Dankje.. Nou... ik ga die dus niet meer doen... las als die van KV knalt haha! Ten eerste is het harstikke duur...en krijg er de zenuwen van!
Dan zou het inderdaad kunnen. Mijn cyclussen wisselen ook heel erg na 12 jaar pil.. Huh!! Wat is er Pimpelmeesje??
Vorige keer toen ik na 14jaar stopte had ik ook van die korte cyclussen. (19-21-24-mk-zwanger) Hoop eigenlijk dat het nu ook weer oploopt. Als die steekjes van gisteren betekenen dat dat mijn eisprong was heb ik een cyclus van 25dagen denk ik. Mijn nod verplaatst dan wel naar 4 sept..
Jeetje, wat is dat toch toch met die KV testen?? Eerst SJ, en nu PIMPELMEESJE.... Laat hem ff goed drogen en maak dan nog is een foto????
Thanx meris en sj86, ik ga morgenochtend inderdaad weer testen. Straks even op de fiets langs het kruidvat voor nieuwe testen in de pauze. Gelukkig vandaag drukke werkdag van 9-18 dus dat gaat de tijd mooi snel. Sj86, meris en DNM; jullie testen lopen mooi op hoor! Ziet er goed uit!
Wat vervelend! Geen lichtere urine oid deze keer? Zou gewoon morgen of overmorgen nog een keer testen. Hoop dat er dan weer een streepje is!
Pimpelmees hij lijkt op de foto nog wat nat en niet goed doorgelopen. Misschien straks bij daglicht nog eens kijken? Die van mij bleef vandaag ook iets langer rozig, volgens mij 5 druppeltjes ipv 4 gedaan...
Bwa meestal reageer ik veel overal ma hadden een verhuis laatste regelingen voor de trouw dus meer dan piepen zat dr niet in hihi
Hahaha die kv testen ook zeg! Ik ben in staat ze ook in huis te halen! Wellicht voor de volgende ronde want voel de menstruatie opkomen Ik heb wel 4 action testen liggen en 1 predictor Early de nieuwe. Wie heeft er ervaring met de action testen? Zijn deze gevoelig?