Haha! Ben Veel te bang voor die teleurstelling weer want denk dat het niet raak is namelijk.
Nee ken ik niet! Klinkt wel leuk haha. Volgens mij heb ik daar eens reclame van gezien? Op welke zender is dat programma? Wat spannend van je vriendin! Ik mag het aan niemand vertellen en kan me bijna niet meer inhouden! Dat word nog wat als ik straks echt zwanger ben haha Wel leuk dat er wat leeftijd verschil tussen zit. Ik vind het erg fijn. Mijn oudste zoon word 13 dan heb ik nog een dochter van 10 en de jongste zoon is 4,5 dus 5 a 6 als er evt een kleine mag komen.
Hoi meiden, ik heb net getest weer en het streepje lijkt donkerder te worden, hier is het geen tuurtestje meer, het tweede streepje staat er gewoon. Hij is nog nat, kijken of jullie hem kunnen zien? Als ie droog is dan maak ik nog een keer een foto maar het begint donker te worden hier al in huis.
Pfff ik kan alle berichtjes niet bijhouden haha! Iedereen die zwanger is, gefeliciteerd!!! Even een vraagje, ik ben nu 9 of 10 dpo maar heb sinds gisteren wat steken onderin m'n buik en vandaag verloor ik wat bruin bloed. M'n menstruatie begint ook wel zo maar dat zou 5 dagen te vroeg zijn en dat heb ik echt nooit. Tis vrij regelmatig. Herkent iemand dit??? Maak me een beetje zorgen...herken dit niet van m'n eerste zwangerschap
Is er een kindje overleden, omdat je in je onderschrift schrijft je 5e kindje? Ik vind het wel wat hebben zoveel leeftijdsverschil. De oudsten zijn meisjes en zullen dan bijna 7 en bijna 5 zijn. Ze willen zoooo graag een baby. De oudste wilt een broertje en de jongste een zusje. Dus 1 van de 2 heeft geluk ☺️ Tussen de oudste 2 zit net 2 jaartjes en dat vond ik best pittig destijds. De serie is elke dag op Nederland 3 om 20.30 uur. Nu kijk ik teen mom op MTV. Ik kan er geen genoeg van krijgen. Het is wel irritant volgens mij voor de wachtbank... Ik zou willen dat ik de tijd door kon spoelen.
Estelle.. spannend! Wel heel knap! Tyrah..ik denk door veelbte turen heel licht wat te zien... spannend!! Beebje..ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat het een innestellingsbloeding kan zijn.... offf... gewoon oud bloed ... dat je baarmoeder zichzelf schoonmaakt..